logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wills Integrated i Koda Bots wdrażają chatbota dla Moico

  PR 23.07.2019, przeczytano 452 razy
ilustracjastrzałka

Wrocławskie firmy jednoczą siły i wspólnie wprowadzają na rynek chatbota dla MOICO - lokalnego dostawcy Internetu. Narzędzie ma przede wszystkim usprawnić obsługę klienta, wspomóc procesy zakupowe i informować o planowanych pracach modernizacyjnych. Nietypowym sposobem na promocję bota ma być gra miejska, dzięki której uczestnicy - wspólnie z wirtualnym asystentem - odbędą spacer po Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wills-integrated-i-koda-bots-wdrazaja-chatbota-dla-moico,383331,artykul.html

Narzędzie zostało przygotowane przede wszystkim z myślą o obecnych i przyszłych klientach MOICO. Będzie ono pełnić rolę wirtualnego doradcy, który usprawni obsługę, pomoże w doborze odpowiedniej oferty, sprawdzi dostępność usługi w podanej lokalizacji, poda informacje o promocjach oraz umożliwi szybkie zgłaszanie awarii.

– Obecnie klienci oczekują natychmiastowej informacji zwrotnej, dlatego korzystanie z chatbotów to konieczność. To zarówno gwarancja szybkiej reakcji na pytanie zadane przez użytkownika, ale także możliwość automatyzacji niektórych procesów w obsłudze klienta, czyli oszczędność czasu i pieniędzy. - mówi Wiktor Pastucha, CEO Wills Integrated. - To także dobry sposób na zorientowanie się czego klienci szukają i gdzie napotkali największe problemy podczas wyszukiwania informacji na temat produktów. Dzięki współpracy z KODA Bots udało się nam stworzyć - dla jednego z czołowych dostawców Internetu na Dolnym Śląsku - innowacyjne narzędzie, które jest wygodne i łatwe w obsłudze zarówno dla Biura Obsługi, jak i samych Klientów – dodaje.

Panel Klienta w Messengerze

Innowacyjnym rozwiązaniem wykorzystanym w chatbocie MOICO jest zastosowanie mechanizmu Account Linking dzięki któremu połączono panel klienta z kontem na Messengerze. Dane wymieniane są pomiędzy platformą Messenger, a platformą KODA Bots, a następnie przesyłane do systemu obsługi klienta MOICO.

– Dzięki temu, po zalogowaniu, klient otrzymuje w Messengerze możliwość sprawdzania salda konta, aktualnie posiadanych pakietów oraz możliwość pobrania pliku z ostatnią fakturą. Poza tym może w łatwy sposób zgłaszać ewentualne awarie, bez podawania konkretnych miejsc, bo ta jest rozpoznawana na podstawie lokalizacji łącza posiadanego przez użytkownika – wyjaśnia Mariusz Pełechaty, CEO KODA Bots.

Chatbot MOICO zawiera bogaty w wiedzę moduł 100 pytań z różnych dziedzin takich jak praca BOK, płatności, dostępność usług, umowy i cesje, awarie, wizyty techników, router, usługi dodatkowe itd. Narzędzie pozwala zapisać się na powiadomienia o promocjach, konkursach, kwestiach technicznych. Posiada również moduł moderatora, który wywołuje konsultanta w momencie, kiedy klient chce dopytać o szczegóły.

Promocja przez grę miejską

Wraz ze startem chatbota ruszyła również akcja promocyjna – dedykowana gra miejska, która nie tylko zapozna użytkowników z narzędziem, ale będzie także okazją do odwiedzenia kreatywnych miejsc we Wrocławiu.

– Obecnie na rynku dostępnych jest wiele chatbotów, które oferują szeroki wachlarz możliwości, dlatego naszym celem było efektowne i niestandardowe wprowadzenie bota. Motywem przewodnim gry jest miejska dżungla. Pełna niespodziewanych zwrotów akcji, wymaga od uczestników sprytu oraz kreatywności. Gra miejska została podzielona na kilka etapów, a wskazówki do kolejnych będą przekazywane przez MOICObota. Miejsca, które w niej ujęliśmy są naprawdę zróżnicowane, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie! – przekonuje Karolina Dobkowska, menadżer zespołu odpowiedzialnego za opracowanie koncepcji gry w Wills Integrated.

Start „Miejskiej dżungli” zaplanowany jest na 22 lipca. Na śmiałków, którzy przejdą wszystkie etapy czekają atrakcyjne nagrody m.in. iPhone X, kamerka Gopro i smartwatch Garmin.

Źródło: Wills Integrated, Koda Bots

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764