logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Winiary i Netto we wspólnej akcji promującej niemarnowanie

  PR 15.06.2023, przeczytano 669 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała akcja promocyjna pod hasłem „Wygrywanie za niemarnowanie”. To wspólna inicjatywa marki WINIARY i sieci handlowej Netto, które chcą zachęcać konsumentów do wdrażania zasad zero waste w swojej kuchni. Na zwycięzców czekają warsztaty kulinarne online z Robertem Harną oraz e-book z przepisami na dania w duchu zero waste.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/winiary-i-netto-we-wspolnej-akcji-promujacej-niemarnowanie,400385,artykul.html

Marka WINIARY rozszerza działania w ramach programu „Pomagamy w Gotowaniu i Niemarnowaniu” i we współpracy z siecią handlową Netto organizuje akcję promocyjną dla konsumentów. Zasady są proste – wystarczy kupić produkty marki WINIARY w dowolnym sklepie Netto za minimum 20 zł i zachować paragon. Następnie w mediach społecznościowych – na Facebook’u lub Instagramie WINIARY – podzielić się swoją poradą lub przepisem na niemarnowanie z wykorzystaniem zakupionych artykułów WINIARY.

- Wspólny konkurs marki WINIARY i sieci Netto to kolejny sposób dotarcia do konsumentów w ramach naszej walki z marnowaniem żywności. Oprócz inspirowania czy dostarczania porad pozwalających minimalizować ten problem, chcemy angażować Polaków do podejmowania działań w swoich domach. To szczególnie ważne – dzięki temu, nie tylko dbamy o zasoby środowiskowe, ale realnie oszczędzamy pieniądze. Mam nadzieję, że poprzez współpracę z Netto, zachęcimy jeszcze więcej osób do wdrożenia zasad zero waste w swojej kuchni – mówi Szymon Ulkowski, Kierownik ds. e-Business i Komunikacji marki WINIARY.

- Netto od lat podejmuje i promuje działania wpisujące się w filozofię zero waste. Odpowiednie rozwiązania wdrażane w łańcuchu dostaw czy w obszarze operacji sklepowych pozwalają ograniczać ryzyko, że żywność się zmarnuje. Na co dzień współpracujemy również z Federacją Polskich Banków Żywności i Caritas, przekazując nadwyżki produktowe na rzecz osób potrzebujących. Edukujemy też konsumentów, pokazując jak można ograniczyć straty żywności w swoich gospodarstwach domowych. Akcja „Wygrywanie za niemarnowanie”, zainicjowana przez WINIARY, ma na celu inspirować naszych klientów do dzielenia się swoimi sposobami na to jak być bardziej zero waste – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.

Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody – 50 miejsc na warsztatach kulinarnych on-line z Robertem Harną, który jest ambasadorem akcji, ale przede wszystkim edukatorem w dziedzinie zero waste oraz pasjonatem eksperymentowania w kuchni. Dodatkowo, dla każdej osoby, która weźmie udział w aktywacji został przewidziany e-book z poradami i przydatnymi przepisami na niemarnowanie żywności. Znajdzie się w nim również kilka wybranych zwycięskich wskazówek i receptur od uczestników akcji. Zgłoszenia są przyjmowane od 15.06 do 6.07.2023 roku.

Aktywacja jest wspierana w kanałach online obu marek – na stronach internetowych, w aplikacji Netto+ i w mediach społecznościowych oraz przez ambasadora akcji – Roberta Harnę. Dodatkowo zostały przygotowane materiały POS informujące o akcji w miejscach sprzedaży.

Źródło: WINIARY

www.winiary.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764