logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja

  PR 23.04.2024, przeczytano 302 razy
ilustracjastrzałka

Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do włosów, odżywkę-wcierkę oraz serum regenerujące. Jest ona jednocześnie opowieścią o inspirujących i autentycznych kobietach, które stały się twarzami marki. Działania prowadzone będą w mediach społecznościowych, a także obejmą materiały reklamowe w prasie, Internecie oraz billboardy sponsorskie w TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-kampania-jantar%3A-taka-jak-ja%21-regeneracja,403979,artykul.html

Na 2024 marka Jantar zaplanowała wsparcie wizerunkowe regeneracyjnej linii kosmetyków do włosów zniszczonych. 25 marca ruszyła telewizyjna kampania sponsoringowa mająca formę krótkiego spotu. Na ekranach naszych telewizorów, będziemy mogli ją zobaczyć przez ponad miesiąc: www.youtube.com/watch?v=rLMUPmAILvkDziałania reklamowe obejmą także portale horyzontalne i kobiece, aplikacje promocyjne, platformę YouTube oraz VOD, gdzie oprócz bannerów reklamowych pojawią się materiały animowane. Reklama Jantar będzie również obecna w luksusowej oraz poradnikowej prasie kobiecej.

Lecz to nie wszystko. Zdecydowanie sercem całorocznej kampanii pod hasłem „Taka jak ja!” są działania prowadzone w mediach społecznościowych. W pierwszej odsłonie kampanii #Regeneracja, poznajemy trzy niezwykłe kobiety: Justynę , znaną również jako Juzia Blond, prawdziwą miłośniczkę sportów wodnych; Natalię , instruktorkę jogi, która opowiada o swojej pasji i dążeniu do świadomości oraz równowagi; Klaudię , artystyczną duszę, która spełnia swoje marzenia o malowaniu.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

To właśnie te trzy kobiety z olbrzymim zaangażowaniem stały się twarzami marki Jantar promując serię kosmetyków do włosów zniszczonych. Bo choć ich życiowe historie i codzienne wyzwania są zupełnie różne, łączy je jedno – filozofia życia oparta na świadomości i dbałości o siebie na każdym możliwym poziomie. Nieważne, czy jesteś studentką, mężatką, mamą, singielką. Czy realizujesz swoje pasje lub dopiero szukasz swojego miejsca na ziemi. Chcemy, abyś zawsze czuła się z nami dobrze. "TAKA JAK JA!" to opowieść Kobiet dla Kobiet. #Regeneracja to przypomnienie, aby sobie na ten oddech i odpoczynek bez wyrzutów sumienia pozwolić - mówi Ewa Pisarczyk, Brand Manager marki Jantar.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kampania skupia się nie tylko na pielęgnacji włosów, ale również na odkrywaniu własnej siły i piękna. Dzięki inspiracji i doświadczeniom Justyny, Natalii i Klaudii, marka Jantar zachęca nas do pogłębienia świadomości na płaszczyźnie zdrowia, urody, samopoczucia i samorozwoju, pokazując, że regeneracja to nie tylko kwestia zewnętrznej pielęgnacji, ale również wewnętrznej równowagi.

  • Wideo przedstawiające trzy bohaterki kampanii dostępne jest już na oficjalnym kanale Laboratorium Kosmetyków Naturalnych FARMONA na YouTube: www.youtube.com/watch?v=mBhWId355vA, a następne odcinki i kolejne inspirujące historie już niedługo, również na Instagramie i Facebooku marki.

Za strategię komunikacji i koncepcję kreatywną odpowiada wewnętrzny zespół marketingu Farmona. Za realizację kampanii online odpowiedzialny jest Dom Mediowy Media Choice, produkcją billboardu sponsorskiego oraz materiałów wideo i zdjęć zajmuje się Dom Produkcyjny WhoMan Media pod przewodnictwem Grzegorza Łacha. Za zakup telewizji odpowiada Dom Mediowy Brand Artist.

Źródło: Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764