logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosna z platformą Sodexo Performance Suite

  PR 15.04.2015, przeczytano 778 razy

Początek wiosny to nie tylko pierwsze promienie słońca i powiew świeżości. Dla wielu firm to okres wytężonej pracy m.in. planowania dodatkowych działań, wdrażania rocznych strategii oraz poszukiwania efektywnych narzędzi promocyjnych związanych ze wzmożoną dystrybucją produktów i usług. Sodexo Benefits and Rewards Services zachęca do „ożywienia” działań wsparcia sprzedaży poprzez uruchomienie programu lojalnościowego lub motywacyjnego i oferuje pomoc na każdym etapie projektu. Prócz pełnego doradztwa, firma zapewnia specjalistyczne narzędzia online do kompleksowej realizacji i zarządzania projektem. Swoją ofertę prezentuje w wiosennej kampanii reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosna-z-platforma-sodexo-performance-suite,24557,artykul.html

Działania reklamowe skupiają się głównie na promocji internetowej platformy Sodexo Performance Suite – narzędzia do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi i motywacyjnymi. Tym razem promocja Sodexo Performance Suite wyjdzie poza programy B2B i obejmie również rozwiązania konsumenckie, na które pozwala platforma. Podejmowane aktywności podkreślają przede wszystkim korzyści wynikające z wykorzystania tego narzędzia, czyli m.in: pełen outsourcing, stałą komunikację z uczestnikami, obsługę logistyki czy możliwość bieżącej aktualizacji katalogu nagród dostępnego on-line.

Kampania będzie prowadzona od początku kwietnia do końca czerwca w kluczowych mediach marketingowych i prasie opiniotwórczej m.in. w magazynie Media i Marketing Polska, Brief czy Marketing w Praktyce. Kampania zostanie wsparta dodatkowymi działaniami internetowymi (m.in. e-mailingi oraz SEM).

Sodexo w przygotowaniu kampanii wspierały agencje: Total Project (kreacje), FirstLevel (SEM), ConTrust Communication (public relations) oraz dom mediowy Mindshare (planowanie mediów).

Źródło: CONTRUST, Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764