logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenny świat Danonka w loterii konsumenckiej

  PR 16.05.2019, przeczytano 217 razy
ilustracjastrzałka

Początek wiosny to doskonały moment na rodzinne, plenerowe wycieczki oraz obserwowanie z dziećmi budzącej się do życia przyrody. By pierwsze wiosenne spacery były jeszcze przyjemniejsze, uwielbiany przez dzieci Danonek zaprasza do udziału w niezwykłej loterii z nagrodami, która trwa do 26 maja 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenny-swiat-danonka-w-loterii-konsumenckiej,382473,artykul.html

Do zdobycia niezbędnik małego odkrywcy

Bohater marki – Danonek – od wielu lat towarzyszy maluchom, łącząc zabawę z nauką o zdrowym żywieniu, troską o środowisko naturalne oraz rozbudzając ciekawość dzieci. Teraz, aby codzienne przygody i zmagania były jeszcze bardziej ekscytujące, Danonki zapraszają do udziału w wiosennej loterii, w której co 5 minut można wygrać prawdziwy niezbędnik małego odkrywcy – hulajnogi marki MINI-MICRO, plecaki z kolcami, kolorowe kaski oraz rowerowe dzwonki.

Niespodzianek nigdy dość! Wspólna akcja z siecią Biedronka

Dzieci głodne są przygód, wyzwań i dobrej zabawy, dlatego wiosenną loterię uzupełnia akcja prowadzona wraz z siecią sklepów Biedronka. „Danonkowa Księga Przygód” to projekt dedykowany zarówno dzieciom, jak i rodzicom, zachęcający do wspólnego przebywania na świeżym powietrzu. W 7 Księgach, publikowanych w kolejnych tygodniach akcji, znajdują się pomysły na rozwijające gry i kreatywne zadania przygotowane we współpracy z psychologiem. Zabawy pozwolą zdobyć dzieciakom odznaki małych bohaterów, artystów, sportowców itp. Każdy tydzień akcji będzie poświęcony innym aktywnościom, rozwijając dziecięcą ciekawość, sprawność fizyczną, kreatywność oraz empatię.

- Wiosenne akcje promocyjne, prowadzone przez Danonki, to szansa na pobudzenie dziecięcej ciekawości i doskonałe wsparcie dla rodziców, którzy dbają o aktywny rozwój swoich pociech. Wierzymy, że kampania spotka się z pozytywnym odbiorem naszych konsumentów – dodaje kierownik marki Ewa Jakuć.

Za koncepcję loterii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland, zaś nad kreatywną realizacją „Danonkowych Ksiąg Przygód” czuwa agencja Kamikaze. Działania public relations prowadzone są przez firmę Danone.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764