logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosna 2020 w Telewizji Polskiej

  PR 02.03.2020, przeczytano 310 razy
ilustracjastrzałka
Kadr z konferencji Wiosna 2020 w Telewizji Polskiej

Wiosenna ramówka TVP to premiery, ale i kontynuacje uwielbianych przez widzów programów, seriali oraz filmów fabularnych i dokumentalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosna-2020-w-telewizji-polskiej,385897,artykul.html

Nowością wiosennej oferty TVP jest m.in. program „8 Wspaniałych”, poświęcony mężczyznom po przejściach i ich walce o lepsze jutro, a także wyjątkowy talent show „Star Voice. Gwiazdy mają głos”, w którym aktorzy, dziennikarze i sportowcy będą rywalizować o statuetkę Diamentowego Mikrofonu i nagrody o łącznej wartości 200 tys. zł., które przekażą na cele charytatywne.

Wiosną powraca spektakularne widowisko „Dance, dance, dance”, opowieść o dalszych losach wielopokoleniowej rodziny w serialu „Stulecie Winnych”, program, który łączy pokolenia „To Był Rok!” oraz finałowe odcinki drugiego sezonu cyklu, który podbija serca widzów „Sanatorium miłości”.

Wiosną na antenach Telewizji Polskiej nie zabraknie seriali, które od lat przyciągają miliony widzów takich jak: „M jak miłość”, „Ojciec Mateusz”, „Korona Królów”, „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe”, „Leśniczówka”, „Echo serca”.

Teatr Telewizji przygotował dla widzów wiele premier m.in.: „Zemstę” Aleksandra Fredry w reż. Redbada Klynstry-Komarnickiego w gwiazdorskiej obsadzie, „Bezkrólewie” Wojciecha Tomczyka w reżyserii debiutującego w Teatrze Telewizji Jerzego Machowskiego, komedię „Trójkąt Bermudzki” Marka Kochana, którą autor napisał specjalnie dla Teatru Telewizji, w reżyserii Bodo Koxa oraz spektakl „Powołania” w reż. Pawła Woldana o czasach studenckich Karola Wojtyły.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
Mindshare jako pierwszy dom mediowy w Polsce przeszkolił pracowników z nowatorskiego programu Multiscreen Video Planning by Google. Rozbudowany kurs, potwierdzony pozytywnym wynikiem egzaminu, ukończyło 18 ekspertów agencji. Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone on-line.
Doradztwo Mediowe i Hrlink z pomocą w czasach kryzysu
Bezpłatne konsultacje reklamowe oferowane przez Doradztwo Mediowe oraz wyjątkowa akcja #HRwspiera prowadzona przez HRlink - to przykłady wybranych działań spółek z Grupy Agora, które mają na celu wsparcie przedsiębiorców oraz pracowników, odczuwających skutki obecnego kryzysu związanego z pandemią.
Walka z epidemią „koronawirusowych” fake newsów
W ostatnich miesiącach słowo „koronawirus” odmienione zostało przez wszystkie przypadki. Wokół tematu epidemii narasta też niebezpieczne zjawisko fake newsów. By ochronić się przed samym wirusem, jak i przed niesprawdzonymi informacjami na jego temat, warto lepiej poznać swojego wroga. Pomogą w tym otwarte, bezpłatne webinary „Biologia molekularna...
Portal edukacyjny abcalkoholu.pl z pierwszym internetowym kompendium wiedzy o piwie bezalkoholowym
Dostarczać konsumentom wiedzę z wiarygodnych źródeł, propagować pozytywne wzorce i pomagać w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji w zakresie spożywania alkoholu – takie cele przyświecają twórcom serwisu www.abcalkoholu.pl. Portal został właśnie wzbogacony o pierwsze tego typu w Polsce kompendium wiedzy o...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764