logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna kampania marki Dekoral Fashion

  PR 06.05.2014, przeczytano 932 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Dekoral Fashion. Modnie ubrane pary modelek i modeli, tworzące idealnie dobrane pary... kolorów – to główna idea spotu promującego farby Dekoral Fashion w nawiązaniu do światowych trendów modowych. Kampania objęła najważniejsze stacje TV oraz internetowe serwisy wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-kampania-marki-dekoral-fashion,21553,artykul.html

Modnie ubrane pary modeli i modelek, tworzące idealnie dobrane pary... kolorów – to główna idea tegorocznej kampanii reklamowej marki Dekoral Fashion. W efekcie widzowie spotu mogą podziwiać, jak za sprawą zjawiskowych splashy farb kreacje zmieniają się we wnętrza urządzone zgodnie z najgorętszymi trendami kolorystycznymi.

Kampania ma na celu promocję marki Dekoral Fashion jako trendsettera w dziedzinie aranżacji wnętrz. Reklama pokazuje także, w jaki sposób światowe trendy w modzie przekładają się na najnowsze kolory w palecie hypoalergicznej, szorowanej farby lateksowej Fashion Collection. Całość zaś uzupełnia prezentacja Koloru Roku 2014 marki Dekoral Fashion, którym zostało oryginalne „Kremowe Boucle”.

Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot oraz jego 2 skrócone 10-sekundowe wersje. Reklama będzie emitowana przez cały sezon w najważniejszych stacjach TV (m.in. Polsat, TVN oraz stacje tematyczne, takie jak np. Discovery, TVN Style czy Animal Planet). Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie emisja w internetowych serwisach wideo.

Źródło: PPG Deco Polska

www.dekoralfashion.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764