logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna promocja solwentowych ploterów Océ

  PR 01.06.2006, przeczytano 1082 razy
ilustracjastrzałka
Ploter CS9065 Océ Poland

Firma Océ Poland przygotowała wyjątkową, wiosenną promocję na zakup dwóch modeli ploterów solwentowych – wprowadzonego niedawno do sprzedaży modelu CS9065 oraz będącego już od jakiegoś czasu w ofercie modelu CS6060. W obu przypadkach proponuje swoim klientom atrakcyjną, promocyjną cenę każdego z urządzeń. Liczba urządzeń objętych promocją jest ograniczona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-promocja-solwentowych-ploterow-oc%C3%A9,4018,artykul.html

Nowszy z ploterów solwentowych - model CS9065 (będący wersją OEM plotera solwentowego Mutoh Spitfire) to wysokiej jakości drukarka wielkoformatowa, która może wykorzystywać zarówno niskorozpuszczalnikowe jak i ekosolwentowe atramenty do tworzenia trwałych wydruków wewnętrznych i zewnętrznych. Użytkownik ma możliwość przy zakupie wybrać odpowiednią dla swoich potrzeb opcję, która będzie najlepsza dla jego warunków lokalowych. Ploter wyposażony jest w technologię zmiennej wielkości kropli Variable Dot Imaging, pozwalającą na wysokiej jakości drukowanie przy ekonomicznym zużyciu atramentu. CS9065 (o szerokości 165 cm) charakteryzuje duża prędkość i wysoka jakość; oferuje rozdzielczość 720 x 720 dpi z prędkością do 13 m2/ godz. w trybie produkcyjnym czteroprzejściowym, w trybie dwuprzejściowym prędkość drukowania dochodzi do 22 m2/godz. przy rozdzielczości 360 x720 dpi. Najwyższa prędkość – do 42 m2/godz. – może być osiągnięta przy rozdzielczości 360 x 360 dpi. Trwałość wydruków, jaką zapewnia producent przy zastosowaniach zewnętrznych wynosi do trzech lat. Jak zapewnia Océ, model CS9065 jest idealnym rozwiązaniem do wykonywania wydruków dla punktów sprzedaży, grafiki samochodowej, reklamy podróżnej, grafiki wystawienniczej, bannerów, grafik muzealnych, drogowskazów i okien wystawowych.

Drugi z ploterów solwentowych objętych wiosenną promocją - model Océ CS6060 (występujący i kojarzony na rynku również pod marką Seiko) ma szerokość 1,62 m i wykorzystywane są w nim atramenty o niskiej zawartości rozpuszczalnika (IJC 610) do tworzenia trwałej grafiki przy zastosowaniach zewnętrznych. Pozwala na drukowanie z rozdzielczością 720x720 dpi, przy prędkości maksymalnej 16,3 m2/godz. w trybie czteroprzebiegowym. W trybie dwuprzebiegowym prędkość urządzenia wynosi (przy rozdzielczości 720x360 dpi) do 30,6 m2/godz. Zastosowane tu atramenty, zdaniem producenta, gwarantują trwałość wydruków przy zastosowaniach zewnętrznych do trzech lat i dodatkowo zapewniają rozszerzoną paletę barw o bogatszych czerwieniach i głębokiej, nasyconej czerni.
CS6060 stanowi, zdaniem producenta, idealne rozwiązanie dla wielkoformatowej grafiki, przy umiarkowanym obciążeniu produkcyjnym i znajduje szerokie zastosowanie m.in. przy produkcji grafiki dla punktów sprzedaży, oznakowania pojazdów, ruchomych reklamach, grafiki wystawowej, bannerów, drogowskazów a także grafiki na potrzeby np. muzeów.

Cena pierwszego z modeli objętych wiosenną promocją (CS9065) wynosi 68 tys. zł netto, drugiego (CS6060) 76,2 tys. zł netto. W obu przypadkach w cenie urządzenia zawarta jest jego dostawa, instalacja, szkolenia i 12-miesięczna gwarancja.

Źródło: Océ Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764