logo
WIADOMOŚCI

Wiosenne porządki Małgorzaty Rozenek - Majdan w Biedronce

Mateusz Zawiślak  PR 20.03.2017, przeczytano 296 razy
ilustracjastrzałka

Biedronka rozpoczęła nową kampanię promującą szeroki asortyment środków czystości i akcesoriów do sprzątania. W ofercie obowiązującej od 20 marca znalazły się zarówno produkty marki własnej, jak i te wiodących producentów tak, aby zapewnić udane zakupy w jednym miejscu. Bohaterka kampanii – Małgorzata Rozenek-Majdan występuje w spocie TV, a na łamach specjalnego folderu dzieli się z klientami Biedronki swymi sprawdzonymi sposobami na wiosenne porządki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-porzadki-malgorzaty-rozenek---majdan-w-biedronce,31862,artykul.html

Małgorzata Rozenek-Majdan to niekwestionowany autorytet w sprawach związanych z prowadzeniem domu. - Dobry wybór produktów do sprzątania domu to połowa sukcesu. Wtedy reszta dzieje się w mgnieniu oka – mówi w spocie Biedronki. Kampania promuje bogaty wybór produktów ułatwiających małe i duże porządki.

Są wśród nich marki własne obecne w stałym asortymencie Biedronki, takie jak oraz uzupełniające go artykuły znanych marek. W ten sposób klienci mają możliwość kupić w jednym sklepie różnorodne proszki, pianki, spraye, płyny, mleczka do sprzątania, a nawet drobny sprzęt, taki jak: żelazko, odkurzacz, myjka ciśnieniowa, mop parowy, deska do prasowania czy suszarka do bielizny. Produkty te zostały zaprezentowane w dedykowanym folderze, gdzie znaleźć można również wiele prostych i sprytnych sposobów na przyjemne i skuteczne porządki polecanych przez Małgorzatę Rozenek-Majdan.

Kampania „Wiosenne porządki z Małgorzatą Rozenek-Majdan” jest prowadzona w telewizji i w sklepach sieci Biedronka i potrwa od 20 marca do 2 kwietnia br.

Źródło: Jeronimo Martins Polska S.A.

www.biedronka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 120 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone