Rozpoczyna się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek zwycięskiego smaku chipsów - Lays’ Kabanostrrre. Jest to ostatni etap kampanii towarzyszącej konkursowi Lays’ "Wymyśl Nowy Smak". Akcję wspiera silna kampania reklamowa.
Latem 2010 roku firma Frito Lay Poland zdecydowała się na innowacyjną akcję marketingową. Oddała inicjatywę stworzenia nowych smaków chipsów w ręce samych konsumentów, którzy przez prawie trzy miesiące przysyłali swoje propozycje smaków. O pomoc w przygotowaniu potraw odzwierciedlających zaproponowane przez konsumentów smaki, poproszono Pascala Brodnickiego. Potrawy przygotowane przez Pascala pozwoliły ekspertom wykreować 4 nowe, zaskakujące propozycje: Htipiti, Kabanostrrre, Krewetki po tajsku i Niezłe Ziółko. Po zaciętej walce wygrały Kabanostrrre - chipsy o smaku tradycyjnie, dobrze przyprawionego kabanosa, wymyślone przez Angelikę Kużel z Grudziądza.
7 lipca rozpoczyna się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie zwycięskiego smaku na rynek. Zabawny, 30 sekundowy spot z udziałem Pawła Wilczaka emitowany będzie w TVN, TVN7, Polsacie, Polsacie2, Polsat News, Polsat Cafe, TV4, Discovery, kanałach tematycznych z pakietu AtMedia, 4FunTV, RebelTV. Ponadto będzie realizowana kampania na www.lays.pl i Facebooku. Kampania potrwa do 17 sierpnia.
Za kreację odpowiada agencja BBDO, zakup mediów Media Direction OMD a działaniami PR zajmuje się Multi Communications.
Źródło: www.media2.pl