logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenne okna otwarte w Netia TV

  PR 30.03.2024, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka

Abonenci usług telewizyjnych Netii, w zależności od posiadanego pakietu, otrzymali bez dodatkowych opłat dostęp do nawet 16 kanałów TV o zróżnicowanej tematyce. Promocyjne okno otwarte potrwa do 5 maja br. Bez dodatkowych opłat w Netia GO dostępny jest natomiast 1. odcinek głośnego serialu Shogun.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-okna-otwarte-w-netia-tv,403670,artykul.html

W ramach wiosennego okna otwartego abonenci usług TV w Netii (zarówno w wariancie Elastyczna TV, jak i aktualnie oferowanej pakietyzacji SML), otrzymali dziś bez dodatkowych opłat dostęp do nawet 16 kanałów TV. Promocją, dzięki której część abonentów (w zależności od posiadanego pakietu) mogą zapoznać się z większą liczbą propozycji programowych.

Kanały dostępne w oknie otwartym do 5 maja br., w kolejności alfabetycznej, to: 13 Ulica HD (EPG 131), AMC HD (134), Cartoon Network HD (112), Cartoonito HD (103), CBS Europa HD (149), E! Entertainment HD (85), Extreme Sports Channel HD (77), FX (128), History HD (51), Kino Polska HD (140), Kino Polska Muzyka (240), Kino TV HD (168), National Geographic HD (46), Paramount Network Polska HD (150), Sci Fi HD (132), TVN Turbo HD (18 oraz 75).

Shogun na próbę

Kolejną propozycją tej wiosny w Netia TV jest udostępnienie bez dodatkowych opłat, w ramach współpracy z serwisem Disney+, pierwszego odcinka nowej wersji serialu „Shogun”. Materiał będzie dostępny w aplikacji Netia GO oraz z poziomu dekoderów przez miesiąc. 

Kolejne odcinki jednego z najgłośniejszych seriali tego roku są dostępne w serwisie Disney+. W Netii dostęp do serwisu Disney+ można m.in. otrzymać w cenie pakietu internetu z telewizją aż na 24 miesiące. Promocyjne pakiety z Disney+ (np. Światłowód do 300 Mb/s z TV) są dostępne już od 75 zł miesięcznie, a dodatkowo przez 3 miesiące na start gratis.

Źródło: Netia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Kuba Wojewódzki” w nowym paśmie zyskał widzów
Kuba Wojewódzki nie zawodzi! Wiosenny sezon to tylko kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman w Polsce jest niezmiennie w świetnej formie. W nowym paśmie – o 20:50 – program „Kuba Wojewódzki” zanotował wzrost ponad 23% widzów w grupie ogólnej oraz 18% w grupie komercyjnej. Premiera nowych odcinków talk-show już jesienią tylko w TVN!
Aktywność prezesów największych spółek giełdowych na LinkedIn
Agencja On Board Think Kong zdecydowała się przeanalizować profile prezesów ze 100 największych polskich spółek giełdowych pod kątem ich komunikacji na Linkedinie. Z zestawienia wynika, że 67 liderów posiada na nim konto, jednak sama obecność na platformie to tylko ułamek sukcesu – większość CEO nie wykorzystuje w pełni możliwości komunikacyjnych...
Polska znajduje się na trzecim miejscu w Europie pod względem narażenia na cyberataki sponsorowane przez obce państwa. Zbliżające się wybory mogą więc stać się polem bitwy w cyberprzestrzeni. Czy w erze deepfake'ów możemy być o nie spokojni? Jak rozpoznać manipulacje i jak się przed nimi bronić?
Na finał 1. tury wyborów prezydenckich Grupa ZPR Media przygotowała aż dwa wieczory wyborcze: „Super Expressu” i Super Ringu – kanału publicystycznego na You Tubie. Oprócz tego przed ciszą wyborczą nadane zostaną specjalne wydania formatów wideo.
Wybory 2025: ponad połowa Polaków nie zna pojęcia „deepfake”
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. To wydarzenie, które w naturalny sposób przyciąga uwagę opinii publicznej, ale także cyberprzestępców. Mogą oni, działając w ramach zleceń lub realizując własne cele, podejmować różne działania, aby zakłócić przebieg kampanii oraz samych wyborów. Przestępcy coraz chętniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764