logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenne okno otwarte w Netia TV

  PR 04.04.2022, przeczytano 376 razy

Abonenci usług telewizyjnych Netii, w ramach tzw. okna otwartego, otrzymali bez dodatkowych opłat dostęp do nawet 28 zróżnicowanych kanałów TV. Przez ponad miesiąc na widzów czeka wiele interesujących treści o bardzo zróżnicowanej tematyce...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-okno-otwarte-w-netia-tv,395366,artykul.html

Jednym z kanałów udostępnionych w ramach wiosennego okna otwartego w Netii jest kanał E! Entertainment HD, na którym już w poniedziałek, 4 kwietnia od 21.00 dostępna będzie transmisja „LIVE from E!: Nagrody Grammy”. Gala wręczenia nagród Grammy to prawdziwe święto świata muzyki.  Co roku swoją obecnością zaszczycają je największe gwiazdy. Na ten wieczór E! przygotowało relację z czerwonego dywanu, podczas której powitamy przybywających na uroczystość gości, podziwiając ich bajeczne kreacje.

Dzięki promocji użytkownicy usług telewizyjnych Netii będą mogli zapoznać się też m. in. z wieloma interesującymi serialami i filmami. Na uwagę zasługuje np. nowy serial pt. „Sven Hjerson”, którego premiera odbędzie się w poniedziałek 4 kwietnia o godz. 21:30 na kanale Epic Drama HD. To uwspółcześniona opowieść o tytułowym bohaterze powieści Agathy Christie. Niegdyś znany profiler kryminalny i producentka telewizyjna chcą wspólnie stworzyć program dokumentalny o prawdziwych zbrodniach.

Z kolei na kanale AXN HD, oprócz wielu znakomitych seriali, widzowie będą mogli obejrzeć jeden z najgłośniejszych filmów ostatnich lat, czyli „Pewnego razu w… Hollywood”.  Emisje tego oskarowego filmu zaplanowano na: piątek 8 kwietnia o 22:00, sobotę 9 kwietnia o godz. 20:00 oraz wtorek 12 kwietnia o 23:00.

Kanał CBS Europ HDa 16 kwietnia o 21:00 wyemituje natomiast gwiazdorsko obsadzony i doceniony przez widzów i krytyków obraz „Żony ze Stepford”, opowiadający o Joannie, która wraz z rodziną przenosi się na (z pozoru) idylliczne przedmieście...

Na kanale 13Ulica HD na widzów czeka „Szybki i wściekły weekend wielkanocny” (od piątku 15 kwietnia do niedzieli 17 kwietnia o 22:00) , w ramach którego stacja wyemituje trzy obrazy z serii ("Szybcy i wściekli” "Szybkich i wściekłych 5" "Szybkich i wściekłych 6”), w której wyścigi samochodowe grają pierwsze skrzypce.

Natomiast Paramount Network HD pokaże m. in. filmy z popularnych serii „Terminator: Genisys”  (sobota, 30 kwietnia o 22:00) oraz „G.I.Joe: Odwet” (sobota, 23 kwietnia o 22:00).

Pełna lista kanałów objętych promocją (w kolejności alfabetycznej): 13Ulica HD, AMC HD, AXN HD, AXN White, BBC Brit HD, BBC Earth HD, BBC First HD, BBC Lifestyle HD, Cbeebies, CBS Europa HD, Comedy Central HD, Da Vinci, Disney Channel HD, Disney Junior, E! Entertainment HD, Epic Drama HD, Extreme Channel HD, FOX Comedy HD, FOX HD HD, History HD, Kino Polska Muzyka, Kino TV HD, National Geographic HD, Nick Jr., Paramount Network HD, Polsat Comedy Central Extra HD (CCF), SCI FI, TVN Turbo HD.

Promocyjne okno otwarte potrwa do 8 maja br.

Źródło: Netia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764