logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenne trendy w kampanii sieci Super-Pharm

  PR 30.03.2018, przeczytano 903 razy
ilustracjastrzałka

Sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z kampanią promującą wiosenne wydanie folderu kosmetycznego - „Piękno i Styl”. Marka do współpracy zaprosiła znaną influencerkę i makijażystkę - KatOsu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-trendy-w-kampanii-sieci-super-pharm,36002,artykul.html

Foldery kosmetyczne to cykliczna, sezonowa oferta drogerii Super-Pharm. Z początkiem każdej pory roku (wiosna, lato, jesień) marka podpowiada i doradza swoim Klientkom w zakresie pielęgnacji i makijażu, prezentuje aktualne trendy i odpowiednie do nich kosmetyki. W tym roku po raz pierwszy do współtworzenia folderu zaproszono eksperta – czołową influencerkę makijażową KatOsu, która przedstawia swoje rekomendacje kosmetyczne na wiosnę 2018, a także opatrzyła oba wydania słowem wstępnym.

Przygotowując naszą ofertę zawsze podążamy za trendami i przedstawiamy je naszym Klientom. Doskonale jednak wiemy, że nikt nie zrobi tego lepiej niż czołowa influencerka. KatOsu na co dzień tworzy piękne makijaże, a teraz, w myśl hasła #pieknoistyl, podpowie jak zadbać o siebie wiosną, jak wydobyć naturalne piękno każdej z nas i jak stworzyć promienny, zgodny z trendami, makijaż. W ten sposób wspólnie przygotujemy się na wiosnę – mówi Dorota Wiaderek, Dyrektor ds. Handlowych i Marketingu w Super-Pharm. 

Współpraca z KatOsu to także video content, czyli seria tutoriali, w jakich influencerka krok po kroku podpowiadać będzie, jak wykonać wiosenne makijaże.  Zaplanowano również jej interaktywne spotkania z Klientami drogerii na kanałach social mediowych marki.

Podjęłam współpracę z drogerią Super Pharm, bo to dla mnie wspaniała okazja do dzielenia się opiniami o ulubionych kosmetykach z Klientkami drogerii i możliwość prezentacji mojej wizji modnego makijażu. Wiosenna energia niesie ze sobą nowe trendy i chęć zmian, dlatego mam nadzieję, że zainspiruję nasze piękne Polki i przyczynię się do ich metamorfoz – mówi KatOsu.

ilustracjastrzałka

W 2018 po raz pierwszy wiosenny folder ma dwie edycje, jedna obowiązująca od 29 marca do 11 kwietnia, a druga między 12 a 25 kwietnia, dzięki czemu Klientki znajdą w drogerii jeszcze więcej propozycji, promocji i nowości.

Oferta Piękno i styl jest szeroko promowana. Zaplanowano kampanię radiową oraz telewizyjną, realizowaną w stacjach głównych oraz tematycznych z grupy TVN i Polsat. Dodatkowo wykorzystano nośniki Digital Out of Home sieci Screen Network. Inserty folderów oraz advertoriale z propozycjami influencerki znajdą się w magazynach Avanti, Zwierciadło, Show, Party i Twój Styl. Oferta jest też mocno wspierana działaniami reklamowymi online i w social mediach.

Kreacje do kampanii telewizyjnej i prasowej przygotowała agencja Communication Unlimited, za planowanie mediów odpowiedzialne były grupa mediowa Mets i grupa Adnext, za działania influencer marketing odpowiada agencja Kamikaze.

Źródło: Super-Pharm

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764