logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenne Dni Otwarte „Internal Design” z drukarkami Efi Pro

  PR 28.05.2019, przeczytano 435 razy
ilustracjastrzałka

W siedzibie Atrium  Centrum Ploterowe w Opolu miały miejsce tematyczne Dni Otwarte poświęcone szeroko rozumianej druku dekoracji. Pośród kilkunastu maszyn do druku wielkoformatowego, największymi były amerykańskiej produkcji drukarki LED – EFI Pro 16h i Pro 24f.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-dni-otwarte-_internal-design_-z-drukarkami-efi-pro,382653,artykul.html

Opolski dystrybutor takich marek jak EFI czy Mutoh zaprezentował  możliwości, jakie daje współczesny sprzęt do druku cyfrowego z uwzględnieniem dekoracji wnętrz.

- Zaprezentowaliśmy maszyny do druku wielkoformatowego reprezentujące 3 technologie druku: bezpośrednio na tkaninach naturalnych i sztucznych, na materiałach sztywnych takich jak kamień, szkło, drewno oraz na mediach elastycznych: tapetach, foliach, płótnach, papierach. - mówi Paweł Stania, z działu marketingu firmy Atrium Centrum Ploterowe. - Domeną produkcyjnych maszyn LED takich jak EFI, jest bezpośredni zadruk płyt (np. meblowych) i frontów, paneli podłogowych i elewacyjnych, blatów, drzwi, framug, parapetów, sufitów, szkła dekoracyjnego, elementów mebli… Dzięki cyfryzacji produkcji, możliwe jest dostarczanie indywidualnych, spersonalizowanych wzorów i jak i nakładowej produkcji. Warto wspomnieć, że światowy potentat jakim jest IKEA, dostarcza drzwi i meble drukowane właśnie na drukarkach EFI. Na dniach otwartych przedstawiliśmy gościom 2 drukarki marki EFI: stołowy flatbed EFI Pro 24f oraz hybrydowy (rolowo-stołowy) EFI Pro 16h.

EFI Pro 24f to przemysłowy flatbed o obszarze zadruku 2.54 metra szerokości i długości 1.32 m. Nad 4-strefowym stołem z podsysem, porusza się ruchoma brama z karetką wyposażoną w nowoczesne głowice. Pracują one w technologii zmiennej wielkości kropli (grayscale). EFI Pro 24f to drukarka 4-kolorowa z 2 kanałami koloru białego. EFI Pro 24f posiada funkcję „multiboard”, czyli możliwość jednoczesnego druku różnych prac na różnej wielkości formatek. Dodatkowo strefy podsysu o standardowych rozmiarach eliminują potrzebę dodatkowego maskowania. Zadruk może się odbywać od krawędzi do krawędzi na materiałach i obiektach o grubości do 5 cm. Nad całością czuwa oprogramowanie EFI Fiery proServer Core z technologia przyspieszonego ripowania „FAST RIP”. Wydajność drukarki sięga 107 m2/h.

EFI Pro 24f zdobył już w Polsce w ubiegłym roku pierwszą targową nagrodę „The Prize For Innovations”.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ploter marki EFI zdobył uznanie branżowych ekspertów. Złoty kolor medalu potwierdza najwyższą światową jakość tego urządzenia. Dodatkowo jesteśmy dumni, że EFI Pro 24f pokonał w tym konkursie wiele innych urządzeń LED-UV. Można, powiedzieć, że to debiut idealny. Teraz pora na jego rynkowy sukces, o czym można było przekonać się na Dniach Otwartych.

Z kolei EFI Pro 16h to hybrydowy, czyli rolowo-stołowy ploter LED o szerokości 165 cm i produktywności do 91 m2/h. Jest to również przemysłowa drukarka, wyposażona w głowice drukujące w technologii zmiennej wielkości kropli (grayscale). EFI Pro 16h drukuje atramentami CMYK i jest wyposażony w podwójny kanał koloru białego dla zachowania wysokiej prędkości tym kolorem. Warto wspomnieć, że kolor biały w ploterach EFI jest śnieżnobiały. „Szesnastka” umożliwia zadruk w wysokiej rozdzielczości, do 1200 x 1200 dpi. Drukarka jest wyposażona w wiele „pro” rozwiązań, takich jak: listwa antystatyczna, modułowy stół, energooszczędne lampy LED, profesjonalny serwer EFI Fiery pro Server Core.

- Podczas Dni Otwartych pokazaliśmy także drukarkę EFI Pro 16h. Ta maszyna zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających użytkowników, poszukujących „hybrydowego” rozwiązania do druku zarówno na nośnikach elastycznych z roli jak i sztywnych płyt. Ten ploter został także nagrodzony, Złotym Medalem Festiwalu Druku.

Oferta Atrium obejmuje więcej maszyn EFI i stale się rozwija.

- Właśnie zadebiutował trzeci ploter serii Pro - EFI Pro 32r. Ten ploter LED 3.20 m zmienia „warunki gry”, dzięki najbardziej innowacyjnym technologiom. Piątej generacji głowice z nową technologią UltraDrop, oferują natywną wielkość kropli atramentu 7 PL! Co więcej, prędkość druku 207 m2/h onieśmieli konkurencyjne rozwiązania. Dzięki kolorowi białemu można będzie zrealizować niemal każde zlecenie o szerokości 3.20 m. W naszym portfolio posiadamy nie tylko urządzenia serii Pro ale także ceniony model H1625 występujący w kilku, dedykowanych odmianach.

Model H1625-LED to 4 kolorowa drukarka LED o szerokości 1.65 z opcjonalnym kolorem białym. Jej produktywność sięga 42 m2/h. Maksymalna rozdzielczość druku plotera to 1200 x 600 dpi. Głowice posiadają 8 poziomów skali szarości (grayscale).

Ploter EFI H1625-SD to z kolei bliźniacza maszyna, dedykowana do zadruku materiałów termoformowanych.

Drukarka H1625-RS to dedykowana hybryda do druku znaków drogowych. Wyposażona w atramenty 3M umożliwia produkcję znaków spełniających wymagania dotyczące ruchu drogowego. Urządzenie pozwoli także na produkcje oznakowania tymczasowego i niecertyfikowanego, znaków bezpieczeństwa, informacji turystycznych, kierunkowskazów, itp. Technologia cyfrowa gwarantuje, stały i niski koszt produkcji w każdym nakładzie, od jednego do setek egzemplarzy.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764