logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenny Czteropak w Via Color

  PR 28.04.2016, przeczytano 1006 razy
ilustracjastrzałka

Majówka zbliża się do nas wielkimi krokami i każdy wygląda już upragnionego weekendu. Via Color nie próżnuje i z tej okazji przygotowała specjalną ofertę dla swoich Klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenny-czteropak-w-via-color,28375,artykul.html

Na okres majówkowy firma wprowadziła ofertę typu start-up. W zestawie znajduje się świetnej jakości ploter, wyprodukowany we współpracy ze SkyColor, STORMjET 7160S, który od 3 lat podbija rynek.

Ploter STORMjET to maszyna 4 generacji, której poprzednie odsłony zostały zainstalowane już ponad 300 razy, a więc jest doceniana przez Klientów, dzięki swojemu dopracowaniu w każdym calu i możliwości perfekcyjnego druku. Daje możliwość druku z prędkością 21m2/h, a w połączenie z zaawansowanym oprogramowaniem PhotoPrint 11 umożliwia otrzymywanie bardzo wysokiej jakości.

Razem z ploterem w pakiecie oferowana jest także innowacyjna zgrzewarka, która dzięki swojej budowie ułatwia pracę, dając komfort i łatwość użytkowana. Dopełnieniem pakietu jest poręczna, półautomatyczna oczkarka. Jest nie tylko wydajna i wygodna w użyciu, ale dodatkowo zachwyca jakością i starannością wykonania.

Źródło: Via Color

www.viacolor.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ViaColor



ViaColor o sobie:

Od początku swojej działalności nasza firma specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze serwisowej klienta oraz dostarcza szerokie spektrum profesjonalnych materiałów eksploatacyjnych i części do wszystkich drukarek cyfrowych. Od wielu lat zapewniamy najlepszą obsługę firm, przedsiębiorstw, instytucji jak również klienta indywidualnego. Specjalizujemy się również w dostarczaniu wszystkich niezbędnych akcesoriów do każdego biura. Na co dzień obsługujemy największe drukarnie, szkoły oraz firmy na terenie całego kraju.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764