logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna kampania marki Danio

  PR 19.04.2019, przeczytano 4147 razy
ilustracjastrzałka

Samotny bohater, Mały Głód, po 15 latach uporczywych działań postanawia poszukać sprzymierzeńców - różnych Głodów pojawiających się między posiłkami. Tym razem ma sprytny plan – zamierza wraz ze swoją Ekipą działać na kilku frontach i na różne sposoby... Ruszyła nowa kampania Danio – Ekipa Małego Głoda jest gotowa do działania. Jak Danio poradzi sobie w walce z Głodami?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-kampania-marki-danio,382185,artykul.html

Poznaj Ekipę Małego Głoda

Wiosenna kampania promocyjna marki Danio prezentuje nowych bohaterów marki – Ekipę Małego Głoda. Znany od lat Mały Głód jest już zmęczony działaniem w pojedynkę, dlatego wzywa wszystkie inne Głody do pomocy i tworzy Ekipę Małego Głoda. Każdy z nowych Głodów ma inny charakter, wykorzystuje wszystkie swoje zdolności i zaskakuje pomysłowością.

Do Ekipy dołącza potężnych rozmiarów głód poranny zwany Burczkiem, który dopada człowieka, kiedy ten ledwie się obudzi i jeszcze nie jest w stanie się obronić. Ociężały, zaspany Burczek tylko z pozoru jest niegroźny – w rzeczywistości jest nieustępliwy i wykorzystuje poranne roztargnienie.

Szeregi Ekipy Małego Głoda zasilił również wyjątkowo podstępny Głodróżnik – głód, który lubuje się w ataku z zaskoczenia, potrafi godzinami snuć się za człowiekiem, by dopaść w najmniej oczekiwanym momencie – w drodze lub w podróży. Jest nieustępliwy, nie daje się przekonać, zmusza do zmiany planów i kusi, by skorzystać z przekąsek tu i teraz.

W Ekipie pojawiła się również niepozorna Głodzinka, która wykorzystuje podstępne metody – zaskoczenie i kapryszenie. Głodzinka to typ poszukujący, najtrudniej jej dogodzić, sama nie wie, czego chce, a wybredny gust jest jej znakiem rozpoznawczym. Potrafi wybrzydzać godzinami, ma wygórowane oczekiwania. Każdy z nowych Głodów wyróżnia się czymś innym i ma własny plan działania. Mały Głód ze swoją Ekipą będzie trudnym przeciwnikiem dla Danio. Niedługo przekonamy się, jak Danio sobie z tym radzi.

- Kampania wykorzystująca bohaterów – Ekipę Małego Głoda, pozwala na zaprezentowanie produktów odpowiadających na różne potrzeby konsumentów. Danio nie jest już tylko jedną „metodą na Głoda”, ale pozwala zaspokoić uczucie głodu w wielu sytuacjach, zarówno rano, kiedy często towarzyszy nam pośpiech, w podróży, jak i wtedy, gdy nie do końca wiemy, na co mamy ochotę - tłumaczy Zofia Legierska, kierownik marki Danio.

Metoda na każdego Głoda

Nową kampanię Danio w mediach zapoczątkował spot, w którym Mały Głód wzywa wszystkie Głody do pomocy. Opublikowana później druga odsłona kampanii - 30-sekundowy spot wyjaśnia, że Mały Głód zwołuje Ekipę Głodów wyspecjalizowanych w swoich dziedzinach. Za kreację postaci Ekipy Małego Głoda odpowiada agencja H2O Creative. Realizacją spotu i obsługą kampanii reklamowej zajęła się firma VMLY&R Poland. Zakup mediów prowadzi dom mediowy MediaCom, zaś zakup mediów digital - agencja K2 Media. Działania public relations prowadzone są przez Danone.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aktualizacje wprowadzają udoskonalenia funkcji rejestracji obrazu i rozszerzają obsługę rozwiązania Camera Authenticity Solution.
Green Day z Antalis na targach Rema Days
Ekologiczne rozwiązania w handlu detalicznym: inspirujące panele, eksperci branży oraz praktyczne wskazówki, jak wdrażać strategie ESG i eco materiały w biznesie. Wydarzenie Green Day odbędzie się 30 stycznia 2025 roku w godzinach 10:00 – 16:00 na targach Rema Days.
Nuda i bezpieczni Kierowcy w kampanii Link4
Startuje nowa kampania marketingowa LINK4, w której ubezpieczyciel apeluje do kierowców o rozważną i bezpieczną jazdę. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na niższej składce, bo LINK4 chce nagradzać kierowców za odpowiedzialną postawę na drodze. Tłem muzycznym kampanii jest...
Energa wspiera Arkę Gdynia na drodze do ekstraklasy
W rundzie wiosennej 2025 oraz całym sezonie 2025/2026 piłkarze gdyńskiej Arki grać będą z logiem Energi na przodzie koszulek. To efekt podpisania nowej umowy pomiędzy Energą a najbardziej utytułowanym w Gdyni piłkarskim klubem.
Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764