logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

William Grant & Sons otwiera komórkę marketingową w Polsce

  PR 14.12.2020, przeczytano 555 razy

Globalna marka alkoholi premium, William Grant & Sons, rozszerza działalność marketingową w Polsce w ramach strategii rozwoju luksusowych marek Glenfiddich i The Balvenie. Celem decyzji biznesowej jest również zwiększenie współpracy z wieloletnim partnerem – CEDC (Central European Distribution Corporation) – w zakresie wspierania marek z szerszego portfolio produktów firmy obejmującego Grant's i Tullamore D.E.W.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/william-grant-and-sons-otwiera-komorke-marketingowa-w-polsce,389556,artykul.html

William GWilrant & Sons ze swoim strategicznym partnerem dystrybucyjnym, firmą CEDC, współpracuje od 2010 roku:

- Otwarcie naszej komórki marketingowej w Polsce będzie kontynuacją fantastycznej pracy zespołu CEDC. Dodatkowa inwestycja jest odzwierciedleniem rosnącej obecności segmentu prestiżowego na rynku oraz naszych ambicji, aby do 2025 roku stać się liderem w kategorii whisky luksusowej. Rozszerzenie działalności pozwoli nam również na dalsze budowanie długoterminowych relacji z naszymi partnerami biznesowymi i ich wymagającymi konsumentami - komentuje Adam Mikołajczyk, Dyrektor Regionalny na Europę Wschodnią w William Grant & Sons.

Arkadiusz Citków, ‎Dyrektor Komercyjny Marek Importowanych w CEDC dodaje:

- Nasza wieloletnia współpraca z William Grant & Sons od samego początku układa się bardzo dobrze i wspólnie zmieniliśmy dynamikę rynku whisky w Polsce, dając konsumentom możliwość poznania szerokiego asortymentu produktów naszego Partnera. Jesteśmy przekonani, że dzięki jego inwestycjom w Polsce, będziemy mogli jeszcze skuteczniej promować i rozwijać produkty z oferty William Grant & Sons na naszym rynku.

Należy oczekiwać, że w ciągu najbliższych pięciu lat rynek dóbr luksusowych w Polsce potroi swoją wartość. Wraz z rosnącym popytem na produkty premium, William Grant & Sons skupia się na swoim luksusowym portfolio nagradzanych alkoholi, w tym Glenfiddich i The Balvenie. Dowodem na to jest niedawna premiera Glenfiddich Grand Cru, 23-letniej whisky dojrzewającej we francuskich dębowych beczkach po cuvée, która, będąc najczęściej nagradzaną szkocką whisky typu single malt na świecie, nadal przełamuje konwencje kategorii. Częścią strategii rozwoju na polskim rynku będzie także tworzenie zindywidualizowanych ofert i kreatywnych doświadczeń dla polskich konsumentów.

Źródło: William Grant & Sons

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764