logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenne inspiracje Roca Polska

  PR 18.05.2009, przeczytano 1658 razy

Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla ROCA Polska kampanię, podkreślającą inspiracje, jakie kryją się za produktami ROCA, tworzonymi przez światowej klasy designerów. Kampania prasowa, która jest kontynuacją dotychczasowej komunikacji tej firmy w Polsce, rozpocznie się w maju i potrwa do listopada 2009.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-inspiracje-roca-polska,8920,artykul.html

Koncern ROCA jest liderem światowego rynku wyposażenia łazienkowego. Obecny jest w 80 krajach na 4 kontynentach. W ofercie łazienkowej ROCA oprócz szerokiego wyboru ceramiki łazienkowej znaleźć można baterie łazienkowe i kuchenne, wanny akrylowe, stalowe i żeliwne, meble, kabiny prysznicowe oraz akcesoria łazienkowe. ROCA, zarówno w skali globalnej, jak i na skalę Polski promuje dobry design, czego wyrazem jest m.in. organizacja konkursu SPA-ART, a przede wszystkim spotkań z cyklu Projekt Dizajn.

Agencja Reklamowa S4 współpracuje z firmą ROCA od czterech lat. Przygotowana przez S4 kampania prasowa jest kontynuacją komunikacji marki z 2008 roku. W dalszym ciągu jej tematem są inspiracje, lecz w aktualnej odsłonie większy nacisk został położony na oferowane przez koncern produkty, które mogą stać się domowymi inspiracjami dla klientów. Nowym elementem jest również logo z claimem korporacyjnym, które pojawia się na przygotowanych key visualach. Jego włączenie do materiałów kampanijnych ma na celu podkreślenie funkcjonowania ROCA Polska w ramach międzynarodowego koncernu, dbającego o spójność wszystkich elementów komunikacji marki, na każdym rynku.

Do S4 należało przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji. Kampania, która rozpoczyna się w maju i potrwa do listopada, obejmuje prasę – w tym tytuły takie jak: Dom & Wnętrze, Dobre Wnętrze, M jak mieszkanie, Moje mieszkanie, Weranda, Ładny dom, Murator, Cztery Kąty oraz Glamour, Claudia i Pani.

Osoby odpowiedzialne za te działania ze strony firmy ROCA to Piotr Koszek - marketing and business development manager, Klaudia Bączek - marketing specialist. Po stronie Agencji Reklamowej S4 są to Agnieszka Cachro - group account manager, Paulina Kuśmierczyk - senior account executive, Marcin Samek – strategic planning director, Norbert Wawro – creative director, Dominik Wąsik – art director oraz Tytus Klepacz - copywriter. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media On, pracujący dla ROCA Polska od 2006 roku.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764