logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenny rozkwit organizacyjny w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

  PR 22.04.2021, przeczytano 484 razy

Trwa wiosenna passa w ogniskowaniu się życia sektora firm PR wokół Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). W niespełna trzy tygodnie po przyjęciu trzech nowych członków SAPR powiększa się o dwie kolejne agencje – ConTrust Communication oraz MaginfiCo Marketing & PR Consultants. To doświadczone agencje z Warszawy. Po dokładnie pół roku od powstania w SAPR są już 32 firmy. Wraz z rozkwitem wiosny w fazę wdrożenia wchodzą też konkretne działania z przyjętego w październiku ub. r. i doprecyzowanego w styczniu b.r. ambitnego programu społeczno-branżowego SAPR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenny-rozkwit-organizacyjny-w-stowarzyszeniu-agencji-public-relations,391170,artykul.html

- Zarówno MagnifiCo, jak i ConTrust to agencje dojrzałe. Nie tylko znane z profesjonalnego serwisu w swych specjalizacjach ale i ze sporym doświadczeniem zaangażowania społecznego na rzecz różnych sfer gospodarki, biznesu i technologii lub wcześniej w innych organizacjach branżowych. Dlatego świetnie pasują do modelu organizacyjnego i misji SAPR, w których zależy nam na poszerzaniu aktywności PR-owców zarówno świadczących wysokiej jakości usługi, jak i realizujących się w sferze społecznej, intelektualnej lub naukowej. A właśnie takimi ludźmi chcemy odbudować słabnący wizerunek PR w naszym kraju – powiedział Adam Łaszyn, Wiceprezes Zarządu SAPR.

Podkreślił, że przyjęcie tylko w tym miesiącu pięciu nowych członków do SAPR (1 kwietnia dołączyły do stowarzyszenia PR Inspiration z Krakowa, Rocket Science Communications z Warszawy i KARAT-e z Poznania) następuje w momencie, gdy właśnie zaczynają być wcielane w życie punkty programu SAPR, nad którymi grupy robocze tej organizacji pracowały w ciągu minionych sześciu miesięcy.

- 23 kwietnia rusza Szkoła SAPR, w której zabrakło miejsc dla chętnych. Kończymy książkę, która będzie swoistą >>instrukcją obsługi agencji PR<<. Z uczelniami dopinamy nowatorski projekt dotyczący PR a skierowany do uczniów szkół średnich. Na dniach ogłosimy program nowego Kongresu, a także – to na razie tajemnica – nowy duży projekt skierowany do całej branży PR. Precyzuje się też duży projekt badawczy w ramach Think Tank SAPR. A jest takich prac więcej, np. w sprawie nowych standardów profesjonalnych. Tak więc nowi członkowie w Stowarzyszeniu będą mieli co robić i gdzie realizować swe prospołeczne i probranżowe zaangażowanie – podsumował Łaszyn.

Nowoprzyjęta do SAPR firma MagnifiCo Marketing & PR Consultants to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, działająca na rynku i obecna w życiu branży od 2003 r. Tworzy ją zespół młodych ludzi, którzy za azymut stawiają sobie osiąganie celów tak wizerunkowych, jak i biznesowych Klienta. Agencja specjalizuje się w budowie reputacji firm branży m.in. modowej, kosmetycznej, technologicznej, spożywczej, zdrowotnej oraz kompleksową obsługą centrów handlowych. Realizuje projekty w zakresie media relations, content marketingu, komunikacji korporacyjnej i Brand PR, a od kilku lat również influencer marketingu, odpowiadając na potrzeby rynku oraz zmieniające się trendy i narzędzia.

- Przyjęcie do grona najlepszych agencji zrzeszonych w SAPR jest dla nas wielkim wyróżnieniem i napawa ogromną radością. Jestem przekonana, że grono wybitnych specjalistów reprezentujących poszczególne podmioty wniesie do rodzimego świata Public Relations nową jakość.  Sami też chętnie podzielimy się wiedzą i doświadczeniami zdobytymi podczas kilkunastoletniej pracy związanej z kreowaniem wizerunku, tworzeniem marek od podstaw oraz wykorzystywaniem nowych rozwiązań i technologii w tym zakresie – powiedziała Dyrektor Zarządzająca MagnifiCo Karolina Siudyła.

Z kolei ConTrust Communication to warszawska agencja istniejąca od 2007 roku i zarządzana przez Martę Zagożdżon i Renatę Syperek-Komar. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie, kompleksowym projektowaniu oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych. Realizuje także kampanie digitalowe, projekty edukacyjne, CSR oraz prowadzi komunikację w mediach społecznościowych dla polskich i międzynarodowych firm z branż: motoryzacyjnej, transportowej, logistycznej, budowlanej, FMCG oraz dla producentów zabawek. Agencja jest członkiem-założycielem Izby Gospodarki Elektronicznej, działa w Sektorowej Radzie ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oraz wspiera Stowarzyszenie Women in Technology.

- Członkostwo w SAPR to dla naszego zespołu szansa na wymianę doświadczeń oraz nowe możliwości aktywnego uczestnictwa w podnoszeniu profesjonalizmu i standardów etycznych całej branży. Przekonały nas doświadczenie, wiedza, profesjonalizm i zaangażowanie członków SAPR oraz ambitne cele, które wspólnie ze stowarzyszeniem chcemy realizować – powiedziała Renata Syperek-Komar, Dyrektor Zarządzająca ConTrust Communication.

Źródło: SAPR

www.sapr.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764