logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenny świat Danonka w loterii konsumenckiej

  PR 16.05.2019, przeczytano 422 razy
ilustracjastrzałka

Początek wiosny to doskonały moment na rodzinne, plenerowe wycieczki oraz obserwowanie z dziećmi budzącej się do życia przyrody. By pierwsze wiosenne spacery były jeszcze przyjemniejsze, uwielbiany przez dzieci Danonek zaprasza do udziału w niezwykłej loterii z nagrodami, która trwa do 26 maja 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenny-swiat-danonka-w-loterii-konsumenckiej,382473,artykul.html

Do zdobycia niezbędnik małego odkrywcy

Bohater marki – Danonek – od wielu lat towarzyszy maluchom, łącząc zabawę z nauką o zdrowym żywieniu, troską o środowisko naturalne oraz rozbudzając ciekawość dzieci. Teraz, aby codzienne przygody i zmagania były jeszcze bardziej ekscytujące, Danonki zapraszają do udziału w wiosennej loterii, w której co 5 minut można wygrać prawdziwy niezbędnik małego odkrywcy – hulajnogi marki MINI-MICRO, plecaki z kolcami, kolorowe kaski oraz rowerowe dzwonki.

Niespodzianek nigdy dość! Wspólna akcja z siecią Biedronka

Dzieci głodne są przygód, wyzwań i dobrej zabawy, dlatego wiosenną loterię uzupełnia akcja prowadzona wraz z siecią sklepów Biedronka. „Danonkowa Księga Przygód” to projekt dedykowany zarówno dzieciom, jak i rodzicom, zachęcający do wspólnego przebywania na świeżym powietrzu. W 7 Księgach, publikowanych w kolejnych tygodniach akcji, znajdują się pomysły na rozwijające gry i kreatywne zadania przygotowane we współpracy z psychologiem. Zabawy pozwolą zdobyć dzieciakom odznaki małych bohaterów, artystów, sportowców itp. Każdy tydzień akcji będzie poświęcony innym aktywnościom, rozwijając dziecięcą ciekawość, sprawność fizyczną, kreatywność oraz empatię.

- Wiosenne akcje promocyjne, prowadzone przez Danonki, to szansa na pobudzenie dziecięcej ciekawości i doskonałe wsparcie dla rodziców, którzy dbają o aktywny rozwój swoich pociech. Wierzymy, że kampania spotka się z pozytywnym odbiorem naszych konsumentów – dodaje kierownik marki Ewa Jakuć.

Za koncepcję loterii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland, zaś nad kreatywną realizacją „Danonkowych Ksiąg Przygód” czuwa agencja Kamikaze. Działania public relations prowadzone są przez firmę Danone.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764