logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenno-komunijna kampania Fuji Instax

  PR 15.05.2019, przeczytano 208 razy
ilustracjastrzałka

Od 6 maja ruszyła kampania Fuji Instax, promująca aparaty fotograficzne jako prezenty na Dzień Dziecka i Komunię. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenno-komunijna-kampania-fuji-instax,382445,artykul.html

Fujifilm to producent w dziedzinie fotografii i obrazowania. W maju 2019 r. marka zdecydowała się na rozpoczęcie działań promujących aparaty fotograficzne Instax, które pozwalają na natychmiastowe wywołanie zdjęć. Dzięki temu aparat idealnie pasuje do imprez okolicznościowych, spotkań rodzinnych i eventów w kontekście zbliżających się uroczystości związanych z Dniem Dziecka oraz Komunią.

Za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, kreację dostarczył klient. Zaplanowane działania obejmują aktywację w mediach online, m.in. na portalach horyzontalnych i w kanałach social media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media.
Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!
W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.
Trzy nowe obiektywy Voigtlander
Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.
Nowy Ambasador marki Crock-Pot w Polsce
Crock-Pot, producent wysokiej jakości wolnowarów, pionier i lider w kategorii urządzeń do wolnego gotowania, rozpoczyna współpracę z Janem Kuroniem – kucharzem znanym z przywiązania do tradycyjnych polskich smaków oraz zamiłowania do sezonowych produktów.
Nowe osoby w client service 180heartbeats + Jung v Matt
Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik dołączyły do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764