Wiosną rusza nowy magazyn o reklamie, mediach i marketingu, zatytułowany Pro-KREACJA. Pismo zadebiutuje w kwietniu podczas targów EURO-REKLAMA 2006.
Pierwszy numer dwumiesięcznika będzie bezpłatnie rozdawany podczas poznańskich targów, kolejne numery będą dostępne w prenumeracie i w wolnej sprzedaży.
Redakcja nowego magazynu tak opisuje jego cele i adresatów:
„Pro-KREACJA opowiada się za dodatnim, a nawet geometrycznym przyrostem naturalnym
dobrej kreacji w reklamie.
Cieszą ją ciekawe pomysły marketingowe i oryginalne działania medialne.
Nieskrępowanym wojażom w krainę wyobraźni i z powrotem,
głowom w chmurach i stopom na ziemi, reklamowym Kreatorom o artystycznych duszach,
Mistrzom komunikacji marketingowej, pomysłowym i oryginalnym Dziennikarzom,
subtelnym i skutecznym PR-owcom mówimy stanowcze i zdecydowane
TAK!”
Pro-KREACJĘ wydaje łódzka spółka Polski Drukarz – znana dotąd jako wydawca branżowego miesięcznika poligraficznego „Świat Druku”.
Źródło: Polski Drukarz