Ruszyła wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park promująca kolekcje na sezon wiosna-lato 2019.
Marzec to miesiąc wprowadzania do salonów nowych kolekcji na sezon wiosna-lato 2019. W tegorocznej szafie będą królować pastelowe kolory, różne odcienie niebieskiego, zielonego, żółtego i różowego, a także beże, brązy, pomarańcze i czerwienie. Propozycje z tej właśnie palety barw klienci NoVa Park mogą znaleźć w ponad 55 sklepach odzieżowych i obuwniczych, w tym w salonach z polskiej grupy LPP (Cropp, House, Mohito, Reserved, Reserved Kids, Sinsay) oraz hiszpańskiej grupy Inditex (Stradivarius, Bershka, Pull&Bear).
- Wiosna na dobre zawitała do NoVa Park i Gorzowa. To czas na zmiany – nie tylko w przyrodzie, ale również w naszej garderobie. Z nowymi wiosenno-letnimi kolekcjami dostępnymi w salonach obecnych w NoVa Park każda z naszych klientek rozkwitnie i z uśmiechem przywita cieplejsze dni – mówi Anna Krajczyńska, specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Najnowsza kampania wizerunkowa to kolejna odsłona nowej linii kreatywnej NoVa Park, która skupia się na pozytywnych emocjach związanych z zakupami przedstawionych za pomocą obrazu. Tło o wyrazistej i przykuwającej uwagę kolorystyce oraz „rama”, element graficzny okalający postaci, to wyróżniki nowej linii kreatywnej.
Wiosenna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.
Źródło: NoVa Park