logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenna ramówka w ipla

   10.03.2011, przeczytano 3406 razy

Rusza wiosenna ramówka w telewizji internetowej ipla. W tym sezonie należy spodziewać się przedpremierowych emisji minimum 6 seriali, które wiosną emitowane będą w telewizji tradycyjnej, ponad 100 nowych filmów pełnometrażowych, sport oraz programy znane ze stacji 4Fun TV, Cartoon Network i Wedding TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenna-ramowka-w-ipla,12139,artykul.html

W ipla można będzie obejrzeć odcinki seriali Hotel 52, Szpilki na Giewoncie, Świat Według Kiepskich, Daleko od Noszy, Malanowski i Partnerzy, Pierwsza Miłość, Linia Życia, w dniu, w którym w telewizji tradycyjnej premierę ma odcinek poprzedni. Planowane jest oferowanie w ten sposób kolejnych programów. Szczegółowe informacje o promocji ''W internecie wcześniej niż w TV'' znajdują się na stronie premiery.ipla.tv.

Wiosną uruchomiony zostanie również pakiet filmowy oferujący 100 nowych propozycji, zwiększając ofertę filmów pełnometrażowych dostępnych w ipla do blisko tysiąca propozycji. W ipla pojawić ma się więcej propozycji tzw. kina ambitnego.

W ipla konsekwentnie transmitować będzie wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA, Ligi Europejskiej UEFA, Plus Ligi, Plus Ligi Kobiet, Superligi Piłki ręcznej oraz walki z cyklu KSW. Dostęp do transmisji na żywo można aktywować w pakiecie iplaSPORTlive. Wszystkie mecze udostępniane są także bezpłatnie w modelu VOD. W marcu rusza także bezpłatny kanał KSW ipla dedykowany walkom w formule MMA.

W ipla udostępnione będą także treści wideo od dostawców telewizyjnych, jak 4Fun TV, Cartoon Network, Wedding TV oraz innych producentów, w tym Spryciarze.pl. Wracają także autorskie programy rozrywkowe realizowane przez redakcję ipla, w tym cotygodniowy program na typu wideoczat, podczas którego internauci przepytują celebrytów, oraz program modowy realizowany we współpracy z magazynem Elle.

Źródło: Redefine
ipla.tv

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu
Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.
4 dni, 14 specjalnych paneli eksperckich i wyjątkowe wydanie DGP w języku angielskim – to atrakcje czekające na gości Polish Business Hub w Davos, gdzie właśnie rusza coroczna konferencja Światowego Forum Ekonomicznego. Partnerem Medialnym jedynej polskiej jednostki w Szwajcarii jest Dziennik Gazeta Prawna.
Rolnik Info z rekordowymi wynikami i nowymi formatami wideo
Serwis RolnikInfo umacnia swoją pozycję w segmencie mediów rolniczych. W grudniu serwis odnotował 312% wzrostu zaangażowania na Facebooku, co pozwoliło mu awansować na drugie miejsce wśród najbardziej angażujących serwisów newsowych w Polsce (za Goniec.pl, przed TVN24, Telewizją Republiką i Gazeta.pl).
Antyradio z kampanią promującą poranną audycję Desperanos
16 stycznia br. wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764