logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna kampania Subway

  PR 22.03.2017, przeczytano 546 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania marki SUBWAY – w drugim kwartale roku restauracje proponują sandwicze Kurczak Tikka i Falafel oraz Mrożoną Kawę Chai. Obecność nowości nawiązujących do tradycyjnych orientalnych smaków będzie komunikowana w kampanii wykorzystującej orientalne motywy: zarówno baśniowe, jak i te związane z bogactwem kulturowym Wschodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-kampania-subway,31896,artykul.html

Wraz z początkiem wiosny SUBWAY proponuje nowość: sandwicz Kurczak Tikka z soczystym, marynowanym w sosie tikka kurczakiem. Będzie mu towarzyszyć Falafel – znany już miłośnikom wegetariańskich sandwiczy sub z aromatycznymi kulkami z ciecierzycy. Popularne receptury wzbogacone są porcją zawsze świeżych warzyw.

Jednocześnie w ofercie sezonowej SUBWAY pojawi się Mrożona Kawa Chai (dostępna także w wersji na ciepło) – orzeźwiający napój, któremu smak nadaje mieszanka rozgrzewających i aromatycznych przypraw.

Nowa kampania skupia się nie tylko na prezentacji produktu, ale też na przedstawieniu go w kontekście wartości takich jak różnorodność i chęć poznawania świata – także poprzez smak. Dzięki temu doświadczenie konsumenckie uzupełniane jest o wartość emocjonalną – wizyta w restauracji Subway i spróbowanie subów z nowej kampanii pozwoli przenieść się choć na chwilę do krainy orientu, z której wywodzą się zarówno kurczak tikka jak i falafel i mieszkanka chai.

Kampanię Nowe Baśnie Orientu wpiera animowany spot nawiązujący do poprzednich kreacji video marki oraz do wschodnich legend, których bohaterem jest dżinn. Klip zamyka prezentacja składników produktu i hasło marki – SUBWAY Jedz świeżo. Video promowane jest z wykorzystaniem kanałów w mediach społecznościowych. Na konsumentów czekają konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka na profilu SUBWAY. W konkursach internauci będą mieli szansę zdobycia m.in. voucherów na darmowe sandwicze.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz zachęcenie do spróbowania nowości. Komunikacja będzie prowadzona za pomocą materiałów digitalowych, social mediów jak i w POS. Za strategię komunikacji, kreację i realizację działań reklamowych i ePR oraz stworzenie materiałów odpowiada agencja Q&A Communiations. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.

Źródło: SUBWAY

www.subway.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764