logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska dołączyła do grona sygnatariuszy Karty Różnorodności

  PR 24.06.2022, przeczytano 211 razy

Wirtualna Polska na początku roku przyjęła Strategię Zrównoważonego Rozwoju, gdzie jednym z filarów jest zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju i środowiska pracy szanującego różnorodność. Teraz spółka podpisała Kartę Różnorodności, która jest inicjatywą pod patronatem Komisji Europejskiej i jednym z ważnych kroków  w realizacji strategii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-dolaczyla-do-grona-sygnatariuszy-karty-roznorodnosci,396373,artykul.html

Karta Różnorodności to międzynarodowa inicjatywa, która w Polsce koordynowana jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Ma ona na celu rozpowszechnianie oraz promowanie równego traktowania w miejscu pracy. Jej podpisanie jest równoznaczne z brakiem zgody na dyskryminację ze względu na płeć, orientację psychoseksualną, pochodzenie, rasę, wiek oraz wiele innych czynników, które właśnie sprawiają, że się różnimy. Idea jaka przyświeca Karcie Różnorodności to pielęgnacja różnic.

­– Dobre przywództwo wymaga otaczania się ludźmi o różnych perspektywach, którzy chcą i mogą bez obaw wyrażać swoje zdanie. Droga do różnorodności w WP zaczyna się od mentoringu i wspierania rozwoju naszych pracowników na ich ścieżce kariery. Dla nas ważne są kompetencje, nie płeć, wiek czy pochodzenie. Doceniamy różnorodne spojrzenie i wiemy, że prowadzi ono do osiągania lepszych wyników we wszystkich dziedzinach działalności. Właśnie na tym i na naszych pracownikach najbardziej nam zależy – mówi Elżbieta Bujniewicz-Belka, CFO Wirtualna Polska Holding.

Wzajemny szacunek, równość i tolerancja - to wartości wyznawane od dawna przez Wirtualną Polskę. Spółka otwarcie angażuje się w akcje społeczne oraz silnie przeciwdziała dyskryminacji. Samodzielnie kształtuje warunki zatrudnienia i współpracy, mając na względzie rodzaj i jakość wykonywanej pracy lub usług, swoje potrzeby i możliwości oraz otoczenie rynkowe. Przestrzega zasad równego  traktowania, w tym również w zakresie zatrudniania i polityki wynagradzania. Wspiera rozwój pracowników i aktywnie promuje rolę kobiet w zarządzaniu. Przed rozpoczęciem pracy każdy podlega zaznajomieniu się z Kompasem Etyki oraz treścią Procedury postępowania w razie wystąpienia zachowań niepożądanych. Dołączenie przez WP do grona sygnatariuszy Karty Różnorodności daje dodatkową pewność, że wartości te zostaną utrzymane i będą dalej pielęgnowane.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
Aleph i Reddit będą wspólnie obsługiwać reklamodawców
Aleph Group, Inc, globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764