logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wilno mówi do Polaków w kampanii z okazji 700-lecia miasta

  PR 19.05.2023, przeczytano 894 razy
ilustracjastrzałka

Wilno hucznie obchodzi swoje 700-lecie. Dlatego miasto opublikowało filmik z humorystycznymi przeprosinami za hałas dla sąsiadów w Polsce. Wideo jest częścią kampanii „Przepraszamy, Sąsiedzie, w tym roku będziemy głośni” i zaprasza sąsiadów do wzięcia udziału w licznych tegorocznych imprezach rocznicowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wilno-mowi-do-polakow-w-kampanii-z-okazji-700-lecia-miasta,400028,artykul.html

17 maja 2023 r: Wilno jest w pełni świętowania swojego 700-letnego jubileuszu. Jak w przypadku wszystkich imprez, ostrzeganie ludzi o potencjalnym hałasie jest w dobrym sąsiedzkim tonie. Dlatego już 25 stycznia, w dniu oficjalnych urodzin, Wilno wywiesiło plakaty, by przeprosić za huczne obchody i zaprosić sąsiadów na ich świętowanie. Teraz prezentuje intrygujące wideo. Na nagraniu widać, jak polityk wygłasza oświadczenie dla prasy, ale całość zakłóca głośna impreza w tle. Z każdym ujęciem widzimy coraz więcej radosnego nastroju – od tańczącego asystenta i dostawy pizzy po balon zasłaniający twarz polityka. Gość specjalny tego wideo, alpaka Bruno, wymownie obrazuje szaleństwo tegorocznego jubileuszu i zachęca do odwiedzin. Jak informują autorzy kampanii, ze względu na to, że alpaki nie lubią podróżować solo, Brunowi towarzyszył jego przyjaciel Patriot. Zwierzęta przyjechały prosto z farmy do jednego z wileńskich wieżowców. Alpaki miały niepowtarzalną okazję obejrzeć panoramę Wilna 20 pięter nad ziemią. Oczywiście organizatorzy dołożyli starań, aby dwójka przyjaciół czuła się podczas kręcenia filmu jak najbardziej komfortowo.

- W tym roku Wilno świętuje i wita lato z bogatym programem wydarzeń, który zachęca wszystkich do zaplanowania wakacji właśnie w stolicy Litwy. Naszych sąsiadów zapraszamy na liczne imprezy plenerowe takie jak festiwal Młody jak Wilno czy Pink Soup Fest – mówi Inga Romanovskienė, dyrektor Go Vilnius, oficjalnej agencji rozwoju turystyki i biznesu miasta Wilna. - Przez całe lato będą odbywały się wydarzenia zarówno dla osób, które chcą poznać szaloną, imprezową stronę Wilna oraz tych, którzy chcą odkryć kulturalne, historyczne i muzyczne perełki. City-break i impreza w Wilnie mogą być właśnie tym rodzajem wakacji, którego nasi sąsiedzi potrzebują tego lata.

ilustracjastrzałka

Zaproszenie na imprezy urodzinowe

Humorystyczna kampania skupia się również na licznych imprezach z okazji 700-lecia, na które miasto zaprasza swoich sąsiadów, a które mają zrekompensować towarzyszący im „hałas”. W dniach 21-25 lipca podczas festiwalu muzycznego „Młody jak Wilno” odbędzie się wydarzenie plenerowe, które zgromadzi w parku Zakret (lit. Vingis) liczne gwiazdy muzyki oraz miłośników popu, klasyki czy elektroniki. Będzie to jeden z najważniejszych punktów letniego programu.

Wileńskie Biennale Sztuki Performance” w dniach od 23 lipca do 6 sierpnia zamieni miasto w jedną wielką scenę. Poprzez wyjątkowe spektakle artyści z Litwy i innych krajów pokażą miasto jako środowisko skoncentrowane na człowieku, łączącym różne historie, mity, marzenia i wizje, które czynią je żywą całością. W ramach Biennale odbędzie się około 40 spektakli.

W programie 700-lecia nie zabraknie też wydarzeń dla miłośników sportu. „Wilno 700 Półmaraton” 27 maja i „Rimi Vilnius Marathon” 10 września to największe imprezy biegowe w kraju, które oferują początkującym i profesjonalistom możliwość sprawdzenia swoich sił podczas zwiedzania Starego Miasta, terenów zielonych i brzegów rzeki Wilii.

Źródło: GO VILNIUS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764