logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenny świat Danonka w loterii konsumenckiej

  PR 16.05.2019, przeczytano 389 razy
ilustracjastrzałka

Początek wiosny to doskonały moment na rodzinne, plenerowe wycieczki oraz obserwowanie z dziećmi budzącej się do życia przyrody. By pierwsze wiosenne spacery były jeszcze przyjemniejsze, uwielbiany przez dzieci Danonek zaprasza do udziału w niezwykłej loterii z nagrodami, która trwa do 26 maja 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenny-swiat-danonka-w-loterii-konsumenckiej,382473,artykul.html

Do zdobycia niezbędnik małego odkrywcy

Bohater marki – Danonek – od wielu lat towarzyszy maluchom, łącząc zabawę z nauką o zdrowym żywieniu, troską o środowisko naturalne oraz rozbudzając ciekawość dzieci. Teraz, aby codzienne przygody i zmagania były jeszcze bardziej ekscytujące, Danonki zapraszają do udziału w wiosennej loterii, w której co 5 minut można wygrać prawdziwy niezbędnik małego odkrywcy – hulajnogi marki MINI-MICRO, plecaki z kolcami, kolorowe kaski oraz rowerowe dzwonki.

Niespodzianek nigdy dość! Wspólna akcja z siecią Biedronka

Dzieci głodne są przygód, wyzwań i dobrej zabawy, dlatego wiosenną loterię uzupełnia akcja prowadzona wraz z siecią sklepów Biedronka. „Danonkowa Księga Przygód” to projekt dedykowany zarówno dzieciom, jak i rodzicom, zachęcający do wspólnego przebywania na świeżym powietrzu. W 7 Księgach, publikowanych w kolejnych tygodniach akcji, znajdują się pomysły na rozwijające gry i kreatywne zadania przygotowane we współpracy z psychologiem. Zabawy pozwolą zdobyć dzieciakom odznaki małych bohaterów, artystów, sportowców itp. Każdy tydzień akcji będzie poświęcony innym aktywnościom, rozwijając dziecięcą ciekawość, sprawność fizyczną, kreatywność oraz empatię.

- Wiosenne akcje promocyjne, prowadzone przez Danonki, to szansa na pobudzenie dziecięcej ciekawości i doskonałe wsparcie dla rodziców, którzy dbają o aktywny rozwój swoich pociech. Wierzymy, że kampania spotka się z pozytywnym odbiorem naszych konsumentów – dodaje kierownik marki Ewa Jakuć.

Za koncepcję loterii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland, zaś nad kreatywną realizacją „Danonkowych Ksiąg Przygód” czuwa agencja Kamikaze. Działania public relations prowadzone są przez firmę Danone.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy sklep internetowy „Herbapol-Lublin” S.A.
W drugiej połowie maja wystartował nowy sklep internetowy firmy „Herbapol-Lublin” S.A., który od teraz znajduje się pod adresem: e-herbapol.com.pl. Odświeżona witryna zachęca nowoczesnym wyglądem oraz przyjaznym i funkcjonalnym dla użytkownika układem strony. Na nowej platformie zakupowej dostępne są wszystkie produkty z portfolio firmy.
Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych
W ramach walki z pandemią koronawirusa producent AGD marki Bosch wyposażył w najpotrzebniejszy sprzęt gospodarstwa domowego ponad 220 placówek medycznych w całym kraju. Wartość przekazanej pomocy wyniosła łącznie milion złotych, o tę kwotę firma obniżyła swój budżet marketingowy. Wsparcie trafiło m.in. do szpitali zakaźnych, oddziałów ratunkowych, a...
Grupa Lotos sponsorem polskiej koszykówki
Koncern z Gdańska został sponsorem Energa Basket Ligi kobiet i mężczyzn, reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, a także Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Superpucharu Polski. LOTOS wesprze również oficjalną galę zakończenia sezonu koszykarskiego. Umowa będzie obowiązywać w sezonie 2020/2021.
Dzień Dziecka online - propozycja  Agencji Vi
Agencja Vi, która stworzyła platformę edukacyjną ze zdalnymi animacjami i korepetycjami dla dzieci zDziecmi.pl, wychodzi z projektem wirtualnych imprez organizowanych z okazji Dnia Dziecka. Pomysł na firmową integrację dla dzieci i rodziców na miarę obecnych czasów.
Marka XPG została sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming
Gamingowa marka XPG, należąca do popularnego producenta dysków i pamięci ADATA, została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming. Współpraca obejmuje występy pod nową nazwą w rozgrywkach transmitowanych przez Polsat Games, testy wyposażenia, aktywności w mediach społecznościowych oraz atrakcje dla fanów. Za koordynację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764