logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna kampania reklamowa Bonarka City Center

  PR 10.03.2010, przeczytano 1814 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z nadejściem wiosennych kolekcji, 1 marca ruszyła kampania reklamowa Bonarka City Center w Krakowie pod hasłem „Idzie Wiosna!”. Kampania prowadzona jest na nośnikach outdoor, wielkoformatowych, w prasie regionalnej oraz radio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-kampania-reklamowa-bonarka-city-center,10340,artykul.html

Kreacje, w ekstrawagancki sposób łączą kobiecość, zakupy oraz komin - stanowiący punkt orientacyjny miasta i symbol Bonarki. Nowe wiosenne kolekcje komunikowane są poprzez damski czerwony pantofelek na szpilce, jednoznacznie kojarzący się
z zakupami. Obcas nawiązuje do komina poprzez poziome biało - czerwone pasy.

Wiosenna kampania reklamowa Bonarka City Center objęła cały Kraków. Czerwone szpilki z obcasem w formie komina, pojawiły się na ponad 80 nośnikach outdoorowych – billboardach i siatkach wielkoformatowych w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa. Wsparcie stanowią spoty w radio (PR Kraków, Radio Złote Przeboje, Antyradio, Planeta FM, Radio Eska, RMF Maxxx), a także reklamy w prasie regionalnej (Gazeta Wyborcza, Dziennik Polski, Fakt)

Czas trwania Kampanii: 1 marca – 31 marca 2010.

Autorem kampanii jest Agencja Focus Media Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Bonarka City Center (Małgorzata Szychułda, Beata Świętochowska). Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.

Źródło: Bonarka City Center

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764