logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenny cashback Sony

  PR 27.04.2018, przeczytano 1104 razy

Dla wszystkich amatorów i wielbicieli fotografii, firma Sony przygotowała specjalną promocję, dzięki której od 23 kwietnia do 31 lipca przy zakupie wybranych modeli aparatów, kamer oraz obiektywów kupujący będzie mógł odebrać zwrot gotówki nawet do 5 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenny-cashback-sony,36332,artykul.html

W związku ze zbliżającym się majowym wypoczynkiem, japoński producent postanowił zrobić niespodziankę wszystkim planującym uwiecznienie momentów wiosennego wytchnienia i przygotował promocję na wybrane modele aparatów, obiektywów i kamer.

W ramach promocji, Sony oferuje szerokie portfolio aparatów kompaktowych, modeli z wymienną optyką, obiektywów oraz kamer. W ofercie znajdziemy między innymi model RX100 V, czyli wyjątkowo poręczny kompaktowy aparat klasy premium z matrycą 1’’ i doskonałymi paramentami autofokusa. W promocji nie zabrakło również aparatu RX10 III charakteryzującego się niezwykle uniwersalnym obiektywem ZEISS Vario-Sonnar T 24-600mm F/2.4-4 oraz matrycą „stacked CMOS typu 1’’ z wbudowaną pamięcią DRAM.

W promocyjnych cenach będzie można nabyć również aparaty z serii A7 wyposażone w pełnoklatkową matrycę dającą świetną plastykę obrazu oraz rozpiętość tonalną. Aparaty dostępne w ramach promocji, czyli A7S II oraz A7R II, stanowią gwarancję najwyższej klasy obrazu dzięki stabilizowanej matrycy współpracującej z wybranymi obiektywami. Dodatkowo, wspomniane modele są rewelacyjnym rozwiązaniem dla osób poszukujących sprzętu nie tylko do fotografowania, lecz również filmowania.

Firma Sony wychodząc naprzeciw entuzjastom filmowania, objęła promocją również wybrane modele kamer. Na uchwycenie ulotnych chwil pozwoli FDR-AX700 – sprzęt cechujący się wysoką jakością obrazu dzięki możliwości nagrywania w 4K HDR (HLG), z szybkim i hybrydowym autofokusem dającym możliwość nastawienia ostrości nawet na szybko poruszające się obiekty. Do promocji wprowadzono również model FDR-AX53 z obiektywem ZEISS z 20-krotnym zoomem optycznym. Kamera umożliwia kręcenie filmów w jakości 4K dzięki przetwornikowi obrazu CMOS Exmor R oraz posiada wbudowaną optyczną stabilizację obrazu Optical Steady Shot pozwalającą na płynne nagrywanie w całym zakresie zoomu, nawet będąc w ruchu.

Powyższa promocja dotyczy wyłącznie wybranych modeli i jest realizowana jedynie w autoryzowanych sklepach sieci partnerskiej Sony, których lista umieszczona jest poniżej w kolejności alfabetycznej:

  • 4Vision
  • Aster
  • Beiks
  • Cyfrowe.pl
  • Digtal24
  • E-OKO
  • Fotoaparaciki
  • Fotoforma
  • Fotojoker
  • Foto-Plus
  • Fotostrada
  • Media Expert
  • Media Markt
  • Proclub
  • Robimy.TV
  • RTV Euro AGD
  • Salony Sony Center i scentre.pl
  • Saturn

Źródło: Sony

www.sony.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764