logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosna w Onecie – nowa oferta wideo Grupy Onet-RAS Polska

  PR 23.03.2018, przeczytano 739 razy

Nowa oferta programowa Grupy Onet-RAS Polska to cztery wiosenne nowości programowe, w tym więcej treści lifestylowych i kobiecych, nowa odsłona programu „Onet Rano”, talk-show Filipa Chajzera „18:45. Czas na zasady” oraz kontynuacje docenianych przez widzów programów z pasma publicystycznego i magazynowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosna-w-onecie-%E2%80%93-nowa-oferta-wideo-grupy-onet-ras-polska,35912,artykul.html

Wiosenna oferta Onetu stawia na zróżnicowaną tematykę, w ramówce pojawia się coraz więcej propozycji rozrywkowych, lifestylowych i kobiecych. Konsekwentnie budowane jest także zaangażowanie użytkowników.

- Onet RAS Polska jest numerem jeden jako grupa medialna, a strona główna w styczniu 2018 r. odnotowała rekordowy zasięg – ponad 11 milionów realnych użytkowników - mówi Aleksander Kutela, CEO Onet S.A. –  Zachowujemy pozycję lidera m.in. dzięki naszym inwestycjom w wysokiej jakości treści i programy wideo. Od tego roku zaczynamy także mocno inwestować w treści audio. Dzięki pojawieniu się nowych urządzeń np. „smart speakerów” bardzo szybko rośnie popyt na treści audio. Podobnie jak w przypadku wideo, chcemy być jednym z liderów tego rynku – podkreśla.

W ramówce wiosennej Grupy Onet-RAS Polska pojawią się nowości, a wraz z nimi prowadzący w programach rozrywkowych i lifestylowych.

- Obok docenionych już programów, tworzonych przez najlepszych polskich dziennikarzy, po raz pierwszy w naszej ramówce pojawia się format poświęcony wychowaniu dzieci i życiu rodzinnemu. Nasza największa wiosenna produkcja to talk-show pełen niebanalnych rozmów o życiowych zasadach, a wśród innych propozycji znajdzie się odkrywanie kultur świata w kontekście kulinarnym – mówi Sabina Lipska, Dyrektor Video Grupy Onet-RAS Polska. – Nasza flagowa produkcja - Onet Rano -  to już nie tylko poranek, ale cała grupa programów, które nieustannie rozwijamy i zmieniamy, aby wciąż zaskakiwać naszych widzów. Tej wiosny do Jarosława Kuźniara, twórcy formatu, dołączą nowi prowadzący, którzy każdemu odcinkowi będą nadawać indywidualny styl – dodaje.

18:45. Czas na zasady” to jedna z nowych propozycji w wiosennej ramówce Onetu. Talk-show prowadzony przez Filipa Chajzera można oglądać od 15 marca w każdy czwartek o godz. 18:45. „Czas na zasady” to program rozrywkowy, w którym fascynujące rozmowy o zasadach, wartościach i pasjach przeplatają się z anegdotami o historii browarnictwa, muzyką na żywo i śmiałymi wyzwaniami rzucanymi gościom przez prowadzącego. Wiosenny sezon programu „18:45. Czas na zasady” składa się z 12 odcinków, gościem Filipa Chajzera w pierwszym odcinku był Mateusz Borek, w kolejnych pojawią się m. in. Michał Pol, Marysia Sadowska oraz Robert Makłowicz.

W każdą niedzielę o godz. 10.00 popularna vlogerka Justyna Kozłowska, mama trójki uroczych dzieciaków, dzieli się w programie „Domowe pole minowe” swoimi pomysłami na zabawy edukacyjne, wspólne spędzanie czasu, rozwiązywanie mniejszych i większych problemów wychowawczych. Specjalnymi gośćmi nowego programu są znane mamy oraz psycholog - Małgorzata Ohme, która głosem eksperta komentuje temat odcinka i udziela praktycznych porad dla rodziców. Program realizowany jest w domu Justyny, jego naturalnymi bohaterami są mieszkające tam dzieci, dzięki czemu w programie panuje wyjątkowa, autentyczna atmosfera.

Wśród nowych propozycji Onetu w nadchodzącym sezonie jest także program Pauliny Biernat „Taniec życia”, w którym znana tancerka poprowadzi lekcje tańca połączone z pogłębionymi coachingowymi rozmowami. Jej tanecznymi partnerami i rozmówcami są znane gwiazdy, które mówią o życiowych doświadczeniach i emocjach, z jakimi mają do czynienia podczas intensywnego treningu. Inspiracją do programu są doświadczenia Pauliny z treningów z gwiazdami i z pracy coacha, dzięki którym ma ona niezwykłą siłę odkrywania głębi, a nawet sekretów znanych gwiazd.

Michel Moran. Mapa smaków” to kolejna nowość Onetu na wiosnę. Popularny kucharz odwiedza w programie najciekawsze miejsca Wietnamu, gdzie poznaje smak lokalnych potraw, mierzy się z nowymi dla siebie doznaniami smakowymi i obserwuje, jak Wietnamczycy przygotowują swoje narodowe dania. Uzbrojony w doświadczenia z podróży, Michel Moran w każdym odcinku wyzywa na kulinarny pojedynek popularnego blogera kulinarnego, którego zadaniem jest kreatywne połączenie tradycji kuchni wietnamskiej i polskiej oraz odnajdywanie orientalnych smaków w Polsce. Program będzie można oglądać w Onecie w środy o godz. 14.00 (od 31 marca) oraz w każdą sobotę na kanale tv Kuchnia+.

Na wiosnę każdy dzień rozpoczyna „Onet Rano” oraz „Onet Rano #WIEM” - pasmo poranne, które widzowie mogą oglądać już od półtora roku. Program jest emitowany na żywo codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 7.55. W nowej wiosennej odsłonie do Jarosława Kuźniara, twórcy Onet Rano, w roli prowadzących dołączą: Iwona Kutyna, Bartosz Węglarczyk, Robert Feluś oraz Piotr Kędzierski. Praktyczne porady, ekspercka wiedza, testowanie przydatnych produktów - to znajdą widzowie w Onet Rano #WIEM.  Prowadzący wraz ze swoim gościem codziennie omówi wybrany bieżący temat, aby dać internautom konkretną dawkę wiedzy z obszaru nowych technologii, finansów osobistych, zdrowia, stylu życia, motoryzacji, spraw konsumenckich i wielu innych.

Format Onet Rano rozwija się dynamicznie - to już nie tylko codzienny poranny program, to marka, która wciąż się rozwija pod kierunkiem Jarosława Kuźniara.

- Wsłuchujemy się w głosy naszych widzów i fanów, którzy chcą widzieć Onet Rano w nowych odsłonach, w nowych miejscach i nowych formułach. Chcę mieć czas na ich opracowanie i wyprodukowanie. Od początku dbamy także o partnerów biznesowych, jak Lexus czy BP i także na współpracy z nimi chciałbym się bardziej skupić. Chcę szukać nowych propozycji programowych – mówi Jarosław Kuźniar, twórca i prowadzący Onet Rano.

Od wtorku do piątku zaraz po Onet Rano, o godz. 9.30, pojawia się pasmo publicystyczne –Opinie, w którym dziennikarze Onetu, Newsweeka i Faktu pytają polityków, komentatorów i ekspertów o aktualne sprawy polityczne i społeczne. We wtorki o godz. 9.30 można oglądać program „Newsweek Opinie” z Renatą Kim, w środę „Onet Opinie” prowadzi Andrzej Stankiewicz, a w czwartek „Fakt Opinie” - Agnieszka Burzyńska. W piątek jest emitowany „Onet Opinie” Bartosza Węglarczyka.

Ofertę publicystyczną Onetu dopełnia poniedziałkowy flagowy program „Tomasz Lis.”. W piątym sezonie program zobaczymy z nową oprawą w każdy poniedziałek o godz. 15:00 na Onet.pl, Newsweek.pl. oraz na Facebook Live i Periscope.

Uzupełnieniem oferty Onetu w obszarze informacji jest „Onet24”, jedyny w polskim internecie krótki program informacyjny. Każde wydanie Onet24 zawiera kluczowe newsy z kraju i ze świata ilustrowane najlepszymi materiałami reporterskimi. Prosty przekaz, bez komentarza, zapewnia widzom bieżącą wiedzę o tym, co się dzieje.

Pasmo magazynowe Onetu otwiera w każdy poniedziałek Michał Pol „Misją futbol” - programem sportowym, w którym najlepsi dziennikarze sportowi oceniają mecze, grę poszczególnych zespołów i decyzje trenerów. Premierowe odcinki „Misji futbol” można oglądać w poniedziałki o godz. 10.15. W połowie czerwca „Misja futbol” zmieni się w nadawane codziennie o 10.15 studio mundialowe – „Misja Rosja”.

Z początkiem marca ruszyła emisja nowego sezonu programu Małgorzaty Ohme pt. „Oczami matki”. Program można oglądać w każdy wtorek o godz. 14.00. Autorka gości matki znanych osób ze świata mediów, sztuki, show-biznesu i sportu. Podczas tych spotkań Małgorzata Ohme dowiaduje się, jaką matką była bohaterka programu, a jakim dzieckiem była dzisiejsza gwiazda. Program jest realizowany w miejscach, które są ważne dla mamy i dla dziecka - w ich domach, na placach zabaw, boiskach. W nowym sezonie widzowie będą mogli poznać m. in. mamę Krzysztofa Gojdzia i Alicji Bachledy-Curuś.

Od połowy kwietnia w każdy wtorek o godz. 14.00 do ramówki Onetu powróci program „Siła kobiet” Katarzyny Janowskiej – pokazujący drogę do sukcesu, pasje, osiągnięcia i plany na przyszłość silnych kobiet. Każda z bohaterek programu Katarzyny Janowskiej ma za sobą inną historię, spełnia się zawodowo i prywatnie, ma świadomość swoich mocnych stron. Prowadząca dowiaduje się skąd jej rozmówczynie czerpią siłę do realizacji codziennych wyzwań i jaką cenę płacą za sukces.

W środy Onet emituje dwa programy - „Na czasie”, w którym Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska, opowiada o trendach, nowościach i biznesie, oraz „Pograne” – w którym Piotr Kędzierski ze swoimi gośćmi gra w gry komputerowe i rozmawia m. in. o gamingu.

W czwartki o godz. 14.00 będzie można zobaczyć „Gwiazdy Cejrowskiego” – wywiady ze znanymi ludźmi prowadzone przez Marcina Cejrowskiego, redaktora naczelnego serwisu Plejada.pl.

W piątki w Onecie jest kontynuowany program „Rezerwacja”, w którym Katarzyna Janowska i jej goście gwarantują najwyższej jakości przegląd wydarzeń kulturalnych. Program jest znakomitą podpowiedzią dla osób szukających sprawdzonych rekomendacji, aby z szerokiej oferty cotygodniowych premier wybrać najlepsze filmy, spektakle, koncerty, książki, festiwale, czy wydarzenia.

W soboty będzie można oglądać również znany i ceniony przez widzów program AutoŚwiat Go!, magazyn motoryzacyjny prowadzony przez Gosię Rdest i Szczepana Mroczka, dziennikarza tygodnika Auto Świat.

Cała oferta programowa jest dostępna na stronie głównej Onet.pl, w aplikacji mobilnej Onet, w mediach społecznościowych (Facebook Live, Periscope, YouTube), a nowe odcinki programów będą udostępniane w sekcji „Programy Onetu” w serwisie VoD.pl.

Źródło: Ringier Axel Springer

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764