logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Winiary ponownie z wyróżnieniem podczas Effie Awards

  PR 29.10.2021, przeczytano 435 razy

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards marka WINIARY otrzymała brąz w kategorii Smart Budżet za kampanię #Winiary. Lato Pełne Smaku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/winiary-ponownie-z-wyroznieniem-podczas-effie-awards,393583,artykul.html

W nagrodzonej kampanii marka WINIARY inspirowała konsumentów do tworzenia własnych przepisów na desery z galaretką. Realizowane działania zapewniły marce pozycję lidera kategorii w okresie trwania aktywacji oraz umocniły jej pozycję rynkową również w kolejnych miesiącach. Agencją odpowiedzialną za kreacje jest Bite me, a za zakup mediów – UM Thrive.

Nestlé Polska należy do grona „Najbardziej Efektywnych Firm 20-lecia Effie Poland” – tytuł został przyznany firmie w 2019 roku za  najskuteczniejszą komunikacją marketingową na przestrzeni minionych dwóch dekad. Także marka WINIARY była wielokrotnie nagradzana statuetkami Effie – w ubiegłym roku wyróżniono kampanię „Bez czekania” wprowadzającą na rynek nowe buliony w słoiczku.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Pierwsza pomoc ludzkości” nagrodzona w konkursie Golden Drum
"Pierwsza Pomoc Ludzkości" zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża została nagrodzona dwiema statuetkami w konkursie Golden Drum.
World Photography Organisation ogłosiła skład jury konkursu Sony World Photography Awards 2023, nowe nagrody oraz daty wystaw. W konkursie pojawi się nowa nagroda w wysokości 5000 dolarów USA za wsparcie środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Zorganizowana zostanie także indywidualna wystawa prac Fotografa Roku.
Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR
W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.
Małgorzata Barcz Wadas dołącza do Timecode, jako managerka konkursu Timecode Akcja Animacja
Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Małgorzata Barcz - Wadas. Objęła stanowisko project managerki i będzie odpowiadać za organizację oraz rozwój projektu Timecode Akcja Animacja – konkursu dla twórców animacji, organizowanego od 2017 roku przez dom produkcyjny Timecode.
Znamy nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu POS Stars
Podczas targów Festiwal Marketingu, 14 i 15 września miała miejsce 14. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764