logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosna 2020 w Telewizji Polskiej

  PR 02.03.2020, przeczytano 624 razy
ilustracjastrzałka
Kadr z konferencji Wiosna 2020 w Telewizji Polskiej

Wiosenna ramówka TVP to premiery, ale i kontynuacje uwielbianych przez widzów programów, seriali oraz filmów fabularnych i dokumentalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosna-2020-w-telewizji-polskiej,385897,artykul.html

Nowością wiosennej oferty TVP jest m.in. program „8 Wspaniałych”, poświęcony mężczyznom po przejściach i ich walce o lepsze jutro, a także wyjątkowy talent show „Star Voice. Gwiazdy mają głos”, w którym aktorzy, dziennikarze i sportowcy będą rywalizować o statuetkę Diamentowego Mikrofonu i nagrody o łącznej wartości 200 tys. zł., które przekażą na cele charytatywne.

Wiosną powraca spektakularne widowisko „Dance, dance, dance”, opowieść o dalszych losach wielopokoleniowej rodziny w serialu „Stulecie Winnych”, program, który łączy pokolenia „To Był Rok!” oraz finałowe odcinki drugiego sezonu cyklu, który podbija serca widzów „Sanatorium miłości”.

Wiosną na antenach Telewizji Polskiej nie zabraknie seriali, które od lat przyciągają miliony widzów takich jak: „M jak miłość”, „Ojciec Mateusz”, „Korona Królów”, „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe”, „Leśniczówka”, „Echo serca”.

Teatr Telewizji przygotował dla widzów wiele premier m.in.: „Zemstę” Aleksandra Fredry w reż. Redbada Klynstry-Komarnickiego w gwiazdorskiej obsadzie, „Bezkrólewie” Wojciecha Tomczyka w reżyserii debiutującego w Teatrze Telewizji Jerzego Machowskiego, komedię „Trójkąt Bermudzki” Marka Kochana, którą autor napisał specjalnie dla Teatru Telewizji, w reżyserii Bodo Koxa oraz spektakl „Powołania” w reż. Pawła Woldana o czasach studenckich Karola Wojtyły.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764