Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla ROCA Polska kampanię, podkreślającą inspiracje, jakie kryją się za produktami ROCA, tworzonymi przez światowej klasy designerów. Kampania prasowa, która jest kontynuacją dotychczasowej komunikacji tej firmy w Polsce, rozpocznie się w maju i potrwa do listopada 2009.
Koncern ROCA jest liderem światowego rynku wyposażenia łazienkowego. Obecny jest w 80 krajach na 4 kontynentach. W ofercie łazienkowej ROCA oprócz szerokiego wyboru ceramiki łazienkowej znaleźć można baterie łazienkowe i kuchenne, wanny akrylowe, stalowe i żeliwne, meble, kabiny prysznicowe oraz akcesoria łazienkowe. ROCA, zarówno w skali globalnej, jak i na skalę Polski promuje dobry design, czego wyrazem jest m.in. organizacja konkursu SPA-ART, a przede wszystkim spotkań z cyklu Projekt Dizajn.
Agencja Reklamowa S4 współpracuje z firmą ROCA od czterech lat. Przygotowana przez S4 kampania prasowa jest kontynuacją komunikacji marki z 2008 roku. W dalszym ciągu jej tematem są inspiracje, lecz w aktualnej odsłonie większy nacisk został położony na oferowane przez koncern produkty, które mogą stać się domowymi inspiracjami dla klientów. Nowym elementem jest również logo z claimem korporacyjnym, które pojawia się na przygotowanych key visualach. Jego włączenie do materiałów kampanijnych ma na celu podkreślenie funkcjonowania ROCA Polska w ramach międzynarodowego koncernu, dbającego o spójność wszystkich elementów komunikacji marki, na każdym rynku.
Do S4 należało przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji. Kampania, która rozpoczyna się w maju i potrwa do listopada, obejmuje prasę – w tym tytuły takie jak: Dom & Wnętrze, Dobre Wnętrze, M jak mieszkanie, Moje mieszkanie, Weranda, Ładny dom, Murator, Cztery Kąty oraz Glamour, Claudia i Pani.
Osoby odpowiedzialne za te działania ze strony firmy ROCA to Piotr Koszek - marketing and business development manager, Klaudia Bączek - marketing specialist. Po stronie Agencji Reklamowej S4 są to Agnieszka Cachro - group account manager, Paulina Kuśmierczyk - senior account executive, Marcin Samek – strategic planning director, Norbert Wawro – creative director, Dominik Wąsik – art director oraz Tytus Klepacz - copywriter. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media On, pracujący dla ROCA Polska od 2006 roku.
Źródło: S4