logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiktor Orzeł awansuje w Contenthouse

  PR 12.01.2017, przeczytano 508 razy

Wiktor Orzeł awansował w strukturach agencji full service content marketingowej ContentHouse na stanowisko Content Managera. W ramach stanowiska będzie odpowiedzialny za zarządzanie redakcjami portali firmowych i e-magazynów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiktor-orzel-awansuje-w-contenthouse,31065,artykul.html

Wiktor Orzeł w branży marketingowej pracuje od ponad 5 lat. Lekkie pióro i umiejętność tworzenia nieszablonowych narracji zawsze były jego mocną stroną. Specjalizuje się w obszarze działań redakcyjnych oraz budowania ich efektywnej synergii z komunikacją w mediach społecznościowych. Jest redaktorem prowadzącym kilku portali branded contentowych.

Pasjonuje się literaturą. Prowadzi także własny portal dla początkujących pisarzy. Pod koniec stycznia wydana zostanie jego debiutancka powieść pt.: „I tak dalej”, której główne tło fabularne stanowi dekadencki Kraków.

Pracował między innymi dla: Grupy Żywiec, Bosch, Siemens, Bonduelle, Lindt & Sprüngli, Skoda, BIOMED, Unicard, szkla.com, BrainSHARE IT, Jurajska, Amway.

Z Wiktorem mam przyjemność pracować od blisko 3 lat, podczas których zrealizowaliśmy wspólnie kilkanaście kampanii content marketingowych  – mówi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse. W tym roku, jako manager, Wiktor zajmie się rozbudową naszego działu redakcyjnego w agencji, dostosowując go do nowych klientów ze specjalistycznych branż. Wśród nowych tematów, w których specjalizować się będzie redakcja ContentHouse pod kierownictwem Wiktora, są takie obszary tematyczne, jak: technologie IT, usługi finansowe, motoryzacja oraz kulinaria.

Źródło: ContentHouse

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764