logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska agreguje na Twitterze

  PR 27.11.2013, przeczytano 838 razy

Wirtualna Polska uruchomiła właśnie nowy profil „Z ostatniej chwili” na Twitterze, który agreguje najważniejsze newsy z kraju i ze świata. Jest to pierwszy taki profil wydawcy na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-agreguje-na-twitterze,20306,artykul.html

Na nowym profilu Wirtualnej Polski na Twitterze publikowane są tylko pilne newsy z serwisów wiadomości i finanse. – Wielu wydawców w naszym kraju wykorzystuje Twittera jako kanał informacyjny. My poszliśmy o krok dalej i stworzyliśmy profil tylko z najważniejszymi wiadomościami, którego brakowało na polskim rynku. Inspiracją był dla nas CNN i jego konto „breaking news” CNN – mówi Filip Cieślak, Specjalista ds. Marketingu Społecznościowego w Wirtualnej Polsce.

Wirtualna Polska wypracowała wewnętrzny system automatycznego dodawania wiadomości na Twittera. Planuje też w przyszłości rozwijać profil i publikować na nim ważne newsy z kolejnych serwisów. Dodatkowo, udało się zbudować zestaw hashtagów, które są odpowiednio dopasowywane do publikowanych treści. – Hashtagi są esencją komunikacji na Twitterze. Pomagają zainteresowanym użytkownikom dotrzeć od konkretnych informacji – daje Cieślak.

To drugi profil Wirtualnej Polski na Twitterze. Na pierwszym – jednym z największych profili polskich mediów na Twitterze – umieszczane są informacje dotyczące działalności firmy oraz wybrane newsy ze wszystkich serwisów WP.PL.

Źródło: Wirtualna Polska SA

twitter.com/wpplnews

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764