logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenne warsztaty oklejania już 12 kwietnia

  PR 02.04.2019, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

Od ponad dekady, z początkiem sezonu aplikacyjnego, Atrium i Ikonos organizują warsztaty pt. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Łącznie w całym cyklu wzięło już udział ponad 1000 uczestników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-warsztaty-oklejania-juz-12-kwietnia,381920,artykul.html

Atrium Centrum Ploterowe i IKONOS od ponad 10 lat prowadzą cykl szkoleń z „car wrappingu”. Co kilka miesięcy przyjeżdża do Opola kilkadziesiąt osób. Łącznie w ostatnich latach w podstawowym szkoleniu „Aplikacje samochodowe od A do Z” wzięło udział ponad tysiąc uczestników. Jest to stałe wydarzenie w kalendarzu producenta i dystrybutora folii, odbywające się z początkiem wiosennego i jesiennego sezonu aplikacyjnego.

- To już 26 edycja „Aplikacji Samochodowych od A do Z” na którą zapraszamy. Cieszymy się, że przez ten długi okres czasu, nasze spotkania aplikacyjne cieszą się niesłabnącą popularnością. Co więcej, główny nośnik, któremu poświęcone jest to szkolenie – folia wylewana – jest cały czas ten sam. Tak samo jak program naszego szkolenia. W myśl starej zasady, nie zmienia się tego co jest dobre i działa. - mówi Paweł Stania z Atrium.

Pierwsza, merytoryczna cześć szkolenia, będzie miała na celu ma przekazanie niezbędnych informacji o procesie produkcji różnego rodzaju folii. Omówione zostaną właściwości i różnice folii kalandrowanych i wylewanych, a także sposoby ich dobierania w zależności od aplikacji.

Druga cześć „teorii” to omówienie procesu oklejania pojazdów, które podzielone jest na kilka etapów. Zaczynając od wyboru folii, przez przygotowanie projektu i przystosowanie go na dany samochód. Dalsze etapy to zatwierdzenie projektu, drukowanie i laminowanie. Ważnym etapem jest przygotowanie samochodu do samej aplikacji.

ilustracjastrzałka

- To podstawowe szkolenie kierujemy do nowicjuszy, którzy chcą postawić pierwsze kroki w pracy z folią wylewaną. Szkolenie znajdzie także uznanie firm poligraficznych i reklamowych, które chciałyby rozszerzyć portfolio swoich usług o oklejanie. Trzecią grupą docelową są „oklejacze” posiadający już pewną praktykę, a którzy chcieliby poznać kilka „trików” od zawodowców. Duża dawka wiedzy praktycznej podczas części prezentacyjnej zaskoczy nawet bardziej doświadczonych aplikatorów. - mówi prowadzący cześć teoretyczną, Jakub Soluch.

Meritum spotkania - część warsztatowa - poprowadzi jeden z czołowych polskich aplikatorów z firmy Media Target, vice-mistrzów Polski w aplikacjach. Zastosowana zostanie folia wylewana i laminat wylewany marki GRAFITYP. Zestaw ten jest ceniony rynku, za długi czas pozycjonowania i dedykowany jest zarówno dla początkujących jak i profesjonalistów. Jego charakterystyka obejmująca wielokrotne przyklejanie i odklejanie wynosi sięga nawet 30-45 minut. Inną zaleta tego systemu jest możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach, potocznie mówiąc w „pełnym trójwymiarze”.

ilustracjastrzałka

Podczas prezentacji i warsztatów, specjaliści wyjaśnią wszelkie niuanse, które towarzyszą oklejaniu. Każdy z uczestników będzie miał możliwość pod okiem „mistrza” wykonać próbne, podstawowe aplikacje, sprawdzić charakterystykę folii, nauczyć się prawidłowej pracy z nagrzewnicą, folią i raklą.

- Wiemy, że po takim szkoleniu, uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować, aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i zawodowców można tę drogę skrócić. Przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu. - przekonuje organizator.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764