logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenne warsztaty oklejania już 12 kwietnia

  PR 02.04.2019, przeczytano 878 razy
ilustracjastrzałka

Od ponad dekady, z początkiem sezonu aplikacyjnego, Atrium i Ikonos organizują warsztaty pt. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Łącznie w całym cyklu wzięło już udział ponad 1000 uczestników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenne-warsztaty-oklejania-juz-12-kwietnia,381920,artykul.html

Atrium Centrum Ploterowe i IKONOS od ponad 10 lat prowadzą cykl szkoleń z „car wrappingu”. Co kilka miesięcy przyjeżdża do Opola kilkadziesiąt osób. Łącznie w ostatnich latach w podstawowym szkoleniu „Aplikacje samochodowe od A do Z” wzięło udział ponad tysiąc uczestników. Jest to stałe wydarzenie w kalendarzu producenta i dystrybutora folii, odbywające się z początkiem wiosennego i jesiennego sezonu aplikacyjnego.

- To już 26 edycja „Aplikacji Samochodowych od A do Z” na którą zapraszamy. Cieszymy się, że przez ten długi okres czasu, nasze spotkania aplikacyjne cieszą się niesłabnącą popularnością. Co więcej, główny nośnik, któremu poświęcone jest to szkolenie – folia wylewana – jest cały czas ten sam. Tak samo jak program naszego szkolenia. W myśl starej zasady, nie zmienia się tego co jest dobre i działa. - mówi Paweł Stania z Atrium.

Pierwsza, merytoryczna cześć szkolenia, będzie miała na celu ma przekazanie niezbędnych informacji o procesie produkcji różnego rodzaju folii. Omówione zostaną właściwości i różnice folii kalandrowanych i wylewanych, a także sposoby ich dobierania w zależności od aplikacji.

Druga cześć „teorii” to omówienie procesu oklejania pojazdów, które podzielone jest na kilka etapów. Zaczynając od wyboru folii, przez przygotowanie projektu i przystosowanie go na dany samochód. Dalsze etapy to zatwierdzenie projektu, drukowanie i laminowanie. Ważnym etapem jest przygotowanie samochodu do samej aplikacji.

ilustracjastrzałka

- To podstawowe szkolenie kierujemy do nowicjuszy, którzy chcą postawić pierwsze kroki w pracy z folią wylewaną. Szkolenie znajdzie także uznanie firm poligraficznych i reklamowych, które chciałyby rozszerzyć portfolio swoich usług o oklejanie. Trzecią grupą docelową są „oklejacze” posiadający już pewną praktykę, a którzy chcieliby poznać kilka „trików” od zawodowców. Duża dawka wiedzy praktycznej podczas części prezentacyjnej zaskoczy nawet bardziej doświadczonych aplikatorów. - mówi prowadzący cześć teoretyczną, Jakub Soluch.

Meritum spotkania - część warsztatowa - poprowadzi jeden z czołowych polskich aplikatorów z firmy Media Target, vice-mistrzów Polski w aplikacjach. Zastosowana zostanie folia wylewana i laminat wylewany marki GRAFITYP. Zestaw ten jest ceniony rynku, za długi czas pozycjonowania i dedykowany jest zarówno dla początkujących jak i profesjonalistów. Jego charakterystyka obejmująca wielokrotne przyklejanie i odklejanie wynosi sięga nawet 30-45 minut. Inną zaleta tego systemu jest możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach, potocznie mówiąc w „pełnym trójwymiarze”.

ilustracjastrzałka

Podczas prezentacji i warsztatów, specjaliści wyjaśnią wszelkie niuanse, które towarzyszą oklejaniu. Każdy z uczestników będzie miał możliwość pod okiem „mistrza” wykonać próbne, podstawowe aplikacje, sprawdzić charakterystykę folii, nauczyć się prawidłowej pracy z nagrzewnicą, folią i raklą.

- Wiemy, że po takim szkoleniu, uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować, aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i zawodowców można tę drogę skrócić. Przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu. - przekonuje organizator.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą...
Grono firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations stale się powiększa. Do SAPR dołącza WeCom PR – agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. Tym samym SAPR konsekwentnie rozwija platformę zrzeszającą ekspertów PR w Polsce.
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję
22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.
Insignia kolejny rok z Südzucker
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych
Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764