Wraz z nadejściem wiosennych kolekcji, 1 marca ruszyła kampania reklamowa Bonarka City Center w Krakowie pod hasłem „Idzie Wiosna!”. Kampania prowadzona jest na nośnikach outdoor, wielkoformatowych, w prasie regionalnej oraz radio.
Kreacje, w ekstrawagancki sposób łączą kobiecość, zakupy oraz komin - stanowiący punkt orientacyjny miasta i symbol Bonarki. Nowe wiosenne kolekcje komunikowane są poprzez damski czerwony pantofelek na szpilce, jednoznacznie kojarzący się
z zakupami. Obcas nawiązuje do komina poprzez poziome biało - czerwone pasy.
Wiosenna kampania reklamowa Bonarka City Center objęła cały Kraków. Czerwone szpilki z obcasem w formie komina, pojawiły się na ponad 80 nośnikach outdoorowych – billboardach i siatkach wielkoformatowych w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa. Wsparcie stanowią spoty w radio (PR Kraków, Radio Złote Przeboje, Antyradio, Planeta FM, Radio Eska, RMF Maxxx), a także reklamy w prasie regionalnej (Gazeta Wyborcza, Dziennik Polski, Fakt)
Czas trwania Kampanii: 1 marca – 31 marca 2010.
Autorem kampanii jest Agencja Focus Media Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Bonarka City Center (Małgorzata Szychułda, Beata Świętochowska). Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.
Źródło: Bonarka City Center