logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wina gruzińskie w Polsce – nowe otwarcie w komunikacji

  PR 07.04.2022, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka

W 2021 roku Gruzja wyeksportowała 107 milionów butelek wina do 62 krajów na świecie. Będąc trzecim największym odbiorcą gruzińskiego wina, Polska jest dla Gruzinów strategicznym partnerem. Dlatego National Wine Agency of Georgia (LEPL), rozpoczyna w naszym kraju nową kampanię promującą kulturę, tradycję i wyroby gruzińskich winiarni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wina-gruzinskie-w-polsce-%E2%80%93-nowe-otwarcie-w-komunikacji,395410,artykul.html

To co najlepsze

W ramach rozpoczętej w marcu br. kampanii odbędzie się szereg działań komunikacyjnych skierowanych zarówno do konsumentów, jak profesjonalistów i przedstawicieli branży winiarskiej. Zaplanowano działania informacyjne i edukacyjne na temat win gruzińskich, historii i tradycji związanych z ich wytwarzaniem.

- Chcemy dzielić się z Polakami tym, co Gruzja ma najlepsze. Polski rynek jest dla nas strategiczny, w 2021 roku trafiło tu 7 mln butelek, co oznacza wzrost eksportu o 34 procent w porównaniu z 2020 r. Dlatego inwestujemy w profesjonalną komunikację, aby nawiązywać i pogłębiać dobre relacje z otoczeniem rynkowym. Polska jest częścią większego pola naszych działań, które prowadzimy na całym świecie w takich krajach jak Niemcy, USA czy Wielka Brytania – mówi Tamar Metreveli, Head of Marketing and PR w LEPL. Ambasador kampanii Szymon Milonas, znawca win, sommelier aktywnie działający w Stowarzyszeniu Sommelierów Polskich - Wina gruzińskie mają historię produkcji wina sięgającą 8 000 lat, a ich tradycyjna metoda wytwarzania go w amforach (qvevri) stosowana jest do dzisiaj. Ta różnorodność i bogaty dorobek przekładają się na nowoczesną, jakościową i bardzo bogatą ofertę gruzińskich win. Cieszę się, że będę mógł ją przybliżać Polakom i branży - dodaje ekspert.

Most współpracy między Tbilisi a Warszawą

Za działania odpowiada polsko-gruziński zespół, w skład którego wchodzą członkowie LEPL oraz firmy People PR, agencji z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu programów komunikacyjnych dla branży sektora spożywczego z USA. Ponadto agencja jest członkiem sieci Food & Wine Republic - zrzeszenia firm komunikacyjnych z Europy Zachodniej i USA, specjalizujących się w obsłudze klientów z branż Food and Wine. Zespół People PR wyróżniony został między innymi w konkursie „Złote Spinacze” w kategoriach: sektor spożywczy oraz efektywność, za autorską kampanię “Przyjaciółka z Kalifornii” na rzecz kalifornijskiej branży suszonej śliwki.

Źródło: People PR

www.peoplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764