logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna kampania reklamowa Bonarka City Center

  PR 10.03.2010, przeczytano 2268 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z nadejściem wiosennych kolekcji, 1 marca ruszyła kampania reklamowa Bonarka City Center w Krakowie pod hasłem „Idzie Wiosna!”. Kampania prowadzona jest na nośnikach outdoor, wielkoformatowych, w prasie regionalnej oraz radio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-kampania-reklamowa-bonarka-city-center,10340,artykul.html

Kreacje, w ekstrawagancki sposób łączą kobiecość, zakupy oraz komin - stanowiący punkt orientacyjny miasta i symbol Bonarki. Nowe wiosenne kolekcje komunikowane są poprzez damski czerwony pantofelek na szpilce, jednoznacznie kojarzący się
z zakupami. Obcas nawiązuje do komina poprzez poziome biało - czerwone pasy.

Wiosenna kampania reklamowa Bonarka City Center objęła cały Kraków. Czerwone szpilki z obcasem w formie komina, pojawiły się na ponad 80 nośnikach outdoorowych – billboardach i siatkach wielkoformatowych w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa. Wsparcie stanowią spoty w radio (PR Kraków, Radio Złote Przeboje, Antyradio, Planeta FM, Radio Eska, RMF Maxxx), a także reklamy w prasie regionalnej (Gazeta Wyborcza, Dziennik Polski, Fakt)

Czas trwania Kampanii: 1 marca – 31 marca 2010.

Autorem kampanii jest Agencja Focus Media Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Bonarka City Center (Małgorzata Szychułda, Beata Świętochowska). Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.

Źródło: Bonarka City Center

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764