Firma Danone Polska przygotowała wiosenną kampanię marki Activia, której motywem przewodnim jest przewrotne wykorzystanie rytuału wznoszenia toastu „na zdrowie”, a celem – edukacja dotycząca zdrowia jelit i ich wpływu na codzienne funkcjonowanie oraz zachęcenie do dbania o swój organizm. Lokalną strategię i ideę kreatywną związaną z toastem przygotowała agencja VMLY&R.
Activia przekonuje, że dbanie o zdrowie jelit ma bezpośredni związek z dobrym samopoczuciem. Marka udowadnia, że ulubiona przekąska, Activia do picia lub Activia w kubeczku, może być jednym z pozytywnych nawyków, które – obok aktywności fizycznej i odpowiednio zbilansowanej diety - wspierają zdrowie jelit. Dzięki jogurtowi Activia, celebracja zdrowia jelit może odbywać się codziennie. Nawet w biegu do pracy czy na uczelnię można wznieść za nie toast Activią z miliardami probiotyków.
Nowa kampania brandu pokazuje, że dbanie o zdrowie jelit nie musi schodzić na dalszy plan, nawet jeśli wydaje się, że w codziennym życiu nie ma już na nie miejsca.
- Zdrowie jelit bezpośrednio przekłada się na naszą codzienną aktywność. Wiemy, że konsumentki marki Activia prowadzą aktywny tryb życia, żonglują obowiązkami i łączą ze sobą wiele ról. W biegu, między jednym spotkaniem a drugim, łatwo zapomnieć o zdrowiu. Pokazujemy, że wcale nie musi tak być i udowadniamy, że dbanie o zdrowie jelit nie jest skomplikowane. Activia od wielu lat pomaga Polkom dbać o zdrowe jelita i czuć, że są w stuprocentowej formie. Właśnie wtedy, gdy czujemy się w pełni sił i zdrowia, możemy czerpać z życia więcej i cieszyć się nim w pełni. - Alexandra Radysh, senior brand manager marki Activia
Nowej kampanii towarzyszy spot TV, działania w digitalu, a także materiały POS, za opracowanie których odpowiada VMLY&R. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym The Ones oraz studiem postprodukcyjnym Badi Badi i studiem dźwiękowym Beat Shop. Zakupem mediów zajął się Mediacom.
Źródło: VMLY&R Poland