logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna kampania marki Danio

  PR 19.04.2019, przeczytano 1186 razy
ilustracjastrzałka

Samotny bohater, Mały Głód, po 15 latach uporczywych działań postanawia poszukać sprzymierzeńców - różnych Głodów pojawiających się między posiłkami. Tym razem ma sprytny plan – zamierza wraz ze swoją Ekipą działać na kilku frontach i na różne sposoby... Ruszyła nowa kampania Danio – Ekipa Małego Głoda jest gotowa do działania. Jak Danio poradzi sobie w walce z Głodami?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-kampania-marki-danio,382185,artykul.html

Poznaj Ekipę Małego Głoda

Wiosenna kampania promocyjna marki Danio prezentuje nowych bohaterów marki – Ekipę Małego Głoda. Znany od lat Mały Głód jest już zmęczony działaniem w pojedynkę, dlatego wzywa wszystkie inne Głody do pomocy i tworzy Ekipę Małego Głoda. Każdy z nowych Głodów ma inny charakter, wykorzystuje wszystkie swoje zdolności i zaskakuje pomysłowością.

Do Ekipy dołącza potężnych rozmiarów głód poranny zwany Burczkiem, który dopada człowieka, kiedy ten ledwie się obudzi i jeszcze nie jest w stanie się obronić. Ociężały, zaspany Burczek tylko z pozoru jest niegroźny – w rzeczywistości jest nieustępliwy i wykorzystuje poranne roztargnienie.

Szeregi Ekipy Małego Głoda zasilił również wyjątkowo podstępny Głodróżnik – głód, który lubuje się w ataku z zaskoczenia, potrafi godzinami snuć się za człowiekiem, by dopaść w najmniej oczekiwanym momencie – w drodze lub w podróży. Jest nieustępliwy, nie daje się przekonać, zmusza do zmiany planów i kusi, by skorzystać z przekąsek tu i teraz.

W Ekipie pojawiła się również niepozorna Głodzinka, która wykorzystuje podstępne metody – zaskoczenie i kapryszenie. Głodzinka to typ poszukujący, najtrudniej jej dogodzić, sama nie wie, czego chce, a wybredny gust jest jej znakiem rozpoznawczym. Potrafi wybrzydzać godzinami, ma wygórowane oczekiwania. Każdy z nowych Głodów wyróżnia się czymś innym i ma własny plan działania. Mały Głód ze swoją Ekipą będzie trudnym przeciwnikiem dla Danio. Niedługo przekonamy się, jak Danio sobie z tym radzi.

- Kampania wykorzystująca bohaterów – Ekipę Małego Głoda, pozwala na zaprezentowanie produktów odpowiadających na różne potrzeby konsumentów. Danio nie jest już tylko jedną „metodą na Głoda”, ale pozwala zaspokoić uczucie głodu w wielu sytuacjach, zarówno rano, kiedy często towarzyszy nam pośpiech, w podróży, jak i wtedy, gdy nie do końca wiemy, na co mamy ochotę - tłumaczy Zofia Legierska, kierownik marki Danio.

Metoda na każdego Głoda

Nową kampanię Danio w mediach zapoczątkował spot, w którym Mały Głód wzywa wszystkie Głody do pomocy. Opublikowana później druga odsłona kampanii - 30-sekundowy spot wyjaśnia, że Mały Głód zwołuje Ekipę Głodów wyspecjalizowanych w swoich dziedzinach. Za kreację postaci Ekipy Małego Głoda odpowiada agencja H2O Creative. Realizacją spotu i obsługą kampanii reklamowej zajęła się firma VMLY&R Poland. Zakup mediów prowadzi dom mediowy MediaCom, zaś zakup mediów digital - agencja K2 Media. Działania public relations prowadzone są przez Danone.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ploterowe Dni Otwarte Atrium w Warszawie już 27 maja
W maju i czerwcu Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, organizowane we wszystkich polskich oddziałach firmy. Uczestnicy, będą mogli zobaczyć m.in. kilka najciekawszych urządzeń do druku wielkoformatowego firmy Mutoh.
Szkolenie online: Projektowanie w NX do druku 3D z żywic fotopolimerowych
CadXpert oraz GM System zapraszają na ostatnie szkolenie online z cyklu "Projektowanie w NX do druku 3D". Webinarium odbędzie się 27 maja o godz. 11 i będzie poświęcone zagadnieniom modelowania do druku z żywic fotopolimerowych.
Sieć sklepów ALDI wraz z agencją Scholz&Friends Warszawa uruchomiła ogólnopolską akcję „Doceniam, dziękuję!”, której celem jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów i wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem.
OSM Piątnica rozstrzygnęła przetarg na digitalową obsługę mediową swoich produktów. Do długoterminowej współpracy wybrano agencję mediową Starcom, która od maja odpowiadać będzie za działania digital dla wszystkich kategorii produktowych OSM Piątnica.
Branża targowa chce ruszyć w połowie sierpnia
Już w lutym zaczęto odwoływać imprezy targowe w całej Europie. Od dwóch miesięcy branża stoi. Związane z nią firmy mają praktycznie takie same szanse uzyskania pomocy jak przedstawiciele innych działów gospodarki, mniej dotkniętych skutkami pandemii lub mających możliwość przynajmniej częściowej aktywności poprzez pracę zdalną. – Chcielibyśmy prosić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764