logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenny rozkwit organizacyjny w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

  PR 22.04.2021, przeczytano 481 razy

Trwa wiosenna passa w ogniskowaniu się życia sektora firm PR wokół Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). W niespełna trzy tygodnie po przyjęciu trzech nowych członków SAPR powiększa się o dwie kolejne agencje – ConTrust Communication oraz MaginfiCo Marketing & PR Consultants. To doświadczone agencje z Warszawy. Po dokładnie pół roku od powstania w SAPR są już 32 firmy. Wraz z rozkwitem wiosny w fazę wdrożenia wchodzą też konkretne działania z przyjętego w październiku ub. r. i doprecyzowanego w styczniu b.r. ambitnego programu społeczno-branżowego SAPR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenny-rozkwit-organizacyjny-w-stowarzyszeniu-agencji-public-relations,391170,artykul.html

- Zarówno MagnifiCo, jak i ConTrust to agencje dojrzałe. Nie tylko znane z profesjonalnego serwisu w swych specjalizacjach ale i ze sporym doświadczeniem zaangażowania społecznego na rzecz różnych sfer gospodarki, biznesu i technologii lub wcześniej w innych organizacjach branżowych. Dlatego świetnie pasują do modelu organizacyjnego i misji SAPR, w których zależy nam na poszerzaniu aktywności PR-owców zarówno świadczących wysokiej jakości usługi, jak i realizujących się w sferze społecznej, intelektualnej lub naukowej. A właśnie takimi ludźmi chcemy odbudować słabnący wizerunek PR w naszym kraju – powiedział Adam Łaszyn, Wiceprezes Zarządu SAPR.

Podkreślił, że przyjęcie tylko w tym miesiącu pięciu nowych członków do SAPR (1 kwietnia dołączyły do stowarzyszenia PR Inspiration z Krakowa, Rocket Science Communications z Warszawy i KARAT-e z Poznania) następuje w momencie, gdy właśnie zaczynają być wcielane w życie punkty programu SAPR, nad którymi grupy robocze tej organizacji pracowały w ciągu minionych sześciu miesięcy.

- 23 kwietnia rusza Szkoła SAPR, w której zabrakło miejsc dla chętnych. Kończymy książkę, która będzie swoistą >>instrukcją obsługi agencji PR<<. Z uczelniami dopinamy nowatorski projekt dotyczący PR a skierowany do uczniów szkół średnich. Na dniach ogłosimy program nowego Kongresu, a także – to na razie tajemnica – nowy duży projekt skierowany do całej branży PR. Precyzuje się też duży projekt badawczy w ramach Think Tank SAPR. A jest takich prac więcej, np. w sprawie nowych standardów profesjonalnych. Tak więc nowi członkowie w Stowarzyszeniu będą mieli co robić i gdzie realizować swe prospołeczne i probranżowe zaangażowanie – podsumował Łaszyn.

Nowoprzyjęta do SAPR firma MagnifiCo Marketing & PR Consultants to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, działająca na rynku i obecna w życiu branży od 2003 r. Tworzy ją zespół młodych ludzi, którzy za azymut stawiają sobie osiąganie celów tak wizerunkowych, jak i biznesowych Klienta. Agencja specjalizuje się w budowie reputacji firm branży m.in. modowej, kosmetycznej, technologicznej, spożywczej, zdrowotnej oraz kompleksową obsługą centrów handlowych. Realizuje projekty w zakresie media relations, content marketingu, komunikacji korporacyjnej i Brand PR, a od kilku lat również influencer marketingu, odpowiadając na potrzeby rynku oraz zmieniające się trendy i narzędzia.

- Przyjęcie do grona najlepszych agencji zrzeszonych w SAPR jest dla nas wielkim wyróżnieniem i napawa ogromną radością. Jestem przekonana, że grono wybitnych specjalistów reprezentujących poszczególne podmioty wniesie do rodzimego świata Public Relations nową jakość.  Sami też chętnie podzielimy się wiedzą i doświadczeniami zdobytymi podczas kilkunastoletniej pracy związanej z kreowaniem wizerunku, tworzeniem marek od podstaw oraz wykorzystywaniem nowych rozwiązań i technologii w tym zakresie – powiedziała Dyrektor Zarządzająca MagnifiCo Karolina Siudyła.

Z kolei ConTrust Communication to warszawska agencja istniejąca od 2007 roku i zarządzana przez Martę Zagożdżon i Renatę Syperek-Komar. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie, kompleksowym projektowaniu oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych. Realizuje także kampanie digitalowe, projekty edukacyjne, CSR oraz prowadzi komunikację w mediach społecznościowych dla polskich i międzynarodowych firm z branż: motoryzacyjnej, transportowej, logistycznej, budowlanej, FMCG oraz dla producentów zabawek. Agencja jest członkiem-założycielem Izby Gospodarki Elektronicznej, działa w Sektorowej Radzie ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oraz wspiera Stowarzyszenie Women in Technology.

- Członkostwo w SAPR to dla naszego zespołu szansa na wymianę doświadczeń oraz nowe możliwości aktywnego uczestnictwa w podnoszeniu profesjonalizmu i standardów etycznych całej branży. Przekonały nas doświadczenie, wiedza, profesjonalizm i zaangażowanie członków SAPR oraz ambitne cele, które wspólnie ze stowarzyszeniem chcemy realizować – powiedziała Renata Syperek-Komar, Dyrektor Zarządzająca ConTrust Communication.

Źródło: SAPR

www.sapr.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764