logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna kampania marki Activia

  PR 29.04.2022, przeczytano 1290 razy
ilustracja

Firma Danone Polska przygotowała wiosenną kampanię marki Activia, której motywem przewodnim jest przewrotne wykorzystanie rytuału wznoszenia toastu „na zdrowie”, a celem – edukacja dotycząca zdrowia jelit i ich wpływu na codzienne funkcjonowanie oraz zachęcenie do dbania o swój organizm. Lokalną strategię i ideę kreatywną związaną z toastem przygotowała agencja VMLY&R.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-kampania-marki-activia,395692,artykul.html

Activia przekonuje, że dbanie o zdrowie jelit ma bezpośredni związek z dobrym samopoczuciem. Marka udowadnia, że ulubiona przekąska, Activia do picia lub Activia w kubeczku, może być jednym z pozytywnych nawyków, które – obok aktywności fizycznej i odpowiednio zbilansowanej diety - wspierają zdrowie jelit. Dzięki jogurtowi Activia, celebracja zdrowia jelit może odbywać się codziennie. Nawet w biegu do pracy czy na uczelnię można wznieść za nie toast Activią z miliardami probiotyków.

Nowa kampania brandu pokazuje, że dbanie o zdrowie jelit nie musi schodzić na dalszy plan, nawet jeśli wydaje się, że w codziennym życiu nie ma już na nie miejsca.

- Zdrowie jelit bezpośrednio przekłada się na naszą codzienną aktywność. Wiemy, że konsumentki marki Activia prowadzą aktywny tryb życia, żonglują obowiązkami i łączą ze sobą wiele ról. W biegu, między jednym spotkaniem a drugim, łatwo zapomnieć o zdrowiu. Pokazujemy, że wcale nie musi tak być i udowadniamy, że dbanie o zdrowie jelit nie jest skomplikowane. Activia od wielu lat pomaga Polkom dbać o zdrowe jelita i czuć, że są w stuprocentowej formie. Właśnie wtedy, gdy czujemy się w pełni sił i zdrowia, możemy czerpać z życia więcej i cieszyć się nim w pełni. - Alexandra Radysh, senior brand manager marki Activia

Nowej kampanii towarzyszy spot TV, działania w digitalu, a także materiały POS, za opracowanie których odpowiada VMLY&R. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym The Ones oraz studiem postprodukcyjnym Badi Badi i studiem dźwiękowym Beat Shop. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764