logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiktoria Jakubowska redaktor naczelną Plotek.pl

  PR 10.05.2019, przeczytano 806 razy

Najpopularniejszy serwis show-biznesowy w polskim internecie ma nową redaktor naczelną. Od początku maja br. jest nią Wiktoria Jakubowska, poprzednio zastępczyni dotychczasowej szefowej Plotek.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiktoria-jakubowska-redaktor-naczelna-plotek.pl,382373,artykul.html

Plotek.pl to najczęściej czytany polski serwis o gwiazdach i celebrytach – według badania Gemius/PBI w marcu br. odwiedziło go 5,6 mln użytkowników, którzy wykonali w serwisie ponad 102 mln odsłon. Plotek.pl jest także najbardziej mobilnym serwisem w swojej kategorii – na smartfonach i tabletach z serwisu korzysta ponad 4,7 mln użytkowników.

Do ostatnich sukcesów i bardzo dobrych wyników Plotek.pl przyczyniła się również Wiktoria Jakubowska, która dotychczas pracowała na stanowisku zastępczyni redaktor naczelnej. Odpowiadała m.in. za realizację celów zasięgowych serwisu, prowadzenie projektów sprzedażowych oraz powstanie działu „Plotek-opinie”, w którym teksty publikowała m.in. Karolina Korwin Piotrowska.

Od maja br. Wiktoria Jakubowska kieruje zespołem Plotek.pl – na stanowisku redaktor naczelnej zastąpiła Agnieszkę Rowicką, która zakończyła pracę w Agorze.

Wiktoria Jakubowska pracuje w Agorze od 2015 roku – od początku w zespole Plotek.pl. Zajmowała stanowisko redaktora oraz wydawcy, a od 2017 roku była zastępczynią redaktor naczelnej. Jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764