logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna kampania wizerunkowa Nova Park

  PR 10.03.2020, przeczytano 725 razy
ilustracjastrzałka

Czas się pokazać! To hasło nowej kampanii wizerunkowej NoVa Park promującej wiosenno-letnie kolekcje. Najnowsza kampania ma na celu zachęcenie mieszkańców Gorzowa i okolic do częstszych wizyt w NoVa Park – miejscu idealnym na zakupy na cieplejsze dni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-kampania-wizerunkowa-nova-park,386010,artykul.html

Odcienie żółci i pomarańczy, plażowe akcenty oraz uśmiechnięta rodzina na wakacyjnym wyjeździe – taka sceneria towarzyszy wiosenno-letniej kampanii wizerunkowej NoVa Park, która właśnie wystartowała. To druga już w tym roku kampania promująca zakupy w NoVa Park za pomocą wyrazistego tła nawiązującego kolorami do pory roku i panującego nastroju, rodziny umiejscowionej na pierwszym planie oraz dostrzegalnych elementów rozbudzających wyobraźnię. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Nadchodzący sezon wiosenno-letni to cała masa nowości, dzięki którym stworzenie codziennych stylizacji okaże się łatwe i przyjemne. Klienci NoVa Park, którzy chcą odświeżyć swoją garderobę na nowy sezon, mają do dyspozycji ponad 140 sklepów i punktów usługowych, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym takie jak Pull&Bear, Reserved Kids, C&A, Medicine, Intersport, KiK, Calzedonia, Intimissimi, Smyk czy Bershka.

- W iście wiosenno-letnim nastroju wkraczamy w nowy sezon w NoVa Park. Nasza najnowsza kampania wizerunkowa z hasłem przewodnim ‘Czas się pokazać!’ ma zachęcić naszych klientów do odkrycia siebie na nowo oraz pokazania swoich mocnych stron wspólnie z ulubionymi markami dostępnymi  w NoVa Park – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764