Najpopularniejsze marki kuszą aktualnymi trendami w NoVa Park – największym centrum handlowym w województwie lubuskim. Wraz z wprowadzeniem oferty wiosna/lato 2017 wystartowała nowa kampania wizerunkowa z udziałem Ambasadorów NoVa Park 2017 – Ewy, Macieja, Piotrusia i Adasia Truszczyńskich.
Najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park „Wyjdź z nią na słońce” promuje wiosenne kolekcje, a główną rolę odgrywa w niej rodzina Państwa Truszczyńskich, laureaci konkursu na Ambasadorów NoVa Park 2017. Wyboru Ambasadorów, podobnie jak w poprzednim roku, dokonali klienci NoVa Park. Kampania odzwierciedla strategię marketingową, zgodnie z którą to właśnie rodziny są najważniejszą grupą docelową NoVa Park i do nich skierowane są organizowane na terenie centrum wydarzenia.
Wiosenna odsłona kampanii wizerunkowej pokazuje scenerię nawiązującą do zielonych terenów województwa lubuskiego. W centralnym punkcie – poza uśmiechniętą i pełną energii rodziną Państwa Truszczyńskich – znajduje się charakterystyczny model 3D sygnetu logotypu NoVa Park. Przybiera on formę bramy, która symbolizuje wejście i zaproszenie do odwiedzenia największego centrum handlowego w regionie.
- Wystartowaliśmy z drugą w tym roku kampanią promującą NoVa Park. Podobnie jak ostatnio najważniejszą rolę odgrywają w niej nasi Ambasadorowie – Ewa, Maciej, Piotruś i Adaś Truszczyńscy z Gorzowa. Feeria żywych barw oraz naturalność bohaterów kampanii zachęcają do odwiedzenia NoVa Park w okresie wprowadzenia najnowszych kolekcji wiosna/lato 2017 – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.
Wiosennej kampanii wizerunkowej będą towarzyszyć dwa wydarzenia. W dniach 10-11 marca odbędzie się event modowy, podczas którego klienci będą mogli wygrać zakupy o wartości 100 złotych, a najmłodsi wziąć udział w warsztatach artystycznych. Z kolei w dniach 24-25 marca będzie trwać akcja prozdrowotna „Na zdrowie”, której celem jest zachęcenie najmłodszych do zdrowego i aktywnego życia.
Kampania wizerunkowa „Wyjdź z nią na słońce” jest realizowana z wykorzystaniem billboardów, materiałów POS, digital signage, strony internetowej oraz Facebooka NoVa Park, który ma największą liczbę fanów, jeśli chodzi o centra handlowe w regionie.
Od stycznia 2017 roku NoVa Park współpracuje z agencją kreatywną Tinssen. Za działania public relations odpowiada agencja Orchidea PR, z którą NoVa Park współpracuje od 2012 roku.
Źródło: NoVa Park