logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna gala 5. edycji plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”

  PR 01.06.2020, przeczytano 671 razy
ilustracjastrzałka

Zespół „Wysokich Obcasów” zaprasza na wyjątkową galę plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”, która w tym roku odbędzie się wirtualnie, w nowoczesnym, multimedialnym studiu we wtorek, 2 czerwca. Podczas wydarzenia, transmitowanego na żywo na Facebooku, widzowie poznają wybór jury i czytelników oraz dowiedzą się więcej o laureatkach – kobietach, które najbardziej poruszyły wyobraźnię redakcji tygodnika oraz jego odbiorców w 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-gala-5.-edycji-plebiscytu-_superbohaterka-wysokich-obcasow_,387241,artykul.html

W tegorocznej odsłonie plebiscytu nominowanych jest 12 niezwykłych kobiet, które swoim życiem, postawą i wyznawanymi wartościami rozpaliły wyobraźnię zespołu i czytelników „Wysokich Obcasów”. To osoby, które swoją śmiałością zmieniają świat, zarażają innych energią, potrafią przezwyciężać zarówno osobiste bariery, jak i społeczne czy polityczne ograniczenia. Są to: Weronika Rosati, Sylwia Gregorczyk-Abram, Janina Bąk, Weronika Nawara, Lidia Nwolisa, Anna Misiewicz, Joanna Pajkowska, Ewa Zgrabczyńska, Aneta Sulwińska, Jadwiga Klata i Extinction Rebellion, Nina Patalon oraz Patrycja Krzymińska. Sylwetki wszystkich nominowanych bohaterek można znaleźć na stronie Wysokieobcasy.pl/superbohaterka.

Gala 5. edycji plebiscytu na „Superbohaterkę Wysokich Obcasów” będzie bezprecedensowa - można w niej uczestniczyć jedynie online. W tym roku, również po raz pierwszy, przyznana zostanie honorowa nagroda „Superbohaterki Dekady”, którą redakcja wręczy noblistce Oldze Tokarczuk w podziękowaniu za jej myśli i słowa.

Gala „Superbohaterka Wysokich Obcasów” odbędzie się 2 czerwca o godzinie 19:00 na facebookowym profilu „Wysokich Obcasów”, w nowoczesnym, multimedialnym studio, z którego prowadzący - Kamila Kalińczak i Michał Nogaś -  połączą  się zdalnie ze wszystkimi nominowanymi w całej Polsce. Organizatorzy w ramach wydarzenia przygotowali dla widzów również koncert-niespodziankę.

Zwyciężczynie plebiscytu wybierze redakcja „Wysokich Obcasów”, a także kapituła w skład której wchodzą: redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów” Aleksandra Klich-Siewiorek, prezes Agory Bartosz Hojka, wydawczyni „Wysokich Obcasów” Joanna Mosiej-Sitek oraz założycielka i prezes Kulczyk Foundation Dominika Kulczyk. Swoją nagrodę przyznają również czytelnicy i czytelniczki, który mogli zagłosować na swoją faworytkę na stornie  stronie internetowej tygodnika.

Parterem akcji są Sesderma, Neo Nail, As Ćmielów, Olsen oraz DepilConcept, którzy m.in. ufundowali nagrody dla czytelników i bohaterek. Dodatkowo firma Sesderma wybiera własną superbohaterkę, która otrzyma nagrodę specjalną.

Plebiscyt „Superbohaterka Wysokich Obcasów 2019” wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki) oraz w internecie (Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl, Facebook i Instagram). Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764