Wirtualna Polska uruchomiła właśnie nowy profil „Z ostatniej chwili” na Twitterze, który agreguje najważniejsze newsy z kraju i ze świata. Jest to pierwszy taki profil wydawcy na polskim rynku.
Na nowym profilu Wirtualnej Polski na Twitterze publikowane są tylko pilne newsy z serwisów wiadomości i finanse. – Wielu wydawców w naszym kraju wykorzystuje Twittera jako kanał informacyjny. My poszliśmy o krok dalej i stworzyliśmy profil tylko z najważniejszymi wiadomościami, którego brakowało na polskim rynku. Inspiracją był dla nas CNN i jego konto „breaking news” CNN – mówi Filip Cieślak, Specjalista ds. Marketingu Społecznościowego w Wirtualnej Polsce.
Wirtualna Polska wypracowała wewnętrzny system automatycznego dodawania wiadomości na Twittera. Planuje też w przyszłości rozwijać profil i publikować na nim ważne newsy z kolejnych serwisów. Dodatkowo, udało się zbudować zestaw hashtagów, które są odpowiednio dopasowywane do publikowanych treści. – Hashtagi są esencją komunikacji na Twitterze. Pomagają zainteresowanym użytkownikom dotrzeć od konkretnych informacji – daje Cieślak.
To drugi profil Wirtualnej Polski na Twitterze. Na pierwszym – jednym z największych profili polskich mediów na Twitterze – umieszczane są informacje dotyczące działalności firmy oraz wybrane newsy ze wszystkich serwisów WP.PL.
Źródło: Wirtualna Polska SA