logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna odsłona kampanii Vegeta Natur

  PR 15.03.2021, przeczytano 543 razy
ilustracjastrzałka

Vegeta Natur wystartowała z kolejną, wiosenną odsłoną kampanii w mediach. Hasło przewodnie kampanii - „Inspirowane Naturą” – podkreśla główne zalety produktów marki Vegeta Natur.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-odslona-kampanii-vegeta-natur,390627,artykul.html

Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki Vegeta Natur wśród konsumentów oraz utrwalenie jej wizerunku jako marki podążającej za trendami rynkowymi, nowoczesnej i respektującej oczekiwania konsumentów.

W ramach kampanii promującej produkty Vegeta Natur, we wszystkich kluczowych  stacjach telewizyjnych od połowy marca do połowy kwietnia emitowane będą spoty promujące produkty Vegeta Natur – przyprawę w płynie bez glutaminianu sodu oraz kostki bulionowe bez glutaminianu sodu. Reklama nawiązuje do natury pokazując konsumentom nową twarz marki – pełną energii i kreatywności – oraz podkreśla, jak wiele przyjemności można czerpać z gotowania inspirowanego naturą.

Dodatkowo realizowany jest szereg działań w internecie. Jednym z nich jest współpraca z portalem Haps.pl, na którym pojawi się m.in. film kulinarny z produktami Vegeta Natur. W ramach kampanii zaplanowano ponadto działania promocyjne skierowane do użytkowników aplikacji mobilnych. Pełne kulinarnych inspiracji treści, pokazujące bogate zastosowanie produktów z portfolio Vegeta Natur, będzie można znaleźć w mediach społecznościowych: na profilu na Facebooku „Sekrety mojej kuchni” a na kanale Podravka Polska Youtube zobaczyć jak przygotować, krok po kroku ciekawe dania z użyciem produktów Vegeta Natur dzięki kulinarnym filmom video.

Kampania w mediach wsparta jest również działaniami w punktach sprzedaży: materiały POS, standy, countery, leaflets.

Źródło: Podravka Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764