logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna promocja solwentowych ploterów Océ

  PR 01.06.2006, przeczytano 959 razy
ilustracjastrzałka
Ploter CS9065 Océ Poland

Firma Océ Poland przygotowała wyjątkową, wiosenną promocję na zakup dwóch modeli ploterów solwentowych – wprowadzonego niedawno do sprzedaży modelu CS9065 oraz będącego już od jakiegoś czasu w ofercie modelu CS6060. W obu przypadkach proponuje swoim klientom atrakcyjną, promocyjną cenę każdego z urządzeń. Liczba urządzeń objętych promocją jest ograniczona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-promocja-solwentowych-ploterow-oc%C3%A9,4018,artykul.html

Nowszy z ploterów solwentowych - model CS9065 (będący wersją OEM plotera solwentowego Mutoh Spitfire) to wysokiej jakości drukarka wielkoformatowa, która może wykorzystywać zarówno niskorozpuszczalnikowe jak i ekosolwentowe atramenty do tworzenia trwałych wydruków wewnętrznych i zewnętrznych. Użytkownik ma możliwość przy zakupie wybrać odpowiednią dla swoich potrzeb opcję, która będzie najlepsza dla jego warunków lokalowych. Ploter wyposażony jest w technologię zmiennej wielkości kropli Variable Dot Imaging, pozwalającą na wysokiej jakości drukowanie przy ekonomicznym zużyciu atramentu. CS9065 (o szerokości 165 cm) charakteryzuje duża prędkość i wysoka jakość; oferuje rozdzielczość 720 x 720 dpi z prędkością do 13 m2/ godz. w trybie produkcyjnym czteroprzejściowym, w trybie dwuprzejściowym prędkość drukowania dochodzi do 22 m2/godz. przy rozdzielczości 360 x720 dpi. Najwyższa prędkość – do 42 m2/godz. – może być osiągnięta przy rozdzielczości 360 x 360 dpi. Trwałość wydruków, jaką zapewnia producent przy zastosowaniach zewnętrznych wynosi do trzech lat. Jak zapewnia Océ, model CS9065 jest idealnym rozwiązaniem do wykonywania wydruków dla punktów sprzedaży, grafiki samochodowej, reklamy podróżnej, grafiki wystawienniczej, bannerów, grafik muzealnych, drogowskazów i okien wystawowych.

Drugi z ploterów solwentowych objętych wiosenną promocją - model Océ CS6060 (występujący i kojarzony na rynku również pod marką Seiko) ma szerokość 1,62 m i wykorzystywane są w nim atramenty o niskiej zawartości rozpuszczalnika (IJC 610) do tworzenia trwałej grafiki przy zastosowaniach zewnętrznych. Pozwala na drukowanie z rozdzielczością 720x720 dpi, przy prędkości maksymalnej 16,3 m2/godz. w trybie czteroprzebiegowym. W trybie dwuprzebiegowym prędkość urządzenia wynosi (przy rozdzielczości 720x360 dpi) do 30,6 m2/godz. Zastosowane tu atramenty, zdaniem producenta, gwarantują trwałość wydruków przy zastosowaniach zewnętrznych do trzech lat i dodatkowo zapewniają rozszerzoną paletę barw o bogatszych czerwieniach i głębokiej, nasyconej czerni.
CS6060 stanowi, zdaniem producenta, idealne rozwiązanie dla wielkoformatowej grafiki, przy umiarkowanym obciążeniu produkcyjnym i znajduje szerokie zastosowanie m.in. przy produkcji grafiki dla punktów sprzedaży, oznakowania pojazdów, ruchomych reklamach, grafiki wystawowej, bannerów, drogowskazów a także grafiki na potrzeby np. muzeów.

Cena pierwszego z modeli objętych wiosenną promocją (CS9065) wynosi 68 tys. zł netto, drugiego (CS6060) 76,2 tys. zł netto. W obu przypadkach w cenie urządzenia zawarta jest jego dostawa, instalacja, szkolenia i 12-miesięczna gwarancja.

Źródło: Océ Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764