logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenne warsztaty artystyczne z Tikkurila

  PR 23.04.2019, przeczytano 321 razy
strzałkistrzałka
Wiosenne warsztaty artystyczne z Tikkurila ZOBACZ ILUSTRACJE

W przedświąteczny weekend firma Tikkurila zorganizowała w Galerii Raj w Dębicy „Wiosenne warsztaty artystyczne”. Przez trzy dni, od piątku do niedzieli, dzieci i rodzice wspólnie z Tikkurila dekorowali doniczki na wiosenne kwiaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-warsztaty-artystyczne-z-tikkurila-,382199,artykul.html

- Dla uczestników warsztatów przygotowaliśmy wszystko, co potrzebne, aby wykonać taką wiosenną dekorację, czyli doniczki do malowania, niezbędne narzędzia, pędzelki, materiały ochronne i oczywiście kolorowe farby Tikkurila. Jako dopełnienie swojej pracy, każdy uczestnik otrzymywał piękny, wiosenny kwiatek w wybranym przez siebie kolorze. Pomalowane doniczki dzieci zabierały ze sobą, aby udekorować nimi okna czy też świąteczne stoły w swoich domach – mówi Magdalena Olszewska, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR.

Kropeczki, paseczki, serduszka, kwiatuszki, kotki, świąteczne kurczaczki… Wśród motywów malowanych na doniczkach można było znaleźć dosłownie wszystko. Pojawiały się też motywy sportowe, postaci z bajek czy też imiona młodych artystów, którzy w ten sposób podpisywali swoje dzieła.

- Przekrój uczestników jest bardzo duży, od maluszków i przedszkolaków, po dorosłych, którzy również bardzo chętnie biorą udział w takich pracach. Zainteresowanie jest ogromne. Zauważyliśmy też, że dzieci z edycji na edycję dużo się uczą, coraz bardziej się starają i poziom artystyczny wykonywanych prac jest naprawdę wysoki – mówi Anna Kuciemba, animatorka prowadząca warsztaty firmy Tikkurila.

- Główną ideą warsztatów jest zachęcenie rodziców do tego, aby wspólnie z dziećmi pracowali w sposób bardziej kreatywny. Na każde warsztaty staramy się wymyślić coś innego, oryginalnego, co będzie w jakiś sposób rozwijać uczestników. Czasami są to prace artystyczne związane z malowaniem, tak, jak w przypadku tej edycji, czasami proponujemy zajęcia związane z majsterkowaniem, aby dodatkowo rozwinąć umiejętności techniczne i manualne dzieci, a przy okazji zachęcie także tatusiów do udziału w naszych warsztatach. Generalnie chcemy odwrócić uwagę od elektronicznych mediów, od telefonów, tabletów, telewizorów i zachęcić zarówno dzieci, jak i rodziców, do bardziej kreatywnej aktywności – komentuje Magdalena Olszewska.

Wiosenne warsztaty artystyczne” to kolejna edycja autorskiego programu skierowanego do społeczności lokalnej organizowanego przez Tikkurila Polska SA we współpracy z Galerią Raj w Dębicy. Od 2014 roku firma prowadzi cykliczne spotkania otwarte dla wszystkich zainteresowanych, podczas których dzieci wspólnie z rodzicami wykonują różne prace rozwijające zdolności manualne, artystyczne oraz pobudzające kreatywność, np. „Warsztaty małego majsterkowicza” (budowanie karmników dla ptaków, drewnianych skrzyneczek na osobiste drobiazgi czy koszyczków wielkanocnych), „Bombki (jak) malowane” (wspólne przedświąteczne malowanie ozdób choinkowych), „Kolorowy i bezpieczny dzień dziecka” (malowanie z dziećmi wielkoformatowych plansz edukacyjnych prezentujących zasady bezpieczeństwa na drodze), „Warsztaty małego designera” (projektowanie i malowanie koszulek według własnego projektu) i wiele innych.

Źródło: Tikkurila Polska SA

www.tikkurilagroup.com/poland

Galeria: Wiosenne warsztaty artystyczne z Tikkurila


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: MagOls

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764