logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenny rozkwit organizacyjny w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

  PR 22.04.2021, przeczytano 135 razy

Trwa wiosenna passa w ogniskowaniu się życia sektora firm PR wokół Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). W niespełna trzy tygodnie po przyjęciu trzech nowych członków SAPR powiększa się o dwie kolejne agencje – ConTrust Communication oraz MaginfiCo Marketing & PR Consultants. To doświadczone agencje z Warszawy. Po dokładnie pół roku od powstania w SAPR są już 32 firmy. Wraz z rozkwitem wiosny w fazę wdrożenia wchodzą też konkretne działania z przyjętego w październiku ub. r. i doprecyzowanego w styczniu b.r. ambitnego programu społeczno-branżowego SAPR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenny-rozkwit-organizacyjny-w-stowarzyszeniu-agencji-public-relations,391170,artykul.html

- Zarówno MagnifiCo, jak i ConTrust to agencje dojrzałe. Nie tylko znane z profesjonalnego serwisu w swych specjalizacjach ale i ze sporym doświadczeniem zaangażowania społecznego na rzecz różnych sfer gospodarki, biznesu i technologii lub wcześniej w innych organizacjach branżowych. Dlatego świetnie pasują do modelu organizacyjnego i misji SAPR, w których zależy nam na poszerzaniu aktywności PR-owców zarówno świadczących wysokiej jakości usługi, jak i realizujących się w sferze społecznej, intelektualnej lub naukowej. A właśnie takimi ludźmi chcemy odbudować słabnący wizerunek PR w naszym kraju – powiedział Adam Łaszyn, Wiceprezes Zarządu SAPR.

Podkreślił, że przyjęcie tylko w tym miesiącu pięciu nowych członków do SAPR (1 kwietnia dołączyły do stowarzyszenia PR Inspiration z Krakowa, Rocket Science Communications z Warszawy i KARAT-e z Poznania) następuje w momencie, gdy właśnie zaczynają być wcielane w życie punkty programu SAPR, nad którymi grupy robocze tej organizacji pracowały w ciągu minionych sześciu miesięcy.

- 23 kwietnia rusza Szkoła SAPR, w której zabrakło miejsc dla chętnych. Kończymy książkę, która będzie swoistą >>instrukcją obsługi agencji PR<<. Z uczelniami dopinamy nowatorski projekt dotyczący PR a skierowany do uczniów szkół średnich. Na dniach ogłosimy program nowego Kongresu, a także – to na razie tajemnica – nowy duży projekt skierowany do całej branży PR. Precyzuje się też duży projekt badawczy w ramach Think Tank SAPR. A jest takich prac więcej, np. w sprawie nowych standardów profesjonalnych. Tak więc nowi członkowie w Stowarzyszeniu będą mieli co robić i gdzie realizować swe prospołeczne i probranżowe zaangażowanie – podsumował Łaszyn.

Nowoprzyjęta do SAPR firma MagnifiCo Marketing & PR Consultants to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, działająca na rynku i obecna w życiu branży od 2003 r. Tworzy ją zespół młodych ludzi, którzy za azymut stawiają sobie osiąganie celów tak wizerunkowych, jak i biznesowych Klienta. Agencja specjalizuje się w budowie reputacji firm branży m.in. modowej, kosmetycznej, technologicznej, spożywczej, zdrowotnej oraz kompleksową obsługą centrów handlowych. Realizuje projekty w zakresie media relations, content marketingu, komunikacji korporacyjnej i Brand PR, a od kilku lat również influencer marketingu, odpowiadając na potrzeby rynku oraz zmieniające się trendy i narzędzia.

- Przyjęcie do grona najlepszych agencji zrzeszonych w SAPR jest dla nas wielkim wyróżnieniem i napawa ogromną radością. Jestem przekonana, że grono wybitnych specjalistów reprezentujących poszczególne podmioty wniesie do rodzimego świata Public Relations nową jakość.  Sami też chętnie podzielimy się wiedzą i doświadczeniami zdobytymi podczas kilkunastoletniej pracy związanej z kreowaniem wizerunku, tworzeniem marek od podstaw oraz wykorzystywaniem nowych rozwiązań i technologii w tym zakresie – powiedziała Dyrektor Zarządzająca MagnifiCo Karolina Siudyła.

Z kolei ConTrust Communication to warszawska agencja istniejąca od 2007 roku i zarządzana przez Martę Zagożdżon i Renatę Syperek-Komar. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie, kompleksowym projektowaniu oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych. Realizuje także kampanie digitalowe, projekty edukacyjne, CSR oraz prowadzi komunikację w mediach społecznościowych dla polskich i międzynarodowych firm z branż: motoryzacyjnej, transportowej, logistycznej, budowlanej, FMCG oraz dla producentów zabawek. Agencja jest członkiem-założycielem Izby Gospodarki Elektronicznej, działa w Sektorowej Radzie ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oraz wspiera Stowarzyszenie Women in Technology.

- Członkostwo w SAPR to dla naszego zespołu szansa na wymianę doświadczeń oraz nowe możliwości aktywnego uczestnictwa w podnoszeniu profesjonalizmu i standardów etycznych całej branży. Przekonały nas doświadczenie, wiedza, profesjonalizm i zaangażowanie członków SAPR oraz ambitne cele, które wspólnie ze stowarzyszeniem chcemy realizować – powiedziała Renata Syperek-Komar, Dyrektor Zarządzająca ConTrust Communication.

Źródło: SAPR

www.sapr.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764