logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Wiosenne kampanie DOOH

  PR 26.03.2018, przeczytano 827 razy
ilustracjastrzałka

Każdej wiosny znane marki obmyślają nową strategię marketingową i zaczynają pracę nad kampaniami i reklamami, które mają na celu obudzić konsumentów z zimowej monotonii i zachęcić ich do działania. Najlepszym sposobem na dotarcie do klienta w piękny, słoneczny dzień jest kampania DOOH. Jasny, czytelny komunikat znajdujący się w przestrzeni publicznej to coś, czego nie można przegapić.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-kampanie-dooh,35937,artykul.html

Reklamodawcy, którzy chcą wyróżnić się na tle innych i w szczególny sposób przedstawić swoją ofertę, korzystają z ciekawych rozwiązań, które pozwalają im na dotarcie do odbiorcy w odpowiednim miejscu i czasie. Jedną z takich możliwości  jest właśnie dostosowanie komunikatów do aktualnej pogody w kampaniach DOOH.     

Jedną z firm wykorzystujących możliwość warunkowania pogodą w swojej reklamie DOOH jest producent znanej wszystkim herbaty mrożonej Lipton. Celem kampanii było wzbudzenie pragnienia u osób dojeżdżających do pracy przez stację Britomart w Auckland. Spoty reklamowe przedstawiały pyszną i orzeźwiającą herbatę z lodem. Na ekranie wyświetlano dodatkowo informacje dotyczące aktualnego stanu pogody oraz wilgotności powietrza. Wyświetlane spoty reklamowe były na bieżąco dopasowywane do zmieniających się warunków atmosferycznych. Jeśli wilgotność powietrza wzrosła, herbata z lodem stawała się jeszcze bardziej orzeźwiająca.

Na wiosenną kampanię zdecydowała się również marka odzieżowa Tu, która wykorzystała DOOH do promowania najnowszej kolekcji sklepu. Treści wyświetlane na ekranach były dostosowywanie w czasie rzeczywistym do warunków panujących na zewnątrz. Kampania została zrealizowana w 2017 roku w marcu na terenie Wielkiej Brytanii. Trwała przez 13 dni. Reklamy były wyświetlane na ekranach znajdujących się przy wiatach przystankowych. Komunikaty zmieniały się na podstawie danych dostarczanych przez serwis meteorologiczny Met Office. W czasie trwania kampanii marka Tu proponowała ciekawe zestawienia ubrań ze swojej oferty. Niezależnie od tego, czy za oknem świeciło słońce, było pochmurnie czy padał deszcz, na spotach reklamowych można było zobaczyć odpowiedni strój dopasowany do pogody na zewnątrz.

Świetnym przykładem z Polski jest kampania zrealizowana przez market budowlany OBI we współpracy z agencją reklamową MyLED. Możliwość dostosowywania komunikatów do pogody w reklamie DOOH marka wykorzystała przy promowaniu produktów ze swojej  oferty. Na ekranach wyświetlano szeroką gamę klimatyzatorów i urządzeń chłodniczych dostępnych w sklepach OBI. Emisja spotów odbywała się w momencie, gdy temperatura na zewnątrz przekraczyła 26 stopni Celcjusza.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor: Diana Polska, Marketing & PR Manager w MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764