logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Winiary „Gotuj się na zmiany” – ruszyła 11. edycja programu edukacyjnego

  PR 29.09.2021, przeczytano 949 razy
ilustracja

Wystartowała 11. edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany”. Za jego realizację ponownie odpowiadają NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/winiary-_gotuj-sie-na-zmiany_-%E2%80%93-ruszyla-11.-edycja-programu-edukacyjnego,393175,artykul.html

Program „Gotuj się na zmiany” ma na celu edukację dzieci i młodzieży w zakresie racjonalnego odżywiania, zdrowego trybu życia oraz niemarnowania żywności w myśl idei zero waste.

Dobrych nawyków należy uczyć się od najmłodszych lat. Dlatego tegoroczna edycja programu będzie skierowana do szerszej grupy wiekowej. Aktywności obejmą nie tylko dzieci z 5-8 klas szkoły podstawowej, lecz również klasy młodsze (1-4) oraz grupy przedszkolne.

Nauczyciele, którzy zarejestrują do programu swoje szkoły, otrzymają 21 angażujących scenariuszy zajęć dostosowanych do każdej z grup wiekowych, przygotowane przez ekspertów ds. dydaktyki i dietetyki. Będą mieli również dostęp do gier i zabaw, które urozmaicą ich zajęcia prowadzone zarówno w trybie stacjonarnym, jak i online. Dla zarejestrowanych placówek przygotowano także cztery konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Ambasadorami tegorocznej edycji programu zostali Sonia Rudolf – finalistka 5. edycji Masterchef Junior, Pan Belfer – znany nauczyciel i twórca internetowy oraz Łukasz Gluza − popularny youtuber i nastoletni ekspert od social mediów.

Realizacją 11. edycji programu ponownie zajmują się NAV agency (koncepcja, kreacja i obsługa programu), Mint Media (obsługa kanałów social media) oraz Clue PR (działania PR).

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764