logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna kampania wizerunkowa Nova Park

  PR 10.03.2020, przeczytano 210 razy
ilustracjastrzałka

Czas się pokazać! To hasło nowej kampanii wizerunkowej NoVa Park promującej wiosenno-letnie kolekcje. Najnowsza kampania ma na celu zachęcenie mieszkańców Gorzowa i okolic do częstszych wizyt w NoVa Park – miejscu idealnym na zakupy na cieplejsze dni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-kampania-wizerunkowa-nova-park,386010,artykul.html

Odcienie żółci i pomarańczy, plażowe akcenty oraz uśmiechnięta rodzina na wakacyjnym wyjeździe – taka sceneria towarzyszy wiosenno-letniej kampanii wizerunkowej NoVa Park, która właśnie wystartowała. To druga już w tym roku kampania promująca zakupy w NoVa Park za pomocą wyrazistego tła nawiązującego kolorami do pory roku i panującego nastroju, rodziny umiejscowionej na pierwszym planie oraz dostrzegalnych elementów rozbudzających wyobraźnię. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Nadchodzący sezon wiosenno-letni to cała masa nowości, dzięki którym stworzenie codziennych stylizacji okaże się łatwe i przyjemne. Klienci NoVa Park, którzy chcą odświeżyć swoją garderobę na nowy sezon, mają do dyspozycji ponad 140 sklepów i punktów usługowych, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym takie jak Pull&Bear, Reserved Kids, C&A, Medicine, Intersport, KiK, Calzedonia, Intimissimi, Smyk czy Bershka.

- W iście wiosenno-letnim nastroju wkraczamy w nowy sezon w NoVa Park. Nasza najnowsza kampania wizerunkowa z hasłem przewodnim ‘Czas się pokazać!’ ma zachęcić naszych klientów do odkrycia siebie na nowo oraz pokazania swoich mocnych stron wspólnie z ulubionymi markami dostępnymi  w NoVa Park – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764