logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenne warsztaty artystyczne z Tikkurila

  PR 23.04.2019, przeczytano 756 razy

W przedświąteczny weekend firma Tikkurila zorganizowała w Galerii Raj w Dębicy „Wiosenne warsztaty artystyczne”. Przez trzy dni, od piątku do niedzieli, dzieci i rodzice wspólnie z Tikkurila dekorowali doniczki na wiosenne kwiaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-warsztaty-artystyczne-z-tikkurila-,382199,artykul.html

- Dla uczestników warsztatów przygotowaliśmy wszystko, co potrzebne, aby wykonać taką wiosenną dekorację, czyli doniczki do malowania, niezbędne narzędzia, pędzelki, materiały ochronne i oczywiście kolorowe farby Tikkurila. Jako dopełnienie swojej pracy, każdy uczestnik otrzymywał piękny, wiosenny kwiatek w wybranym przez siebie kolorze. Pomalowane doniczki dzieci zabierały ze sobą, aby udekorować nimi okna czy też świąteczne stoły w swoich domach – mówi Magdalena Olszewska, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR.

Kropeczki, paseczki, serduszka, kwiatuszki, kotki, świąteczne kurczaczki… Wśród motywów malowanych na doniczkach można było znaleźć dosłownie wszystko. Pojawiały się też motywy sportowe, postaci z bajek czy też imiona młodych artystów, którzy w ten sposób podpisywali swoje dzieła.

- Przekrój uczestników jest bardzo duży, od maluszków i przedszkolaków, po dorosłych, którzy również bardzo chętnie biorą udział w takich pracach. Zainteresowanie jest ogromne. Zauważyliśmy też, że dzieci z edycji na edycję dużo się uczą, coraz bardziej się starają i poziom artystyczny wykonywanych prac jest naprawdę wysoki – mówi Anna Kuciemba, animatorka prowadząca warsztaty firmy Tikkurila.

- Główną ideą warsztatów jest zachęcenie rodziców do tego, aby wspólnie z dziećmi pracowali w sposób bardziej kreatywny. Na każde warsztaty staramy się wymyślić coś innego, oryginalnego, co będzie w jakiś sposób rozwijać uczestników. Czasami są to prace artystyczne związane z malowaniem, tak, jak w przypadku tej edycji, czasami proponujemy zajęcia związane z majsterkowaniem, aby dodatkowo rozwinąć umiejętności techniczne i manualne dzieci, a przy okazji zachęcie także tatusiów do udziału w naszych warsztatach. Generalnie chcemy odwrócić uwagę od elektronicznych mediów, od telefonów, tabletów, telewizorów i zachęcić zarówno dzieci, jak i rodziców, do bardziej kreatywnej aktywności – komentuje Magdalena Olszewska.

Wiosenne warsztaty artystyczne” to kolejna edycja autorskiego programu skierowanego do społeczności lokalnej organizowanego przez Tikkurila Polska SA we współpracy z Galerią Raj w Dębicy. Od 2014 roku firma prowadzi cykliczne spotkania otwarte dla wszystkich zainteresowanych, podczas których dzieci wspólnie z rodzicami wykonują różne prace rozwijające zdolności manualne, artystyczne oraz pobudzające kreatywność, np. „Warsztaty małego majsterkowicza” (budowanie karmników dla ptaków, drewnianych skrzyneczek na osobiste drobiazgi czy koszyczków wielkanocnych), „Bombki (jak) malowane” (wspólne przedświąteczne malowanie ozdób choinkowych), „Kolorowy i bezpieczny dzień dziecka” (malowanie z dziećmi wielkoformatowych plansz edukacyjnych prezentujących zasady bezpieczeństwa na drodze), „Warsztaty małego designera” (projektowanie i malowanie koszulek według własnego projektu) i wiele innych.

Źródło: Tikkurila Polska SA

www.tikkurilagroup.com/poland

Galeria: Wiosenne warsztaty artystyczne z Tikkurila


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: MagOls

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764