logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiola Łada-Szewczenko na czele Ecselis w Havas Media Group

  PR 23.05.2016, przeczytano 858 razy

Wiola Łada-Szewczenko dołączyła do zespołu agencji performance marketingu Ecselis, należącej do Havas Media Group, obejmując stanowisko Head of Ecselis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiola-lada-szewczenko-na-czele-ecselis-w-havas-media-group,28653,artykul.html

Wiola rozpoczęła swoją karierę 13 lat temu w Grupie Pracuj S.A., a następnie zajmowała się obsługą klientów e-mail marketingowych oraz rozwojem platformy SARE (wtedy w agencji OS3, a dziś Inis Media). W 2006 dołączyła jako digital media planner do domu mediowego ACR (dziś K2 media), gdzie wspinając się po ścieżce kariery doszła do pozycji Media Planing & Client Service Directora. Do jej głównych obowiązków należało zarządzanie zespołem planerskim, obsługowym oraz buyingowym, jak również budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami agencji.
   
Od początku swojej drogi zawodowej była związana z działaniami efektywnościowymi. Blisko 3 lata temu została Performance Marketing Director w agencji NEXT z Grupy Starcom (obecnie SMG PM), odpowiadając wraz z zespołem za działania efektywnościowe oraz e-commerce dla klientów grupy, w szczególności rozwijanie tych narzędzi i znajdowanie możliwości łączenia w spójny produkt różnych kompetencji od marketingu w wyszukiwarkach poprzez działania affiliacyjne, reklamę displayową, programmatic, social media, mobile, po webanalitykę i webdevelopment. Po zmianach strukturalnych w SMG objęła stanowisko Business Directora i kierowała dwoma zespołami obsługującymi kompleksowo klientów agencji w zakresie usług digital & analysis. Ponadto, pracuje jako wykładowca w Colegium Civitas, ucząc przyszłych planerów budowania strategii mediowych.
   
O wyborze Wioli na to stanowisko zdecydowała przede wszystkim jej dojrzałość i doświadczenie w zarządzaniu zespołem, znajomość wielu narzędzi i technologii, podejście do klientów, a także jej wizja dotycząca funkcjonowania komórki performance, która jest bardzo spójna z wizją całej grupy HMG – powiedziała Aleksandra Bujnowska, Digital Director, Havas Media Group.
   
Wiola w Havas Media Group obejmie stanowisko Head of Ecselis. Do jej obowiązków będzie należał rozwój struktury i budowanie wizerunku agencji Ecselis, a także jej integracja z innymi jednostkami w ramach Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764