logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Winiary Warzylion i marketing rekomendacji

  PR 14.02.2011, przeczytano 1904 razy

Warzylion to najnowsza pozycja w portfolio marki Winiary (Nestlé Polska), stanowiąca połączenie poszatkowanych suszonych warzyw i lekkiego bulionu. Z początkiem lutego marka Winiary rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową, której częścią są media niestandardowe, w tym Word-of-mouth.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/winiary-warzylion-i-marketing-rekomendacji,11988,artykul.html

Według raportu Nielsen poleceniu znajomego ufa aż 90% badanych. Konsumenci więcej niż kiedyś rozmawiają o produktach, chętniej biorą udział w aktywnościach oferowanych przez marki i bardziej angażują się w ich testowanie i wyrażanie swojej opinii. Dzięki działaniom prowadzonym przez agencję marketingu rekomendacji - Streetcom Polska, konsumentki wyselekcjonowane z Bazy Ekspertów, mają okazję osobiście przetestować produkt, podzielić się nim ze znajomymi i wyrazić swoją opinię na jego temat.

Do kampanii product seeding zostały wybrane najaktywniejsze konsumentki, których profil ściśle odpowiada grupie docelowej produktu. 2500 kobiet z całej Polski otrzymało Paczki Ambasadorskie. Każda z nich zawierała 14 opakowań przyprawy dla Ekspertki, 4 dla znajomych oraz kompleksowe materiały na temat produktu. Dodatkowo uczestniczki kampanii mogą wymieniać się opiniami i doświadczeniami na specjalnie do tego celu stworzonym forum dyskusyjnym na stronie www.streetcom.pl.

Głównym celem kampanii marketingu rekomendacji dla marki Warzylion jest zbudowanie świadomości produktu w grupie docelowej, trial oraz pozyskanie konsumentów. Kampania potrwa 5 tygodni.

Źródło: Winiary

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764