logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wilogo.com po polsku: kolejna platforma dla projektantów logo i grafiki

  PR 06.02.2013, przeczytano 2767 razy
ilustracjastrzałka

Wilogo.com to pierwsza internetowa społeczność specjalizująca się w projektowaniu logo i kreacji graficznej w przystępnych cenach. Innowacyjna formuła narzędzia sprawiła, że Wilogo.com w krótkim czasie stało się liderem – na nasyconym już europejskim rynku – w tworzeniu identyfikacji wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wilogo.com-po-polsku%3A-kolejna-platforma-dla-projektantow-logo-i-grafiki,17893,artykul.html

Serwis Wilogo założony w 2006 roku przez trzech młodych profesjonalistów i kupiony w marcu 2012 roku przez bank zdjęć Fotolia, oferuje innowacyjne usługi graficzne i w prosty sposób łączy projektantów z klientami, którzy poprzez serwis składają zamówienia na określone projekty graficzne. Obecnie projektowanie nowych logotypów stanowi aż 80% zamówień klientów. Profil działalności serwisu uzupełniają inne prace graficzne takie jak projekty identyfikacji wizualnej na profile firmowe w serwisach Facebook i Tweeter, bannery czy projekty ikon i buttonów reklamowych.

Wilogo.com wchodzi na polski rynek

Obecnie Wilogo funkcjonuje już na całym świecie, a strona obsługiwana do tej pory w języku francuskim, niemieckim, angielskim i hiszpańskim, od dziś jest już dostępna po polsku. Start polskiej wersji serwisu to kamień milowy dla Wilogo.com, którego działalność jest przedmiotem rosnącego zainteresowania ze strony polskich klientów oraz grafików.

– Jesteśmy przekonani, że Polska będzie dla nas chłonnym rynkiem, podobnie jak to się dzieje w przypadku Fotolii. Polscy projektanci graficzni potrzebują rozwiązań, które my oferujemy, aby przyciągnąć szersze grono potencjalnych klientów i mieć możliwość poszerzania portfolio. Naszym rynkiem numer 1 w Europie jest Francja, a obecnie Niemcy zajmują drugie miejsce. Polska, ze swoim potencjałem, ma duże szanse, żeby wyprzedzić swoich sąsiadów i zostać numerem 2 w tym segmencie rynku. W Polsce jest wielu doskonałych grafików, jest też widoczne zapotrzebowanie na dobre jakościowo projekty. I tu pojawia się nasz serwis, który jest platformą integrującą potrzeby klientów z grafikami – podkreślił Jerome Bazin, prezes Wilogo.com.

Rozwiązanie oparte na współzawodnictwie grafików

Firma zainteresowana zakupem projektu poprzez serwis, wypełnia kreatywny brief na stronie www.wilogo.com i otrzymuje w ciągu kolejnych dni od rejestracji propozycje prac od społeczności graficznej Wilogo, która aktualnie składa się z ponad 20 000 grafików z całego świata. Największe zalety tego narzędzia dla klientów to m.in.:

DOSTOSOWANIE DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB
Dobry logotyp musi być przede wszystkim niepowtarzalny, łatwy do rozpoznania i sugestywny. Przewagą serwisu Wilogo jest właśnie to, że przedstawia klientom ofertę dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb i wymagań. Odbiorca otrzymuje unikalną możliwość dostępu do spersonalizowanego projektu w atrakcyjnej cenie, już od 695 zł. Dodatkowo umowa o prawach autorskich gwarantuje klientom możliwość dowolnego wykorzystywania i zmieniania zwycięskiego projektu.

KREATYWNOŚĆ I WYBÓR
Wilogo.com zrzesza w swojej społeczności ponad 20 000 projektantów graficznych z Francji, Niemiec, Polski, Kanady, Kolumbii, Brazylii oraz Indonezji. Klienci mają zatem dostęp do kreatywnych pomysłów profesjonalistów z całego świata.

PROSTOTA
Cały proces, począwszy od złożenia zamówienia po dostawę plików, odbywa się online, na stronie serwisu Wilogo.com, w czterech prostych krokach. Pierwszy to wybranie niezbędnych opcji i sposobu płatności. Następnie zaczyna się faza projektowa – projektanci nadsyłają swoje prace przez czas od 2 do 15 dni. W tym czasie klient może się komunikować z grafikami indywidualnie lub globalnie, jako z całą grupą, i informować ich na bieżąco o swoich oczekiwaniach. Następnie odbiorca ocenia prace i eliminuje te, które rażąco odbiegają od jego wyobrażenia. Na koniec klient ma czas na podjęcie ostatecznej decyzji, maksymalnie w ciągu 15 dni. W ciągu 48 godzin następujących po wyborze odbiorca może ostatecznie dopracować projekt z autorem zwycięskiej pracy.

SZYBKOŚĆ
Serwis Wilogo.com dostępny jest przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a proces tworzenia nowego logotypu można zamknąć w ciągu tygodnia.

SATYSFAKCJA ALBO ZWROT PIENIĘDZY
Wilogo.com oferuje gwarancję „satysfakcja albo zwrot pieniędzy”. Jeżeli klient nie jest zadowolony z rezultatów, jakie uzyskał od grafików może liczyć na zwrot zainwestowanych pieniędzy.

Niezaprzeczalne są także zalety dla samych projektantów graficznych. Otrzymują możliwość zdobycia dodatkowego dochodu. Korzystają również z dodatkowej możliwości jaką jest bezpośredni kontakt z klientem w atmosferze wzajemnego zrozumienia i całkowitej wolności kreacji. Projektanci mają możliwość pokazania swoich własnych prac, w których mogą przekazać osobiste doświadczenia” – powiedział Jerome Bazin, prezes Wilogo.

Również klienci bardzo sobie cenią taką możliwość współpracy:
Wilogo jest idealnym serwisem dla wszystkich, którzy chcą stworzyć nowe logo, za przystępną cenę. Efektywność i wysoka komunikatywność grafików oferujących swoje projekty była imponująca. Problemem może być wybór odpowiedniej grafiki ponieważ wiele z oferowanych logotypów było na najwyższym poziomie” – skomentował przedstawiciel firmy Rosam-Vicard, klienta Wilogo.com

Wilogo w liczbach:

  • Ponad 20.000 profesjonalnych grafików jest aktualnie członkami społeczności Wilogo.
  • Przeciętnie 166 różnych projektów powstaje w odpowiedzi na prośbę klienta.
  • Ponad 1.200 projektów jest wysyłanych każdego dnia na platformę Wilogo.com
  • Graficy należący do społeczności Wilogo zarobili ponad 6 milionów złotych.
  • Ponad 3.000 klientów zadowolonych z usług oferowanych przez serwis Wilogo.com

Źródło: Fotolia

pl.wilogo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

20000 tys. wykonawców i aż 3000 zadowolonych klientów? Toż ci klienci muszą być przeszczęśliwi - ogromy wybór, niemal 3 grafików na 1 klienta, sytuacja jak z współczesnego postoju taxi ;)
Oferia-2?

avatar użytkownika
,

Ten serwis działa w taki sposób, że wszyscy. wykonawcy mogą zaproponować rozwiązanie każdemu z klientów z osobna. Nie wiemy czy podawane przez nich liczby są prawdziwe, ale zaproponowany przez Ciebie sposób przeliczania liczby ofert na klienta - na pewno nie.

avatar użytkownika
,

Dlatego nie wiedząc czy liczby są prawdziwe, pozwoliłem sobie na ich swobodną interpretację :)  

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764