logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna kampania Nova Park

  PR 08.03.2019, przeczytano 629 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park promująca kolekcje na sezon wiosna-lato 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-kampania-nova-park,381566,artykul.html

Marzec to miesiąc wprowadzania do salonów nowych kolekcji na sezon wiosna-lato 2019. W tegorocznej szafie będą królować pastelowe kolory, różne odcienie niebieskiego, zielonego, żółtego i różowego, a także beże, brązy, pomarańcze i czerwienie. Propozycje z tej właśnie palety barw klienci NoVa Park mogą znaleźć w ponad 55 sklepach odzieżowych i obuwniczych, w tym w salonach z polskiej grupy LPP (Cropp, House, Mohito, Reserved, Reserved Kids, Sinsay) oraz hiszpańskiej grupy Inditex (Stradivarius, Bershka, Pull&Bear).

- Wiosna na dobre zawitała do NoVa Park i Gorzowa. To czas na zmiany – nie tylko w przyrodzie, ale również w naszej garderobie. Z nowymi wiosenno-letnimi kolekcjami dostępnymi w salonach obecnych w NoVa Park każda z naszych klientek rozkwitnie i z uśmiechem przywita cieplejsze dni – mówi Anna Krajczyńska, specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Najnowsza kampania wizerunkowa to kolejna odsłona nowej linii kreatywnej NoVa Park, która skupia się na pozytywnych emocjach związanych z zakupami przedstawionych za pomocą obrazu. Tło o wyrazistej i przykuwającej uwagę kolorystyce oraz „rama”, element graficzny okalający postaci, to wyróżniki nowej linii kreatywnej.

Wiosenna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764