logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenne „Książki. Magazyn do czytania”

  PR 28.02.2024, przeczytano 394 razy
ilustracjastrzałka

Inspirujące rozmowy, eseje i recenzje oraz przegląd propozycji biograficznych i kryminalnych na wiosnę tworzą pierwsze w tym roku wydanie „Książek. Magazynu do czytania”. Dwumiesięcznik jest dostępny w punktach sprzedaży prasy od wtorku, 27 lutego br. oraz na stronie Prenumerata24.pl z opcją bezpłatnej dostawy.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-_ksiazki.-magazyn-do-czytania_,403266,artykul.html

Bohaterem okładki jest James Baldwin - pisarz, który w swoim życiu nie uciekał od trudnych tematów i jeszcze trudniejszych emocji. O tym, że świat pokochał go nie tylko za jego twórczość, ale także za to, jaki był opowiada Renata Lis. W podróż po dorobku Baldwina m.in o stosunkach rasowych w USA, czy debiutancką powieść “Głoś to na górze” zabierze czytelników i czytelniczki Anna Pochmara. 

„Sponsorką numeru” jest Jolanta Brach Czaina - znakomita filozofka, twórczyni m.in "Szczelin istnienia" czy "Rzeczywistości komponowanej". Ciekawostki oraz komentarze filozofki są obecne przez całe wydanie magazynu.  

Historię magnata medialnego, Ruperta Murdocha, który nieodwracalnie wpłynął negatywnie na świat mediów przedstawia Maciej Jarkowiec. Michał Nogaś rozmawia z francuską pisarką i noblistką Annie Ernaux o jej twórczości, a także ważnych społecznie wydarzeniach na świecie. Nowe wydanie „Książek” zawiera także list miłosny George'a Saundersa - opowiadanie o tym, że na świecie mówi się za dużo o odwadze, a za mało o umiarze.

W wydaniu nie zabraknie stałego dodatku z rekomendacją książek dla dzieci i młodszych dorosłych. 

Prenumeratę dwumiesięcznika oraz bieżący numer można zamawiać na stronie Prenumerata24.pl z bezpłatną dostawą pod wskazany adres. Wersja cyfrowa będzie dostępna na Publio.pl, a jego treści znajdą się w aplikacjach oraz w serwisie Wyborcza.pl/książki. Magazyn można zamówić również w ramach rocznej prenumeraty w wyjątkowej cenie 99 zł. 

Więcej informacji o magazynie znaleźć można na jego popularnych profilach: na Facebooku, Instagramie, w cotygodniowym, popularnym Booksletterze, a także na Wyborcza.pl/ksiazki. 

„Książki. Magazyn do czytania” to dwumiesięcznik, będący fascynującym przewodnikiem po nowościach wydawniczych – zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Zawiera recenzje, premierowe fragmenty książek oraz wywiady z pisarzami, filozofami i eseistami. Magazyn dostępny jest także w formie cyfrowej – w aplikacji „Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl w sekcji Magazyny: Książki lub bezpośrednio na Wyborcza.pl/ksiazki

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764