Globalna marka alkoholi premium, William Grant & Sons, rozszerza działalność marketingową w Polsce w ramach strategii rozwoju luksusowych marek Glenfiddich i The Balvenie. Celem decyzji biznesowej jest również zwiększenie współpracy z wieloletnim partnerem – CEDC (Central European Distribution Corporation) – w zakresie wspierania marek z szerszego portfolio produktów firmy obejmującego Grant's i Tullamore D.E.W.
William GWilrant & Sons ze swoim strategicznym partnerem dystrybucyjnym, firmą CEDC, współpracuje od 2010 roku:
- Otwarcie naszej komórki marketingowej w Polsce będzie kontynuacją fantastycznej pracy zespołu CEDC. Dodatkowa inwestycja jest odzwierciedleniem rosnącej obecności segmentu prestiżowego na rynku oraz naszych ambicji, aby do 2025 roku stać się liderem w kategorii whisky luksusowej. Rozszerzenie działalności pozwoli nam również na dalsze budowanie długoterminowych relacji z naszymi partnerami biznesowymi i ich wymagającymi konsumentami - komentuje Adam Mikołajczyk, Dyrektor Regionalny na Europę Wschodnią w William Grant & Sons.
Arkadiusz Citków, Dyrektor Komercyjny Marek Importowanych w CEDC dodaje:
- Nasza wieloletnia współpraca z William Grant & Sons od samego początku układa się bardzo dobrze i wspólnie zmieniliśmy dynamikę rynku whisky w Polsce, dając konsumentom możliwość poznania szerokiego asortymentu produktów naszego Partnera. Jesteśmy przekonani, że dzięki jego inwestycjom w Polsce, będziemy mogli jeszcze skuteczniej promować i rozwijać produkty z oferty William Grant & Sons na naszym rynku.
Należy oczekiwać, że w ciągu najbliższych pięciu lat rynek dóbr luksusowych w Polsce potroi swoją wartość. Wraz z rosnącym popytem na produkty premium, William Grant & Sons skupia się na swoim luksusowym portfolio nagradzanych alkoholi, w tym Glenfiddich i The Balvenie. Dowodem na to jest niedawna premiera Glenfiddich Grand Cru, 23-letniej whisky dojrzewającej we francuskich dębowych beczkach po cuvée, która, będąc najczęściej nagradzaną szkocką whisky typu single malt na świecie, nadal przełamuje konwencje kategorii. Częścią strategii rozwoju na polskim rynku będzie także tworzenie zindywidualizowanych ofert i kreatywnych doświadczeń dla polskich konsumentów.
Źródło: William Grant & Sons