logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosna sprzyja Pro-KREACJI

   20.03.2006, przeczytano 1546 razy
ilustracjastrzałka
Projekt winiety nowego magazynu Polski Drukarz

Wiosną rusza nowy magazyn o reklamie, mediach i marketingu, zatytułowany Pro-KREACJA. Pismo zadebiutuje w kwietniu podczas targów EURO-REKLAMA 2006.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosna-sprzyja-pro-kreacji,3706,artykul.html

Pierwszy numer dwumiesięcznika będzie bezpłatnie rozdawany podczas poznańskich targów, kolejne numery będą dostępne w prenumeracie i w wolnej sprzedaży.

Redakcja nowego magazynu tak opisuje jego cele i adresatów:

Pro-KREACJA opowiada się za dodatnim, a nawet geometrycznym przyrostem naturalnym
dobrej kreacji w reklamie.
Cieszą ją ciekawe pomysły marketingowe i oryginalne działania medialne.
Nieskrępowanym wojażom w krainę wyobraźni i z powrotem,
głowom w chmurach i stopom na ziemi, reklamowym Kreatorom o artystycznych duszach,
Mistrzom komunikacji marketingowej, pomysłowym i oryginalnym Dziennikarzom,
subtelnym i skutecznym PR-owcom mówimy stanowcze i zdecydowane
TAK!

Pro-KREACJĘ wydaje łódzka spółka Polski Drukarz – znana dotąd jako wydawca branżowego miesięcznika poligraficznego „Świat Druku”.

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
Raport o zrównoważonym rozwoju w digital marketingu
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?
W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764