logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna gala 5. edycji plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”

  PR 01.06.2020, przeczytano 216 razy
ilustracjastrzałka

Zespół „Wysokich Obcasów” zaprasza na wyjątkową galę plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”, która w tym roku odbędzie się wirtualnie, w nowoczesnym, multimedialnym studiu we wtorek, 2 czerwca. Podczas wydarzenia, transmitowanego na żywo na Facebooku, widzowie poznają wybór jury i czytelników oraz dowiedzą się więcej o laureatkach – kobietach, które najbardziej poruszyły wyobraźnię redakcji tygodnika oraz jego odbiorców w 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-gala-5.-edycji-plebiscytu-_superbohaterka-wysokich-obcasow_,387241,artykul.html

W tegorocznej odsłonie plebiscytu nominowanych jest 12 niezwykłych kobiet, które swoim życiem, postawą i wyznawanymi wartościami rozpaliły wyobraźnię zespołu i czytelników „Wysokich Obcasów”. To osoby, które swoją śmiałością zmieniają świat, zarażają innych energią, potrafią przezwyciężać zarówno osobiste bariery, jak i społeczne czy polityczne ograniczenia. Są to: Weronika Rosati, Sylwia Gregorczyk-Abram, Janina Bąk, Weronika Nawara, Lidia Nwolisa, Anna Misiewicz, Joanna Pajkowska, Ewa Zgrabczyńska, Aneta Sulwińska, Jadwiga Klata i Extinction Rebellion, Nina Patalon oraz Patrycja Krzymińska. Sylwetki wszystkich nominowanych bohaterek można znaleźć na stronie Wysokieobcasy.pl/superbohaterka.

Gala 5. edycji plebiscytu na „Superbohaterkę Wysokich Obcasów” będzie bezprecedensowa - można w niej uczestniczyć jedynie online. W tym roku, również po raz pierwszy, przyznana zostanie honorowa nagroda „Superbohaterki Dekady”, którą redakcja wręczy noblistce Oldze Tokarczuk w podziękowaniu za jej myśli i słowa.

Gala „Superbohaterka Wysokich Obcasów” odbędzie się 2 czerwca o godzinie 19:00 na facebookowym profilu „Wysokich Obcasów”, w nowoczesnym, multimedialnym studio, z którego prowadzący - Kamila Kalińczak i Michał Nogaś -  połączą  się zdalnie ze wszystkimi nominowanymi w całej Polsce. Organizatorzy w ramach wydarzenia przygotowali dla widzów również koncert-niespodziankę.

Zwyciężczynie plebiscytu wybierze redakcja „Wysokich Obcasów”, a także kapituła w skład której wchodzą: redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów” Aleksandra Klich-Siewiorek, prezes Agory Bartosz Hojka, wydawczyni „Wysokich Obcasów” Joanna Mosiej-Sitek oraz założycielka i prezes Kulczyk Foundation Dominika Kulczyk. Swoją nagrodę przyznają również czytelnicy i czytelniczki, który mogli zagłosować na swoją faworytkę na stornie  stronie internetowej tygodnika.

Parterem akcji są Sesderma, Neo Nail, As Ćmielów, Olsen oraz DepilConcept, którzy m.in. ufundowali nagrody dla czytelników i bohaterek. Dodatkowo firma Sesderma wybiera własną superbohaterkę, która otrzyma nagrodę specjalną.

Plebiscyt „Superbohaterka Wysokich Obcasów 2019” wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki) oraz w internecie (Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl, Facebook i Instagram). Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764