logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Windomatic ma parcie na szkło: Kampania marki Vileda

  PR 28.03.2017, przeczytano 573 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda, światowy producent akcesoriów do sprzątania, wystartowała z kampanią reklamową popularnej elektrycznej ściągaczki do szyb Windomatic. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 27 marca do 30 kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/windomatic-ma-parcie-na-szklo%3A-kampania-marki-vileda,31969,artykul.html

Spot reklamowy pokazuje, że Windomatic z podwójną mocą to wierny towarzysz wielu prac porządkowych, z myciem okien na czele.  Pozwala na nieprzerwane porządki aż do 40 minut w trybie podstawowym, dzięki czemu możliwe jest umycie blisko 120 m2. Ten niezwykle funkcjonalny i łatwy w użytkowaniu produkt sprawi, że tej wiosny domowe porządki będą zaskakująco proste i jeszcze szybsze. Jak pokazuje spot, aby cieszyć się lśniącymi czystością szybami, wystarczy umyć je za pomocą płynu i ściereczki i sięgnąć po ściągaczkę Windomatic. W mig upora się z brudem, wodą i zadba o to, żeby na szybie nie pojawiła się nawet najmniejsza smuga.

Spot reklamowy będzie można obejrzeć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP, Polsat, Polsat Pakiet ogólny miejski, TVN, TVN Style, TVN Mix Kobiecy, TVN Mix Urban i TVP Theme. Przekaz wesprą również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS.

Vileda prowadzi kompleksowe działania marketingowe, które konsekwentnie budują i umacniają wizerunek marki. Zgodnie z filozofią marki, niosą one za sobą klarowny przekaz:  Vileda istnieje po to, by ułatwić sprzątanie i oszczędzić czas.


Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764