logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska edukuje o branży modowej – „Zielona Szafa”

  PR 24.06.2022, przeczytano 496 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska realizuje projekt „Zielona Szafa”, w którym edukuje na temat ekologicznych aspektów i wyzwań branży modowej w Polsce i na świecie. Wraz ze znanymi influencerami i ekspertami specjalizującymi się w tym obszarze skłania do przemyślanych zakupów i zwiększa świadomość konsumentów. 22 czerwca organizuje na ten temat bezpłatny webinar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-edukuje-o-branzy-modowej-%E2%80%93-_zielona-szafa_,396368,artykul.html

Zielona Szafa” to kontynuacja strategicznego projektu WP Naturalnie, realizowanego przez spółkę od 2020 roku. Początkowo skierowany wyłącznie do pracowników, tym razem dostępny będzie dla szerszej publiczności. 22 czerwca Wirtualna Polska zaprasza na otwarty, darmowy webinar pt. „Jak nie wpaść w pułapkę konsumpcjonizmu? Czyli jak ważne jest podejmowanie przemyślanych decyzji w dobie zmian klimatycznych”. Spotkanie będzie okazją dla wszystkich, którzy chcą zmienić podejście do zakupów na bardziej świadome i ekologiczne. W agendzie przewidziano wystąpienia znanych ekspertów:

  • Zosia Zochniak, Co-Founder UbraniaDoOddania.pl, "Moje drogie ubrania. Co w rzeczywistości znaczy drogie?",
  • Paweł Urbański, Współwłaściciel KNK - Kanaka, "Toksyczne ubrania naprawdę istnieją",
  • Agata Frankiewicz, Założycielka i CEO Dekoeko.com, odpowie na pytanie "Od odpadu do produktu — cyrkularna odpowiedź na nadmierną konsumpcję".

Goście we wspólnym panelu porozmawiają również o tym jak nie wpaść w pułapkę konsumpcjonizmu. Spotkanie poprowadzi Agnieszka Kopacz-Domańska, dziennikarka Telewizji WP.

  • Rejestracja na wydarzenie TUTAJ.

W ramach projektu „Zielona Szafa” odbyły się już dwa webinary we współpracy z Circular Tex Hub - „Moda odpowiedzialna” oraz „Moda a ekologia”. Ekspertki edukowały o składach i pielęgnacji ubrań oraz o tym co dokładnie kryje się pod określeniami moda cyrkularna, upcykling, deadstock i drugi obieg w modzie. Wirtualna Polska objęła swoim patronatem wydarzenie zorganizowane przez Circular Tex Hub.

Cykl objął też współpracę m.in. z organizacją “Ubrania Do Oddania”, która nadaje drugie życie niechcianym ubraniom - we wszystkich biurach Wirtualnej Polski odbywała się zbiórka ubrań i butów dla osób potrzebujących, a także z pracownią zajmującą się personalizacją oraz renowacją obuwia Sneaker Boyz działającą w Warszawie.

Wirtualna Polska Holding S.A. kontynuuje realizację odpowiedzialnych działań. W bieżącym roku przyjęła Strategię Zrównoważonego Rozwoju na lata 2022-2025. W dokumencie opisane zostały trzy główne obszary działań – środowisko, społeczeństwo i ład korporacyjny, w których spółka realizować będzie wyznaczone zadania. Wśród najważniejszych celów są: niezależność mediów, zielona energia, edukacja klimatyczna, różnorodność oraz cyberbezpieczeństwo. Strategia zawiera także założenia długoterminowe, z zakresem realizacji do 2030 roku. Przez ostatnie dwa lata spółka koncentrowała się na celach środowiskowych i swojej "zielonej" transformacji, która od 2023 roku wejdzie na kolejny poziom - do tego czasu wszystkie centra danych Wirtualnej Polski będą zeroemisyjne.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764