logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenne warsztaty artystyczne z Tikkurila

  PR 23.04.2019, przeczytano 191 razy
strzałkistrzałka
Wiosenne warsztaty artystyczne z Tikkurila ZOBACZ ILUSTRACJE

W przedświąteczny weekend firma Tikkurila zorganizowała w Galerii Raj w Dębicy „Wiosenne warsztaty artystyczne”. Przez trzy dni, od piątku do niedzieli, dzieci i rodzice wspólnie z Tikkurila dekorowali doniczki na wiosenne kwiaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-warsztaty-artystyczne-z-tikkurila-,382199,artykul.html

- Dla uczestników warsztatów przygotowaliśmy wszystko, co potrzebne, aby wykonać taką wiosenną dekorację, czyli doniczki do malowania, niezbędne narzędzia, pędzelki, materiały ochronne i oczywiście kolorowe farby Tikkurila. Jako dopełnienie swojej pracy, każdy uczestnik otrzymywał piękny, wiosenny kwiatek w wybranym przez siebie kolorze. Pomalowane doniczki dzieci zabierały ze sobą, aby udekorować nimi okna czy też świąteczne stoły w swoich domach – mówi Magdalena Olszewska, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR.

Kropeczki, paseczki, serduszka, kwiatuszki, kotki, świąteczne kurczaczki… Wśród motywów malowanych na doniczkach można było znaleźć dosłownie wszystko. Pojawiały się też motywy sportowe, postaci z bajek czy też imiona młodych artystów, którzy w ten sposób podpisywali swoje dzieła.

- Przekrój uczestników jest bardzo duży, od maluszków i przedszkolaków, po dorosłych, którzy również bardzo chętnie biorą udział w takich pracach. Zainteresowanie jest ogromne. Zauważyliśmy też, że dzieci z edycji na edycję dużo się uczą, coraz bardziej się starają i poziom artystyczny wykonywanych prac jest naprawdę wysoki – mówi Anna Kuciemba, animatorka prowadząca warsztaty firmy Tikkurila.

- Główną ideą warsztatów jest zachęcenie rodziców do tego, aby wspólnie z dziećmi pracowali w sposób bardziej kreatywny. Na każde warsztaty staramy się wymyślić coś innego, oryginalnego, co będzie w jakiś sposób rozwijać uczestników. Czasami są to prace artystyczne związane z malowaniem, tak, jak w przypadku tej edycji, czasami proponujemy zajęcia związane z majsterkowaniem, aby dodatkowo rozwinąć umiejętności techniczne i manualne dzieci, a przy okazji zachęcie także tatusiów do udziału w naszych warsztatach. Generalnie chcemy odwrócić uwagę od elektronicznych mediów, od telefonów, tabletów, telewizorów i zachęcić zarówno dzieci, jak i rodziców, do bardziej kreatywnej aktywności – komentuje Magdalena Olszewska.

Wiosenne warsztaty artystyczne” to kolejna edycja autorskiego programu skierowanego do społeczności lokalnej organizowanego przez Tikkurila Polska SA we współpracy z Galerią Raj w Dębicy. Od 2014 roku firma prowadzi cykliczne spotkania otwarte dla wszystkich zainteresowanych, podczas których dzieci wspólnie z rodzicami wykonują różne prace rozwijające zdolności manualne, artystyczne oraz pobudzające kreatywność, np. „Warsztaty małego majsterkowicza” (budowanie karmników dla ptaków, drewnianych skrzyneczek na osobiste drobiazgi czy koszyczków wielkanocnych), „Bombki (jak) malowane” (wspólne przedświąteczne malowanie ozdób choinkowych), „Kolorowy i bezpieczny dzień dziecka” (malowanie z dziećmi wielkoformatowych plansz edukacyjnych prezentujących zasady bezpieczeństwa na drodze), „Warsztaty małego designera” (projektowanie i malowanie koszulek według własnego projektu) i wiele innych.

Źródło: Tikkurila Polska SA

www.tikkurilagroup.com/poland

Galeria: Wiosenne warsztaty artystyczne z Tikkurila


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: MagOls

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764